ΠΑΟΚ

Σαββίδης: "Το όνομα του ΠΑΟΚ μετράει παντού"

Σαββίδης: "Το όνομα του ΠΑΟΚ μετράει παντού"
ΠΑΟΚ σήμα

Ο νέος εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Θρασύβουλος Σαββίδης, αναφέρθηκε στους στόχους που έχει θέσει για τη νέα σεζόν.

Ο ΠΑΟΚ χρειάστηκε πάνω από δύο μήνες για να καταλήξει στο νέο του εμπορικό διευθυντή, ο οποίος ανακοινώθηκε το απόγευμα της Τρίτης...

Το όνομα αυτού είναι Θρασύβουλος Σαββίδης, ο οποίος μίλησε στην εφημερίδα "ΣΠΟΡ του Βορρά" για τις πρώτες του σκέψεις για τον τρόπο που θα λειτουργήσει στον ΠΑΟΚ.

Ο Θρασύβουλου Σαββίδης είναι 47 ετών και τα τελευταία σχεδόν 18 χρόνια εργάστηκε στην Adidas, φτάνοντας μέχρι τη θέση του διευθυνιή πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου. Νωρίτερα είχε ξεκινήσει από τη Nestle και συνέχισε στα ζυμαρικά Stella πριν από την Adidas.

Σχέση με τον αθλητισμό είχε, αλλά όχι επαγγελματικά (εκτός της Adidas...). Τη δεκαετία του '80 υπήρξε παίκτης μπάσκετ στον Αρίωνα Θεσσαλονίκης, ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '90 ήταν και διαιτητής μπάσκετ έχοντας διατελέσει και μέλος στο διοικητικό συμβούλιο της ΟΔΚΕ.

"Το μάρκετινγκ είναι ένας κλάδος, η επιστήμη που κατευθύνει και δουλεύει τις πωλήσεις. Εχω σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και έκανα μεταπτυχιακό στη Στρατηγική Διοίκηση. Το μάρκετινγκ από τη στιγμή που δουλεύει σε μεγάλες εταιρίες όπου υπάρχει δυνατό "brand name", όπως ο ΠΑΟΚ, είναι η καθημερινότητα. Ότι κάνεις...", επεσήμανε ο ίδιος.

"Στόχος δεν είναι μόνο να έρθουν έσοδα, στόχος είναι να εξυπηρετήσουμε και όσο καλύτερα γίνεται τον συνεργάτη μας, τον σύμμαχο μας, τον πελάτη μας...", πρόσθεσε ο κ. Σαββίδης.

"Πρωταγωνίστρια είναι η ομάδα. Εμείς όλοι θα δουλεύουμε για να εξυπηρετούμε την ομάδα, και τους πελάτες μας για να τους παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Ανέλαβα μία θέση μέσα σε μία πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία για την Ελλάδα αλλά και για τον ΠΑΟΚ, ατην οποία είναι ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα για χορηγίες και διαφημίσεις.

Αυτό είναι 100% σίγουρο! Αλλά επειδή έζησα τέσσερα χρόνια και στην Αθήνα, μπορώ να πω με σιγουριά ότι το όνομα του ΠΑΟΚ μετράει παντού! Και έχει παντού κόσμο. Αυτό που ξέρω εγώ επίσης είναι ότι ο ΠΑΟΚ ως εταιρεία έχει μία πολύ καλή οργάνωση, την οποία θέλει να αναπτύξει ακόμη περισσότερο", τόνισε και συνέχισε:

"Αυτό είναι για μένα το πρότζεκτ και η πρόκληση. Βρήκα ένα τμήμα στα οποίο η δουλειά του φαίνεται, όσον αφορά το μάρκετινγκ. Η δουλειά μας είναι να το αναπτύξουμε από εδώ και πέρα. Μαζί με το εμπορικό... Μάρκετινγκ και trade μαζί. Να αναπτύξουμε και άλλες δραστηριότητες. Στόχος δεν είναι μόνο να έρθουν έσοδα, ατόχος είναι να εξυπηρετήσουμε και όσο καλύτερα γίνεται τον συνεργάτη μας, τον σύμμαχο μας, τον πελάτη μας. Να υπάρχουν καλύτερες παροχές...".

TAGS ΠΑΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ