ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

"Η ζήτηση στα εισιτήρια είναι υπερπολλαπλάσια"

"Η ζήτηση στα εισιτήρια είναι υπερπολλαπλάσια"

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τον τρόπο διανομής εισιτηρίων και τα παράπονα που ακούστηκαν, ενώ υπάρχει αναφορά και στα διαρκείας. Δείτε την ανακοίνωση.

Πολύς ήταν ο κόσμος που δεν κατάφερε να προμηθευτεί ένα εισιτήριο για τα ματς με Μαρσέιγ και Ντόρτμουντ κι αυτό γιατί τα μαγικά χαρτάκια ήταν ελάχιστα. Υπήρχαν όμως και παράπονα για το γεγονός πως όλα τα εισιτήρια δόθηκαν μέσω ίντερνετ και της ιστοσελίδας του Ολυμπιακού.

Πολλοί θα ήθελαν να στηθούν στην ουρά και να περιμένουν με τις ώρες να πάρουν ένα μαγικό χαρτάκι, όμως η ΠΑΕ Ολυμπιακός με ανακοίνωσή της, εξηγεί τους λόγους που επέλεξε την τεχνολογία, ενώ διαψεύδει πως υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στις δύο πλατφόρμες.

Διαβάστε όλα τα νέα των αντιπάλων του Ολυμπιακού στον όμιλο του Champions League στην ειδική κατηγορία του Sport24.gr

" Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ σχετικά με την διάθεση των εισιτηρίων των αγώνων του Champions League επιθυμεί να διευκρινίσει τα εξής:

Η διανομή των εισιτηρίων που βγαίνουν προς διάθεση και αφού αφαιρεθούν οι θέσεις των εισιτηρίων διαρκείας, οι συμβατικές υποχρεώσεις της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, καθώς και των εισιτηρίων που προορίζονται για τους φιλοξενούμενους, τα κενά ασφαλείας και τις λοιπές υποχρεώσεις της ομάδας (Ποδοσφαιρικό Τμήμα, Ακαδημίες, Ερασιτέχνης, Βετεράνοι, UEFA– T.E.A.M. κ.λ.π.)αποφασίστηκε να διανέμονται από την ηλεκτρονική σελίδα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ (www.olympiacos.org). Η διάθεση μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας δίνει τη δυνατότητα στο σύνολο των φιλάθλων, όπου και αν αυτοί κατοικούν ή έστω και αν εργάζονται, να διεκδικούν εισιτήριο με ίσες πιθανότητες - έστω και λίγες - σε αντίθεση με τον παλαιό τρόπο διάθεσης των εισιτηρίων όπου αποκλείονταν όσοι κατοικούσαν στην περιφέρεια ή όσοι εργάζονταν ή δεν μπορούσαν για οποιοδήποτε λόγο να προσέλθουν στα εκδοτήρια.

Η επιλογή της διάθεσης των εισιτηρίων μέσω των εκδοτηρίων του γηπέδου, κρίνεται από την Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ότι δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα στους φιλάθλους, καθώς θα εκκαλούντο να περιμένουν αρκετές ώρες όρθιοι με σχεδόν μηδαμινή πιθανότητα να βρουν τελικά εισιτήρια, καθώς όπως είναι αυτονόητο η ζήτηση είναι υπερπολλαπλάσια της δυνατότητας που υπάρχει για διάθεση.

Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ επιθυμώντας να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν περισσότερους φιλάθλους παρέτεινε και θα παρατείνει για ακόμα μερικές ημέρες τη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας, εξέδωσε πρόσφατα και νέα θύρα με τιμή 575€ (διατίθενται ακόμα εισιτήρια διαρκείας των 700€, 850€ και 1.100€) και πιστεύει ότι αυτά αποτελούν μία άριστη λύση για όσους επιθυμούν να παρακολουθούν τακτικά την ομάδα μας.

Τέλος, σχετικά με δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για "πτώση" των συστημάτων πώλησης των εισιτήριων μέσω internetκαθώς και της επίσημης ιστοσελίδας της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (www.olympiacos.org), θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ουδέποτε τα δυο συστήματα (τα οποία αποτελούν δυο ξεχωριστές πλατφόρμες λειτουργίας) παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα στην λειτουργία τους. Χρησιμοποιήθηκε από την Π.Α.Ε. σύστημα αναμονής "queuing" προκειμένου να γίνει σταδιακή εξυπηρέτηση των φιλάθλων που έκλειναν το ηλεκτρονικό τους εισιτήριο, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται κατά διαστήματα η ειδοποίηση περί υπέρβασης του ορίου ταυτοχρόνων χρηστών. Η συγκεκριμένη μέθοδος χρησιμοποιείται ακριβώς για να αποφευχθεί η "πτώση" των συστημάτων λόγω της εξαιρετικά αυξημένης επισκεψιμότητας".

TAGS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ