EUROLEAGUE

No jump no glory

No jump no glory

H Εuroleague παρουσιάζει άλλον έναν τρόπο που θα επιτρέψει στους φιλάθλους να έλθουν πιο κοντά στη διοργάνωση: το #nojumpnoglory. Δείτε το απολαυστικό (και κατατοπιστικό) video.

Λίγες ώρες έμειναν για να δοθεί η εκκίνηση της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Euroleague και η διοργανώτρια αρχή παρουσίασε μια νέα καμπάνια, με hashtag #nojumpnoglory. Τι εννοεί;

Όπως αναφέρει το επίσημο δελτίο Τύπου "το άλμα είναι σημαντικό στο μπάσκετ. Χωρίς αυτό, το άθλημα δεν θα ήταν το ίδιο. Να φτάνεις πιο ψηλά, να σουτάρεις καλύτερα, να καρφώσεις πιο δυνατά, να κόψεις τους αντιπάλους, να πάρεις ριμπάουντ, να κάνεις ένα ακόμα βήμα για τη δόξα.

Εκτός γηπέδων, το να πηδάς ψηλά συμβολίζει την υλοποίηση των στόχων, το να συναντάς νέες προκλήσεις, να ξεπερνάς τις δυσκολίες, να ανταποκρίνεσαι στις προσδοκίες με διάφορους τρόπους.

Οι... αέρινοι σταρ της Euroleague πάντα φτάνουν πιο ψηλά, όπως διεκδικούν την τελειότητα και είναι οι πρωταγωνιστές του No Jump No Glory.

Μια ομάδα stars της διοργάνωσης, όπως ο Δημήτρης Διαμαντίδης του Παναθηναϊκού, ο Εμίρ Πρέλντζιτς της Φενέρμπαχτσε, ο Φελίπε Ρέγιες της Ρεάλ Μαδρίτης, ο Ρομπέρτας Γιαβτόκας της Ζάλγκιρις και ο Σινάν Γκιουλέρ, της Γαλατασαράι, συν πολλούς άλλους, μας... δανείζουν το ταλέντο τους, τις σκέψεις τους και το πάθος που τους διακρίνει, όπως προσπαθούν να φτάσουν πιο ψηλά".

Δείτε το απολαυστικό video, που περιλαμβάνει και... μια χορωδία, με το όνομα Messengers!

Η καμπάνια θα αφορά τα σημεία κλειδιά της σεζόν, με παραδείγματα παικτών, προπονητών, φαν και όποιου άλλου υπερβάλει εαυτόν για να πραγματοποιήσει τα όνειρα του, όπως τιμά την ομαδική δουλειά, τη βελτίωση, το θάρρος και την ταπεινότητα που παρουσιάζουν οι παίκτες της διοργάνωσης κάθε μέρα, σε κάθε προπόνηση, σε κάθε ματς.

Η συμμετοχή των φαν είναι απαραίτητη, με τη Euroleague Basketball να έχει προβλέψει και δώρα, όπως εισιτήρια VIP για το Final Four και εμπειρίες που δεν μπορούν να αγοράσουν τα χρήματα, με τους πρωταγωνιστές της ιστορίας.

" Θέλαμε να φέρουμε το μπάσκετ πιο κοντά στους φιλάθλους. Αυτή η καμπάνια θέλει να εμπνεύσει όλους τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προκλήσεις κάθε μέρα και προσπαθούν να τις ξεπεράσουν παρά τα όσα αρνητικά προκύπτουν. Που δεν τα παρατούν. Οι stars μας ξέρουν πολύ καλά ότι χρειάζεται κουράγιο για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις, για να τις ξεπεράσεις ώστε να φτάσεις στην επιτυχία", είπε ο Roser Queralto, υπεύθυνος του τμήματος Business Development.

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης δήλωσε πως " το άλμα είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος του παιχνιδιού. Κάτι που όλοι οι παίκτες χρειάζονται για να προσφέρουν κάτι καλό σε κάθε παιχνίδι. Θες τη διάκριση στα παρκέ, όπως είναι λογικό να θες την επιτυχία και στην προσωπική σου ζωή. Και για να το κάνεις αυτό, θα πρέπει να κάνεις άλματα κάθε μέρα. Αν θέλω να είμαι επιτυχημένος -κάτι που θέλω εντός και εκτός παρκέ- πρέπει να κάνω ένα βήμα πιο μπροστά κάθε μέρα. Το μεγαλύτερο άλμα στο μπάσκετ είναι αυτό που κάνω τώρα, ως μέλος μιας ομάδας που έχει επιτύχει πολλά επί σειρά ετών στη Euroleague. Στην προσωπική μου ζωή, δημιούργησα οικογένεια, έχω μια μικρή κόρη και αυτό ήταν το μεγαλύτερο άλμα όλων".

TAGS EUROLEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ