ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

827.000.000 ευρώ προς διάθεση των ομάδων!

827.000.000 ευρώ προς διάθεση των ομάδων!

To Euroleague Greece παρουσιάζει τους αριθμούς της νέας Euroleague, την ημέρα που ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της διοργάνωσης, Jordi Bertomeu αποκαλύπτει το παρασκήνιο της συμφωνίας και το ρόλο του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού.

Η επικοινωνία μας με τον πρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή της Euroleague Basketball, Jordi Bertomeu ήταν επιβεβλημένη, μετά την υπογραφή του ιστορικού -δεκαετούς- συμβολαίου την IMG, τον παγκόσμιο κολοσσό στα sports media και όχι μόνο μια ημέρα που εγγυάται μια νέα πραγματικότητα για όλες τις ομάδες που μετέχουν στο project και αυξάνει κατακόρυφα τα έσοδα τους. Ο επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας, Diego Fernandez κατέστησε εφικτή αυτή τη συνομιλία που ξεκίνησε από τα δεδομένα των ημερών.

Η συζήτηση θα είχε διαφορετικό σημείο εκκίνησης, αν δεν συνέβαινε ό,τι συμβαίνει από την περασμένη Παρασκευή στην Ευρώπη. Προφανώς λοιπόν, και ξεκινήσαμε από την τρομοκρατική επίθεση στο Παρίσι και όσα ακολούθησαν, με τον Bertomeu να εξηγεί πως "οι συνθήκες είναι τέτοιες που δεν χρειάζεται να πούμε κάτι το οποίο είναι προφανές. Η καλύτερη απάντηση σε όσα περνά η Ευρώπη είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι κάνουμε σε όλες τις πτυχές της ζωής μας. Να συμπεριφερόμαστε όλοι φυσιολογικά, να μην αλλάξουμε την καθημερινότητα μας. Στη δική μας περίπτωση, αυτό είναι να συνεχίσουμε να διοργανώνουμε αγώνες, να συνεχίσουν οι φαν να πηγαίνουν στα γήπεδα, γιατί αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να αποδείξουμε πως τίποτα δεν μπορεί να αντιταχθεί των αξιών μας. Φυσικά και θα αποδώσουμε φόρο τιμής στα θύματα αυτής της τραγικής επίθεσης, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε όπως πάντα. Θα επιμείνω πως αυτή είναι η καλύτερη απάντηση μας, σε κάθε περίπτωση. Να συνεχίσουμε να ζούμε τη ζωή μας, διαφορετικά θα νικήσει η τρομοκρατία".

Σε ό,τι αφορά τον τρόπο που θα διαχειριστεί η Euroleague την ανάγκη που έχει προκύψει για επιπρόσθετα μέτρα ασφαλείας διευκρίνισε πως "η δική μας συμπεριφορά εξαρτάται άμεσα από τις χώρες, στις οποίες διοργανώνονται οι αγώνες. Για παράδειγμα, αυτήν την εβδομάδα είχαμε το παιχνίδι στο Νanterre (με τη Bilbao) και αποφασίσαμε να διεξαχθεί κανονικά το παιχνίδι, γιατί οι γαλλικές αρχές μας διαβεβαίωσαν πως θα πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Μας εγγυήθηκαν στο 100% την ασφάλεια όλων όσων αφορούσε το ματς. Αυτό που κάνουμε, είναι να ακολουθούμε τις οδηγίες των χωρών. Εφόσον οι κυβερνήσεις και οι αρχές λαμβάνουν μέτρα, κυρίως για την ασφάλεια στην προσέλευση του κόσμου και κατά τη διαμονή του στα γήπεδα εμείς προχωράμε κανονικά το πρόγραμμα. Εφόσον υπάρξει μια χώρα που δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια, τότε θα ανταποκριθούμε ανάλογα. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις. Εμείς γνωρίζουμε ό,τι αφορά τη δουλειά μας, το άθλημα του μπάσκετ. Δεν γνωρίζουμε τίποτα επί των θεμάτων ασφαλείας. Οπότε ακολουθούμε τις συστάσεις που μας παρέχουν οι χώρες."

"Υπάρχουν κανονισμοί, αλλά υπάρχουν και ειδικές συνθήκες"

Πριν το τζάμπολ του αγώνα της Νanterre (πόλη που βρίσκεται 13 χιλιόμετρα μακριά από το Παρίσι) με τη Bilbao, για την 6η αγωνιστική του Eurocup το βράδυ της Τρίτης (17/11) προέκυψε η πληροφορία που ήθελε τη Euroleague Basketball να μην έχει αποδεχθεί το αίτημα των γηπεδούχων για ανάκρουση του ύμνου από τα μεγάφωνα του Palais des Sports Maurice Thorez, μετά το ένα λεπτό σιγής στη μνήμη των θυμάτων. Παρ' όλα αυτά, η Marseillaise ακούστηκε, με τον εκτελεστικό διευθυντή και πρόεδρο της διοργανώτριας αρχής να εξηγεί ποια ήταν η πραγματικότητα. "Θα δείτε στη συνέχεια αυτής της εβδομάδας ποια είναι η αλήθεια. Στην ουσία, μιλώντας γενικότερα, η Euroleague Basketball δεν επιτρέπει στους συλλόγους να ανακρούουν τον εθνικό ύμνο. Αυτός είναι ένας κανονισμός που υπάρχει για πάρα πολλά χρόνια και έχει τη βάση του στο γεγονός ότι οι σύλλογοι δεν εκπροσωπούν τη χώρα τους.

Οι εθνικές ομάδες είναι που τις εκπροσωπούν. Όπως μπορείτε να δείτε και από το Champions League, οι οργανισμοί δεν προχωρούν στην ανάκρουση του ύμνου. Δεν έχουμε αυτήν την παράδοση και βάσει του κανονισμού είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει η συγκεκριμένη προοπτική. ΑΛΛΑ, εν προκειμένω έχουμε να κάνουμε με ιδιαίτερες συνθήκες. Στη Nanterre την Τρίτη (17/11), προχώρησαν στην ανάκρουση και τίποτα δεν έγινε. Αν το ίδιο συμβεί στο Strasbourg την προσεχή Παρασκευή (20/11) επίσης τίποτα δεν θα συμβεί. Αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει. Ναι, έχουμε κανονισμούς, αλλά υπάρχουν και ιδιαίτερες καταστάσεις και την ανάγκη των συλλόγων να εκφράσουν τα συναισθήματα τους, με τον τρόπο που πιστεύουν ότι πρέπει να το κάνουν. Όσοι λοιπόν, προχωρήσουν στην ανάκρουση του ύμνου αυτήν την εβδομάδα, δεν θα συμβεί κάτι".

"Πλέον ικανοποιούνται όλα τα "θέλω" των συλλόγων"

Η συνέχεια αφορούσε κάτι πιο ευχάριστο. Για την ακρίβεια, την ιστορικής σημασίας συμφωνία μεταξύ της Εuroleague Basketball και του αμερικανικού κολοσσού, IMG (παγκόσμιο γκρουπ μάνατζμεντ των σπορ, των media, εταιριών, αθλητικών οργανισμών και υπηρεσιών γηπέδων -είναι ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος παραγωγός και διανομέας αθλητικών media στον πλανήτη, με εξειδίκευση στην ανάπτυξη των λιγκών) που αναμένεται να αλλάξει εκ βάθρων το ευρωπαϊκό μπάσκετ. Πολλώ δε, από τη στιγμή που μέχρι να παρουσιαστεί η πρόταση φαινόταν να έχει προκριθεί η λύση της συνεργασίας της Euroleague με τη FIBA. "Όσα συνέβησαν τον τελευταίο μήνα, σχετικά με τις αποφάσεις και τα διαδικαστικά που αφορούν το νέο project, ήταν δύσκολα, όχι όμως γιατί υπήρχε η πρόταση της FIBA. Δεν ήταν το ενδιαφέρον που είχε εκφράσει η Ομοσπονδία για το μέλλον των συλλόγων, το θέμα. Τουναντίον, είναι κάτι καλό και κάτι που εκτιμούμε.

Πιστεύουμε πως το δικό μας project δεν είναι μόνο καλύτερο, αλλά ικανοποιεί όλα τα "θέλω" των συλλόγων, όσα είχαν εκφράσει και ενδιαφέρονταν να καλύψουν τα τελευταία χρόνια. Παρ' όλα αυτά, υπάρχει μεγάλος χώρος για να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τη FIBA. Το όραμα μου είναι ότι στο επόμενο εξάμηνο θα μπορούμε να προχωρήσουμε στις λεπτομέρειες. Είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί, κάτι που κάναμε και τα προηγούμενα χρόνια. Δεν είδαμε κατά συνέπεια, την όλη κατάσταση ως "αψιμαχία", αλλά ως ευκαιρία, γιατί στο τέλος της ημέρας η όποια επένδυση στο ευρωπαϊκό μπάσκετ είναι καλή, ανεξάρτητα από το ποιος τη φέρνει. Αυτό που κάνει η IMG για το ευρωπαϊκό μπάσκετ, είναι κάτι που όλοι πρέπει να εκτιμήσουμε. Όλοι πρέπει να το εκμεταλλευτούμε και τώρα προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια ευρωπαϊκή λίγκα, που θα βασιστεί στη δέσμευση των συλλόγων, στη δέσμευση αυτού του γίγαντα".

Πριν προχωρήσουμε στο πότε και πώς προέκυψε το ενδιαφέρον της IMG να επεκτείνει τις δραστηριότητες της στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, στο σημείο που να κάνει μια τόσο σημαντική επένδυση, θα ήταν χρήσιμο να σας πούμε ποια είναι αυτή η επένδυση. Κατ' αρχάς, αφορά 10 χρόνια, με το επιχειρηματικό πλάνο των 827.000.000 ευρώ να μοιράζεται ως εξής:

*363.000.000 ευρώ θα κατανεμηθούν στις ομάδες και είναι εγγυημένα -ο τρόπος θα αφορά τον αριθμό των νικών και τη βαθμολογική κατάταξη, δηλαδή περισσότερα θα πάρουν όσοι τερματίσουν στις οκτώ πρώτες θέσεις από τους υπολοίπους με την πρωταθλήτρια να είναι... γενικότερα η νικήτρια και τα έσοδα της να μπορούν να ξεπεράσουν τα 5.000.000 ευρώ.

*267.000.000 ευρώ θα επενδυθούν σε επενδύσεις που θα γίνουν στο προϊόν -και θα σχετίζονται με μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων που θα αφορούν και το υλικό που θα παρέχεται στα media. Και αυτό το ποσό είναι εγγυημένο.

*242.000.000 ευρώ έχουν να κάνουν με το ποσό επί του κέρδους και επιπρόσθετες επενδύσεις.

*Οι σύλλογοι θα διατηρήσουν στα χέρια τους την πλειοψηφία της ιδιοκτησίας της Joint Venture (Κοινοπραξία) που δημιουργήθηκε για να αναπτύξει τη συμφωνία.

*Η Euroleague Basketball, μαζί με την IMG θα διαχειριστούν το εμπορικό κομμάτι και το management όλων των δικαιωμάτων που αφορούν τα media και το marketing.

Θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες επί του ποιος, πού και πόσο; Θα τις έχετε μετά τη 2η ημέρα του Δεκεμβρίου, οπότε θα συναντηθούν όλοι στα αρχηγεία της Euroleague Basketball για να πάρουν τις σχετικές αποφάσεις. Προς το παρόν, μπορούμε να σας πούμε κάτι άλλο. Ότι οι συζητήσεις μεταξύ της Euroleague και της IMG διήρκεσαν δυο μήνες "και κάποιοι οργανισμοί ήταν πιο κοντά σε αυτή τη συμφωνία από ό,τι άλλες, αφού είχαμε συγκροτήσει μια επιτροπή, ειδικά για αυτές τις διαπραγματεύσεις". Ποια ήταν αυτά τα τέσσερα clubs; "Η Ρεάλ Μαδρίτης, Η Μακάμπι, η Φενέρμπαχτσε και ο Ολυμπιακός".

Αυτό που συνέβη ήταν πως "όλοι συμφώνησαν με το project την ημέρα που έγινε η παρουσίαση. Συμπεριλαμβανομένου του Παναθηναϊκού που δεν διαφωνούσε επί της αρχής, αλλά είχαν κάποια τεχνικά ζητήματα που έπρεπε να τακτοποιήσουν και αποφάσισαν ότι ήθελαν να μελετήσουν καλύτερα αυτό που είχαν στα χέρια τους. Ιστορικά βεβαίως, κάθε σύλλογος έχει την ελευθερία να αποφασίσει ό,τι θέλει. Να πάρει όποια απόφαση θέλει. Ο Παναθηναϊκός ήθελε ένα τάιμ άουτ για να σκεφτεί ή να αναθεωρήσει κάτι άλλο, είχε την ευκαιρία και το έκανε οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα".

Αλλά ας γυρίσουμε στο πώς προέκυψε ζήτημα ενδιαφέροντος από την IMG; "Με την IMG μιλάμε εδώ και πολλά χρόνια. Είμαστε στον ίδιο τομέα, στη βιομηχανία του αθλητισμού. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, μας "δένει" και ένα συμβόλαιο. Τους είχαμε δώσει τη διαχείριση των τηλεοπτικών σε κάποιες αγορές. Είναι λοιπόν, μια εταιρία με την οποία δουλεύουμε στενά για κάποιο μεγάλο διάστημα. Και μέσω αυτών των καθημερινών συζητήσεων ήταν που μοιραστήκαμε μαζί τους το όραμα της εξέλιξης στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον επί της ιδέας μας και κατόπιν τούτου προχωρήσαμε στην πράξη και το πώς θα συνεργαστούμε. Έπειτα από τον πρώτο μήνα των συζητήσεων, η επιθυμία και των δυο πλευρών για συνεργασία είχε κορυφωθεί. Η IMG κατάλαβε πως πρόκειται για κάτι πολύ σοβαρό, για κάτι που μπορεί να συμβεί και το κάναμε να συμβεί".

"Η δουλειά που έκαναν οι ομάδες έφερε την IMG"

Στον έλεγχο των πεπραγμένων τι ήταν εκείνο που έκανε την ειδοποιό διαφορά για την αμερικανική εταιρία; Η εξέλιξη που εμφάνιζε η Euroleague σε αθλητικό επίπεδο -εντός των παρκέ και εκτός αυτών; "Οι σύλλογοι δουλεύουν επισταμένως τα τελευταία 15 χρόνια και το σημείο στο οποίο έχουμε φτάσει τώρα είναι το υψηλότερο που έχει σημειωθεί ποτέ, στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Έχουμε εξαιρετικούς αριθμούς σε όλους τους τομείς που αφορούν τη διοργάνωση και αυτοί οι αριθμοί είναι ικανοί να εξηγήσουν επακριβώς τι έχει συμβεί. Ως συνέπεια όλων αυτών, η διοργάνωση έχει πλέον αξία -και επαναλαμβάνω πως αυτό συμβαίνει χάρη στη δουλειά που έχουν κάνει οι ομάδες- και η αξία είναι τέτοια που μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον κάποιου που θέλει να επενδύσει.

Η IMG γνώριζε εκ των έσω την αξία της λίγκας και αναλογιζόμενη πώς και πόσο αναπτύχθηκε το brand, μαζί με τη δέσμευση των συλλόγων -μη ξεχνάτε πως μιλάμε για τη λίγκα που έχει το πιο δυνατό sport brand στον κόσμο- έκανε το timing ιδανικό, για να κάνει ένα βήμα μπροστά και να ενσωματωθεί στο project μας. Πιθανόν, πριν 3-4 χρόνια θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να συναντήσουμε ένα τέτοιο ενδιαφέρον, γιατί η κατάσταση δεν ήταν όσο ώριμη είναι τώρα. Όσα είχαν κάνει οι σύλλογοι, είχε πια νόημα. Έφτιαξαν και εξέλιξαν μια λίγκα που έγινε εταιρία. Τώρα αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας ως ιδιοκτησία που έχει σημαντική αξία, τέτοια που κάποιος κολοσσός όπως η IMG θέλει να συμμετάσχει και να επενδύσει. Ξέρουμε όλοι ότι είναι επιχείρηση για όλους και για αυτό όλοι περιμένουμε να έχουμε ανταποδοτικότητα. Την ίδια ώρα όμως, θα συνεχίσουμε με την εξέλιξη της λίγκας. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που η Euroleague είναι αποτελεσματική".

Το format των 16 ομάδων και το ενδεχόμενο... να αυξηθούν

Εδώ και χρόνια ήταν γνωστή η πρόταση των απανταχού υπευθύνων για το μάρκετινγκ των ομάδων, των οργανισμών και της Euroleague που ήθελε την κορυφαία διοργάνωση να έχει ανάγκη περισσότερους εντός έδρας αγώνες, προκειμένου να μπορούν οι σύλλογοι να βρουν πιο εύκολα χορηγούς -δεδομένου ότι εκείνοι θα είχαν μεγαλύτερο διάστημα διαφήμισης σε κανονική περίοδο 30 αγώνων. "Το δεδομένο είναι ότι για να βελτιώσουμε την επιχείρηση, πρέπει να βελτιώσουμε την ποιότητα του προϊόντος. Πιστεύω ότι είναι ξεκάθαρο ότι με το νέο σύστημα που θα ξεκινήσει τη νέα αγωνιστική περίοδο, θα είναι πολύ καλύτερο συγκριτικά με το υπάρχον. Πρέπει να επιμείνουμε ότι είναι εξέλιξη του υπάρχοντος. Αυτό που γίνεται, επί της ουσίας, είναι η μετατροπή του TOP16 σε μια λίγκα. Όταν έχουμε ένα προϊόν με τις καλύτερες ομάδες μπάσκετ, που θα συναντώνται κάθε σεζόν, θα μπορούμε να "χτίσουμε" πάνω σε αυτό, θα έχουμε καλύτερη εικόνα όλης της σεζόν, γιατί θα έχουμε όλο το καλεντάρι ευθύς εξ αρχής, οι σύλλογοι θα βοηθηθούν στην στρατηγική που έχουν για τα εισιτήρια, θα βοηθηθούν και ως προς τις συμφωνίες με τα γήπεδα. Σίγουρα θα είναι πιο εύκολο για εκείνους να μιλούν σε πολυετή βάση με τους ιδιοκτήτες των γηπέδων. Θα αναπτυχθούν πολλές ευκαιρίες που θα μπορούν να εκμεταλλευτούν οι ομάδες.

Από την άλλη πλευρά, πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία. Γιατί μια λίγκα των 16 έχει συνέπεια. Δεν είναι ότι μπορείς να περιμένεις πως κάτι θα συμβεί τον Δεκέμβριο. Τίποτα δεν θα συμβεί, γιατί οι ίδιες ομάδες θα παίζουν τον Δεκέμβριο. Θα παλεύουν για την πρόκριση στα playoffs και το Final Four. Το βέβαιο είναι ότι θα παρέχουμε στους φιλάθλους μας το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό παιχνιδιών, μεταξύ των κορυφαίων ομάδων της ηπείρου. Αυτή είναι η ουσία όλων: η αύξηση των ποιοτικών αγώνων. Σε όσες αλλαγές κάναμε με το σύστημα, είχαμε αυτό στο μυαλό μας: να αυξήσουμε τα ποιοτικά ματς".

Στην παρουσίαση της συμφωνίας, αναφερόταν ότι θα υπάρχουν 11 μόνιμοι οργανισμοί, με το ενδεχόμενο να αυξηθούν στο μέλλον να είναι υπαρκτό. Τι σημαίνει αυτό; "Η κατάσταση μπορεί να αλλάξει με την αύξηση των ομάδων που έχουν άδεια τύπου Α ή και με την αύξηση των ομάδων της λίγκας. Είναι κάτι που θα μας δείξει το μέλλον. Αν όλα πάνε καλά, αν η επιχείρηση πάει καλά, αν η λίγκα γίνει καλύτερη μπορούμε να κάνουμε μια τέτοια συζήτηση. Βλέπουμε πώς το ΝΒΑ έχει αυξήσει κατά καιρούς τις ομάδες τους. Δεν είναι κάτι που αποκλείουμε. Δεν είναι όμως, κάτι που θα γίνει στο εγγύς μέλλον".

Πώς έγινε η επιλογή των 11 που έγιναν permanent franchises (Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Εφές, ΤΣΣΚΑ, Αρμάνι, Μπαρτσελόνα, Φενέρμπαχτσε, Λαμποράλ, Μακάμπι, Ρεάλ και Ζάλγκιρις); Ήταν οι 11 που ξεκίνησαν τη Euroleague; "Είναι οι ομάδες που άξιζαν τα μόνιμα συμβόλαια, βάσει των κανονισμών που υπάρχουν και αφορούν τα αθλητικά αποτελέσματα. Ναι, είναι τα 11 clubs που είναι μαζί μας από την αρχή και ως αρχή οριοθετώ τη δεύτερη χρονιά -για εμένα δεν μετρά η πρώτη χρονιά. Δεν είναι όμως, αυτός ο λόγος. Δεν αφορά την ιστορία το όλο θέμα, αλλά το ranking που έχει να κάνει με τα αθλητικά αποτελέσματα. Είναι αυτά που έχουν αποδώσει καλύτερα τα τελευταία χρόνια. Έχουμε ποσοστό μεγαλύτερο του 90% σε πρωταθλητές, μεγαλύτερο του 80% σε μέλη του Final Four".

Οι λίγκες θα αποφασίσουν για τέσσερις θέσεις

Εξακολουθεί να υπάρχει μια θέση για τον πρωταθλητή του Eurocup "γιατί επίσης είναι μια διοργάνωση που είναι πολύ σημαντική. Έχει συλλόγους με όραμα και τη θέληση να γίνουν καλύτεροι. Το Eurocup είναι η τέλεια κατάσταση για να εξελιχθεί ο όποιος σύλλογος. Πρέπει να δούμε πώς μπορεί να αυξηθεί η διαδραστικότητα μεταξύ των δυο διοργανώσεων. Είναι κάτι που πρέπει να συζητήσουμε. Μπορούμε να παρέχουμε στις ομάδες που παίρνουν μέρος ένα πολύ καλό πρωτάθλημα και παράλληλα να τους δώσουμε την ευκαιρία να αποδείξουν ποιοι είναι και να προετοιμάσουν το άλμα στο επόμενο επίπεδο που είναι η Euroleague".

Στην ανακοίνωση υπήρχε και η ενημέρωση πως τρεις θέσεις θα πάρουν πρωταθλητές λιγκών... που δεν προσδιορίστηκαν. Πώς και πότε θα γίνουν γνωστές; "Δεν θέλαμε να πάρουμε απόφαση επ' αυτού ή του ποιες ομάδες θα μετάσχουν στον προκριματικό γύρο των οκτώ ομάδων, που θα στέλνει το νικητή στη Euroleague. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Από τη δική μας οπτική, οι λίγκες πρέπει να αποφασίσουν για όλα αυτά. Η FIBA είχε προσδιορίσει στο δικό της project ποιες θα ήταν οι λίγκες που θα είχαν εκπροσώπους. Δεν μας αρέσει αυτό. Προτιμάμε να συζητήσουμε όλα αυτά τα ζητήματα με τις λίγκες και να καταλήξουμε όλοι μαζί στα κριτήρια που θα αποφασίζουν πώς θα προκύπτουν αυτές οι ομάδες. Ελπίζω ότι θα καταλήξουμε κάπου. Αν δεν καταλήξουμε, θα πρέπει να βρούμε άλλον τρόπο. Για εμάς όμως, είναι σημαντικό να εμπλέξουμε τις λίγκες σε μια διαδικασία που τους αφορά. Θέλουμε να ακούσουμε τις απόψεις τους, να προκαλέσουμε debate και να δούμε αν μπορούν να συμφωνήσουν".

Τι θα προσφέρει η IMG

"Θα μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερα κέρδη για όλους. Δύο στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να εξελίξουμε τη διοργάνωση μας. Θα έχουμε μια διαφορετική διοργάνωση, με μεγαλύτερη ποιότητα. Το προϊόν που θα πουλήσουμε, θα είναι καλύτερο και θα έχουμε κοντά μας έναν τεράστιο οργανισμό που θα μας βοηθήσει με τη διαδικασία της πώλησης των υπηρεσιών. Αυτό θα βοηθήσει κατ' αρχάς, το ευρωπαϊκό μπάσκετ να αναπτυχθεί.

Η IMG είναι έτοιμη να επενδύσει στο μπάσκετ, σε στοιχεία που ποτέ δεν είχαμε τη δυνατότητα, υπό την έννοια των οικονομικών δεδομένων, να επενδύσουμε. Αυτά που μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρηση, είναι πολύ ουσιαστικά. Μιλάμε για ένα πολύ μεγάλο ποσό χρημάτων που θα επενδυθεί στην προώθηση του προϊόντος, σε παραγωγές, στην τηλεόραση, σε όλα τα ψηφιακά επίπεδα, σε όσα χρειάζεται να γίνουν επενδύσεις για να κάνουμε καλύτερη τη λίγκα. Έχουμε να κάνουμε με μακροπρόθεσμη επένδυση, από την οποία θα επωφεληθούν όλοι οι σύλλογοι και στο τέλος της ημέρας, θα επωφεληθούν όλοι. Πολλά θα εξαρτηθούν από τη διάθεση των οργανισμών να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που θα δημιουργηθούν. Το βέβαιο είναι πως η ποιότητα του προϊόντος θα βελτιωθεί κατά πολύ, σε σύγκριση με το τι έχουμε τώρα. Ο κόσμος λατρεύει να μιλά για τα χρήματα που θα πάρουν οι ομάδες -που φυσικά είναι κάτι το σημαντικό- αλλά για εμένα η δέσμευση της IMG για τη γενικότερη ανάπτυξη είναι πιο ουσιαστική. Είναι η πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή λίγκα που έχουμε κάποιον, ο οποίος επενδύει στο προϊόν".

Πρακτικά, η IMG θα βοηθήσει (και) στη βελτίωση των τηλεοπτικών παραγωγών, των υπηρεσιών που παρέχει η Euroleague σε όλες τις χώρες ("θα είναι ποιοτικά καλύτερες, ενώ θα είναι και αριθμητικά περισσότερες"). Θα παρουσιάσει ό,τι αφορά τα clubs καλύτερα "υπό την έννοια της ποσότητας και της ποιότητας. Θα είναι μετά, στο χέρι των συλλόγων πώς θα τα εκμεταλλευτούν όλα αυτά. Πόσο θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που θα δημιουργήσουμε".

Η IMG δεν θα έχει εκπρόσωπο στην Κεντρική Επιτροπή της Euroleague "γιατί παραμένει η λίγκα που ανήκει στους συλλόγους. Η οργάνωση και οι αποφάσεις θα συνεχίσουν να ανήκουν σε αυτούς".

SHARE:

BEST OF NETWORK

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ισοβίτης για φόνο υπαλλήλου σε φούρνο και δραπέτης ο δράστης στην Πλ. Θεάτρου

Κατά την ανταλλαγή πυρών ένας αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. τραυματίστηκε στο ξεξί μπράτσο και ο δράστης αυτοκτόνησε για να μην συλληφθεί

ΣΙΝΕΜΑ

Οι 25 καλύτερες ταινίες της χρονιάς σε 1 βίντεο

Λίγο πριν την εκπνοή του 2016, ένας κριτικός κινηματογράφου θυμάται τις πιο σημαντικές ταινίες που μας έδωσε φέτος το σινεμά.

ΕΛΛΑΔΑ

Αυτές είναι οι 10 δουλειές με τα λιγότερα λεφτά (έκπληξη η Νο1)

Ένα επάγγελμα που αποτελεί το όνειρο αρκετών παιδιών και νέων είναι σήμερα το πιο κακοπληρωμένο στην Ελλάδα. Δείτε την πλήρη λίστα της totallymoney.com

MALEBOX

O Terry Richardson του Ιnstagram και οι 'μπαζούκας' μούσες του

Τον λένε Mike Tang και κάθε μέρα περνάνε μπροστά από το φακό του οι πιο βαβαβούμ γυναίκες του Μαΐάμι και συνολικά της αμερικάνικης ηπείρου.

CELEBRITIES

Γι' αυτό δεν πρέπει να δεις το 'Sex Tape' της Jessica Alba

Και ξαφνικά κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο πληροφορία για ένα 'Sex Tape' της Jessica Alba και όλοι προσπαθούν να καταλάβουν τι συμβαίνει

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24