EUROLEAGUE

Μπαρτζώκας: "Χρειαζόμασταν περισσότερους παίκτες να συνεισφέρουν"

EUROLEAGUE / ÆÅÍÉÔ - ÏÓÖÐ (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: EUROKINISSI)
EUROLEAGUE / ÆÅÍÉÔ - ÏÓÖÐ (ÖÙÔÏÃÑÁÖÉÁ: EUROKINISSI) EUROKINISSI

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας στάθηκε στους λίγους παίκτες που βοήθησαν σε άμυνα και επίθεση, αλλά και τα χαμένα αμυντικά ριμπάουντ που κόστισαν την ήττα στο παιχνίδι με τη Ζενίτ.

Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε στη Sibur Arena, παρά την σπουδαία εμφάνιση του Βασίλη Σπανούλη. Τα πολλά χαμένα αμυντικά ριμπάουντ (13) και τα λάθη (13) ξεχώρισε ο Γιώργος Μπαρτζώκας ως βασικές αιτίες της ήττας από τη Ζενίτ, με τον προπονητή των ερυθρολεύκων να εξηγεί μετά το φινάλε του αγώνα:

"Σε ένα τέτοιο παιχνίδι, απέναντι σε μια ομάδα όπως η Ζενίτ, θα έπρεπε να παίξουμε καλύτερα επιθετικά, αλλά και αμυντικά. Χρειαζόμασταν περισσότερους παίκτες να συνεισφέρουν στο ματς επιθετικά και αμυντικά και θεωρώ πως το μεγάλο μας πρόβλημα ήταν στο τρίτο δεκάλεπτο όπου και χάσαμε όλες τις διεκδικούμενες μπάλες που ήταν 50-50, ριμπάουντ και πολλές κατοχές που έκριναν το ματς. Η Ζενίτ βρήκε αυτοπεποίθηση από τις δεύτερες ευκαιρίες που της δώσαμε. Και το δεύτερο στοιχείο, ήταν πως σε ένα κλειστό ματς, κάναμε πολλά λάθη. Πολλές φορές, όταν επιστρέφαμε στο σκορ, δεν ήταν πως δεν σκοράραμε, αλλά κάναμε λάθη με αποτέλεσμα ο αντίπαλος να βρίσκει πόντους στον αιφνιδιασμό. Έτσι λοιπόν, το να κερδίσεις εκτός έδρας θα πρέπει να μείνεις 40 λεπτά στο πλάνο και να έχεις πολλούς παίκτες μέσα στο ματς και δυστυχώς αυτό δεν έγινε σήμερα για εμάς".

Σε ερώτηση για το ποιο ήταν το αγωνιστικό πλάνο της ομάδας του πριν το ματς, ο Έλληνας τεχνικός απάντησε πως "δεν θέλαμε να δώσουμε δεύτερες ευκαιρίες στη Ζενίτ, είναι πρώτοι στην EuroLeague έχοντας 13 επιθετικά ριμπάουντ μέσο όρο. Και το δεύτερο ήταν να μην κάνουμε λάθη δίνοντας τους εύκολους πόντους στην επίθεση. Έπρεπε να προστατεύσουμε τη μπάλα. Όποτε βιαστήκαμε ή κάναμε λάθη, τους δώσαμε την ευκαιρία να σκοράρουν στην επίθεση και στον αιφνιδιασμό".

Photo Credits: Eurokinissi

TAGS EUROLEAGUE ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ