
Άναψαν πυρσούς στο πέταλο στην μνήμη των οπαδών του ΠΑΟΚ: "Αδέρφια ζείτε, εσείς μας οδηγείτε" Άναψαν πυρσούς στο πέταλο στην μνήμη των οπαδών του ΠΑΟΚ: "Αδέρφια ζείτε, εσείς μας οδηγείτε"
ΠΑΟΚ
Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ άναψαν πλήθος καπνογόνων για να τιμήσουν την μνήμη των επτά αδικοχαμένων φιλάθλων του Δικεφάλου.
01.02.2026 19:41






































