Πέντε tips για να φτιάξεις το σώμα του McGregor

Ο Conor McGregor ξεχωρίζει για την δύναμη του μέσα στο κλουβί όσο και για την προσωπικότητα του εκτός αγωνιστικού χώρου.

Έτσι έχει καταφέρει να είναι το νούμερο ένα σε δημοφιλία στο σπορ αλλά και να ανήκει στην λίστα της Forbes ως ένας από τους τους πιο πλούσιους αθλητές του κόσμου. Ο Ιρλανδός είναι αρκετά καλλιεργημένος όσον αφορά τις γνώσεις του σώματος και της διατροφής.

Απόδειξη πως πολλά αντρικά περιοδικά τον έχουν ως εξώφυλλο και ακολουθούν τις συμβουλές του. Παρακάτω θα δούμε τις πέντε συμβουλές που δίνει για το τέλειο σώμα και την διατήρηση της καλής υγείας.

Το κλειδί είναι η ποικιλία

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν οι ασκούμενοι είναι η ρουτίνα στην γυμναστική. Κάνουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια με αποτέλεσμα οι μύες να τεμπελιάζουν. Ο McGregor είναι της άποψης πως συνεχώς ο ασκούμενος θα πρέπει να βρίσκει νέες μεθόδους εκγύμνασης.

Ασκήσεις που θα στοχεύουν σε διαφορετικές ομάδες μυών. Επίσης θα πρέπει να γίνεται αυξομείωση σε επαναλήψεις, ένταση και τρόπο άσκησης ώστε κάθε φορά ο ασκούμενος να ανεβαίνει επίπεδο.

Να ξέρεις πότε να σταματάς

Για πολλούς η αύξηση του όγκου και η εντυπωσιακή σωματοδομή γίνεται εμμονή. Αυτό όμως μπορεί να στοιχίσει στον ασκούμενο ακόμα και κάποιους σοβαρούς τραυματισμούς.

Ο McGregor θεωρεί πως έχασε το παιχνίδι με τον Diaz όχι λόγω ανικανότητας αλλά υπερπροπόνησης που τον οδήγησε στο κλουβί καταπονημένο. Δεν είχε φρεσκάδα και αυτό του στοίχισε.

Αν το σώμα δεν ξεκουραστεί τότε δεν ανακάμπτει. Αν νιώθετε συχνά, υπνηλία, δυσφορία, δυσκολία στον ύπνο μετά τις προπονήσεις ήρθε η ώρα να χαλαρώσετε. Πρέπει να ξεκουράζεστε, να πίνετε υγρά και να τρώτε υγιεινά. Να κάνετε επίσης μασάζ που θα σας βοηθήσει στην αποθεραπεία των μυών.

Να κινείσαι

Είμαστε το μοναδικό ζώο της φύσης που όταν ξυπνάμε δεν κάνουμε στρέτσινγκ. Όσο μεγαλώνουμε η ευελιξία και η κινητικότητα χάνονται με αποτέλεσμα να καθηλωνόμαστε σε ένα κρεβάτι και μία καρέκλα.

Το στρέτσινγκ και η συχνή κίνηση βοηθούν τον οργανισμό να βρίσκεται σε εγρήγορση και να αποδίδει στην προπόνηση. Σύμφωνα με έρευνα στην Βραζιλία οι άνθρωποι που τεντώνονται καθημερινά καταφέρνουν να αντέξουν 15% παραπάνω προπόνηση.

Δούλεψε με το βάρος του σώματος σου

 

Ο Conor McGregor αφορίζει τα μηχανήματα του γυμναστηρίου. Η πραγματική δύναμη οικοδομείτε δουλεύοντας το ίδιο το σώμα. Το πιστοποιεί και η έρευνα στο περιοδικό Medicine and Science in Sports and Exercisefound η οποία αναφέρει πως 45 λεπτά άσκησης με το βάρος του σώματος σας αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό. Έτσι υπάρχουν ταχύτερα κέρδη σε μικρότερο χρόνο για το σώμα. Όπως λέει και ο Ιρλανδός:"Οι μηχανές δεν χρησιμοποιούν μηχανές και εγώ είμαι μία μηχανή". 

Nα τρως καθαρά

Η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε τον McGregor να μας το πει αυτό, ωστόσο όταν ένας άνθρωπος που εμπνέει τόσα εκατομμύρια ασκούμενος το υποστηρίζει τότε μπορεί να αποτελέσει δίδαγμα.

"Προσπαθώ να τρώω καθαρά. Καθαρό κρέας, καλά λαχανικά, καλό υδατάνθρακα όπως γλυκοπατάτες, κολοκύθια", αναφέρει ο Notorious.

Τα ποσοστά που λειτουργούν αποτελεσματικά είναι είναι η καθημερινή λήψη θερμίδων που χωρίζεται σε 30% λίπος, 40% υδατάνθρακας και 30% πρωτεΐνες. Αποφεύγεται τα λιπαρά τρόφιμα, πίνετε άφθονο νερό, μειώστε την ζάχαρη.

Διαβάστε ακόμη στο fightsports.gr

Δείτε τις πιο καυτές MMAer για το 2018 (ΦΩΤΟ)
 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Ποια γυμναστική βοηθάει περισσότερο στο σεξ;

Πρόσφατη έρευνα ανέδειξε την προπόνηση που προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή και περισσότερη διάρκεια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ