Γι' αυτό απορρίφθηκε η πρόταση του ΟΠΑΠ

Superleague κάμερα

Γι' αυτό απορρίφθηκε η πρόταση του ΟΠΑΠ

Το "κούρεμα" της χορηγίας του ΟΠΑΠ προς την Superleague ήταν ο κύριος λόγος της άρνησης της λίγκας που πλέον βρίσκεται σε... διαπραγμάτευση για μία καλύτερη λύση. Που διαφωνούν οι δυο πλευρές.

Αρνητική ήταν η απάντηση της Superleague στην συνολική πρόταση του ΟΠΑΠ ύψους περίπου 16-17 εκ. ευρώ για να διαφημιστεί μέσω του προϊόντος της για ένα έτος. Οι βασικοί λόγοι που έφεραν τη... ρήξη είναι δυο.

1) Το ποσό θεωρείται χαμηλό και θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στην λειτουργία συνολικά της λίγκας, 2) Το γεγονός πως η κάθε πλευρά ήθελε να μοιραστεί διαφορετικά η πίτα των χρημάτων για τη διαφήμιση στη φανέλα. Εξηγούμαστε...

Ξεκινώντας από το πρώτο κομμάτι οι πληροφορίες λένε πως η πρόταση για χορηγία στην λίγκα είναι 4.000.000 ευρώ συν τον ΦΠΑ (δηλαδή το καθαρό ποσό είναι μικρότερο, περίπου 3,2-3,5 εκ. ευρώ).

Σε σχέση με την περσινή συμφωνία (περίπου 8,5 εκ. ευρώ) καταλαβαίνουμε όλοι πως το "κούρεμα" είναι μεγάλο και δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στη συνολική λειτουργία. Όπου -συνολική λειτουργία- ας πούμε κάποια παραδείγματα. Πρωτάθλημα υποδομής (οι πιτσιρικάδες δηλαδή U15, U17, U20) το οποίο μόνο την περσινή περίοδο κόστισε 1.8 εκ. ευρώ (διοργάνωση, διαμονή, διατροφή, μετακινήσεις κτλπ).

Ας προσθέσουμε σε αυτά και:

- Κόστος Αμοιβών, μετακίνησης και διαμονής Διαιτητών.                                                         

- Κόστος Κεντρικής συντήρησης αγωνιστικών χώρων.

- Έξοδα υλοποίησης χορηγίας (έρευνες, πινακίδες, φωτογραφίες, δικαιώματα, κ.α.) 

- Διάφορα ακόμα όπως έχει ανακοινώσει στους ισολογισμούς της η λίγκα.

Παρατηρούμε λοιπόν πως τα 3.5 εκ. ευρώ καθαρά δεν φτάνουν για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες και κάτι θα μείνει πίσω ή δεν θα υλοποιηθεί καν (πχ πρωταθλήματα υποδομής).

Η μοιρασιά στη φανέλα

Στην προσφορά του ΟΠΑΠ υπάρχουν τρεις κατηγορίες για τις ομάδες. Οι πιο εμπορικές θα λάβουν περισσότερα χρήματα, οι λιγότερο εμπορικές λιγότερα κλπ.

Αναλυτικά...

1ο ΓΚΡΟΥΠ 2ο ΓΚΡΟΥΠ 3ο ΓΚΡΟΥΠ
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ Ατρόμητος, Αστέρας, Ξάνθη, Ηρακλής, Παναιτωλικός, ΠΑΣ Πανιώνιος, Πανθρακικός, Βέροια, Πλατανιάς, Κέρκυρα, Καλλονή
ΠΟΣΟ ανά ομάδα ΠΟΣΟ ανά ομάδα ΠΟΣΟ ανά ομάδα
1.800.000 ευρώ 350.000 ευρώ 200.000 ευρώ

Η διαφορά των δυο πλευρών αφορά την πρόθεση της λίγκας να μην υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός, αλλά θεσμικά, μέσω δηλαδή του Δ.Σ., να αποφασίσουν οι ομάδες πως θα μοιραστεί η πίτα.

Με δεδομένο πως οι διαφορές και στις δυο περιπτώσεις που αναφέραμε (κεντρική χορηγία και χορηγία φανέλας) είναι μεγάλες, έχει ενδιαφέρον να δούμε πότε και αν θα επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων λίγκα και ΟΠΑΠ.

Όλα αυτά βέβαια μετά τις πολιτικές εξελίξεις που όπως καταλαβαίνουμε όλοι προηγούνται.

* Στην πρόταση του ΟΠΑΠ υπάρχει και ποσό περίπου 1.500.000 ευρώ που αφορά "πρωτοβουλίες, ασφάλεια κλπ".

 

SHARE:

BEST OF NETWORK

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

Τρομάζει τους πάντες η πολιτική ήττα Ρέντσι

Ο Ιταλός καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης Franco Panvocelli εξηγεί στο NEWS 247 τι πρέπει να περιμένει η Ευρώπη από την Ιταλία την επομένη του δημοψηφίσματος, γιατί ο Ματέο Ρέντσι ρίσκαρε το πολιτικό του μέλλον και πως μπορεί να επηρεαστεί η Ελλάδα από τη νίκη του "Όχι" (Pics)

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

H Marvel ετοιμάζει σειρά ‘Inhumans’ και αυτά είναι τα 3 πράγματα που ξέρουμε

Μπορεί να έχασαν την ταινία, αλλά τραβάνε τελικά για τηλεόραση.

ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Το εγκαταλελειμμένο χωριό της Κρήτης που ο χρόνος σταμάτησε το '70

Κάποτε υπήρξε ένα πυκνοκατοικημένο, όμορφο χωριό Δείτε βίντεο με εντυπωσιακές εικόνες από drone

ΔΟΥΛΕΙΕΣ

Δουλεύοντας σε μια απ' τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακού πόκερ (Μέρος 2ο)

Ένας δημοσιογράφος του Oneman μας περιγράφει την μοναδική εμπειρία του χωρίς να έχει πιστέψει ακόμα -εφτά χρόνια μετά- τι πραγματικά του είχε συμβεί.

ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ

Πολικό ψύχος η τηλεθέαση στα πρωινάδικα του Σαββατοκύριακου

Τα "πρωινάδικα" του Σαββατοκύριακου αφήνουν παγερά αδιάφορο το τηλεοπτικό κοινό, με αποτέλεσμα Σπυροπούλου, Μπεκατώρου και Γερμανού να λαμβάνουν ραβασάκι με μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24