ΜΠΑΣΚΕΤ

The Last Dance: Η μάχη με τον χρόνο για να ολοκληρωθεί

Chicago Bulls' Michael Jordan, center, watches the ball bounce away in the foreground Wednesday, Nov. 12, 1997, during the team's 90-83 loss to the Washington Wizards in Chicago. These are tough times for Jordan, who has been unable to rescue the team that has struggled to a 4-4 record to start the season. (AP Photo/Beth A. Keiser)
Chicago Bulls' Michael Jordan, center, watches the ball bounce away in the foreground Wednesday, Nov. 12, 1997, during the team's 90-83 loss to the Washington Wizards in Chicago. These are tough times for Jordan, who has been unable to rescue the team that has struggled to a 4-4 record to start the season. (AP Photo/Beth A. Keiser) ASSOCIATED PRESS

Ο κορονοϊός άλλαξε άρδην τον σχεδιασμό για το "The Last Dance", το τελευταίο επεισόδιο του οποίου προετοιμάζεται αυτές τις ημέρες. Το θετικό κρούσμα στην εταιρεία παραγωγής και ο σκηνοθέτης, που πήγε κόντρα... στη λογική.

Όταν στις 17 Μαρτίου το ESPN ενημέρωνε πως το "The Last Dance" δεν ήταν ακόμη έτοιμο και ως εκ τούτου δεν υπήρχε περίπτωση να αλλάξει η ημερομηνία προβολής του (σ.σ.: είχε αποφασιστεί το πρώτο επεισόδιο να προβληθεί στις 2 Ιουνίου), αποτύπωνε πλήρως την πραγματικότητα. Οι ερωτήσεις για την πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ αυξάνονταν μέρα με τη μέρα, έως ότου φτάσουμε στην 31η Μαρτίου, οπότε κι ανακοινώθηκε ότι τα δύο πρώτα επεισόδια θα προβληθούν την Κυριακή 19 Απριλίου από το ESPN.

Το πώς φτάσαμε βέβαια σε αυτή την αλλαγή σκηνικού και την επίσπευση των διαδικασιών έχει... σημασία. Οι Los Angeles Times αποκάλυψαν το χρονικό πίσω από την απόφαση να αλλάξει η ημερομηνία προβολής του " The Last Dance", παρά το γεγονός πως ακόμη και σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί η σύνθεσή του. Για την ακρίβεια, μόλις την Πρωτομαγιά τελείωσε το μοντάζ του ένατου επεισοδίου, ενώ μέσα στις επόμενες δέκα μέρες αναμένεται να έχει τελειώσει κι αυτή του δέκατου (όταν ο κόσμος θα περιμένει ή θα βλέπει το προτελευταίο "πακέτο" επεισοδίων"

Ο κορονοϊός άλλαξε άρδην τα δεδομένα όχι μόνο στην ημερομηνία προβολής, αλλά και στον τρόπο δημιουργίας του. Βλέπετε, το τελευταίο γύρισμα με τον Τζον Στόκτον (είχε προγραμματιστεί για τις 10 Μαρτίου) ήταν το μοναδικό που δεν έγινε παρουσία του σκηνοθέτη, Τζέισον Χέιρ, λόγω της αρχικής έξαρσης της πανδημίας στις ΗΠΑ. Η εταιρεία παραγωγής φοβήθηκε να τον στείλει στην Γουάσινγκτον για να μην αποκλειστεί εκεί, σε ενδεχόμενο "μπλόκο" των αερομεταφορών, με έναν άλλο σκηνοθέτη να... μπαίνει στα παπούτσια του για ένα και μοναδικό γύρισμα. Μοιραία, μία μέρα αργότερα ήρθε το θετικό δείγμα του Ρουντί Γκομπέρ και το "λουκέτο" στο ΝΒΑ για να επιβεβαιώσει τους φόβους όλων.

" Την Παρασκευή 13 Μαρτίου ήταν που τα πάντα "πάγωσαν" στις ΗΠΑ και τη Δευτέρα 16 Μαρτίου το πρωί έγινε τηλεδιάσκεψη μεταξύ του ESPN, του Netflix, της Jump Inc και της Mandalay Sports Media προκειμένου να βρεθούν νέες ημερομηνίες για την προβολή του ντοκιμαντέρ. Όλα βέβαια εξαρτούνταν από τον Τζέισον (Χέιρ) και τον όγκο της δουλειάς που χρειαζόταν για να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες" αναφέρει σχετικά ο εκ των παραγωγών του ντοκιμαντέρ, Μάικ Τόλιν.

Από τη δική του πλευρά, ο Τζέισον Χέιρ παρουσιαζόταν αγχωμένος για να προλάβει να παραδώσει όλο το υλικό μέχρι τις 2 Ιουνίου, οπότε και αρχικά προβλεπόταν να ξεκινήσει η προβολή του. Κι αυτό γιατί ήταν υπέρμαχος της λογικής πως τίποτα δεν μπορεί να ξεκινήσει να προβάλλεται, πριν να είναι ολοκληρωμένο -υπό τον φόβο οποιουδήποτε προβλήματος στην πορεία.

Όπου "προβλήματα" μπορείτε να βάλετε αυτό των δύο θετικών κρουσμάτων του κορονοϊού στην ομάδα παραγωγής στις 16 Μαρτίου (τότε μόνο τα τρία πρώτα επεισόδια ήταν έτοιμα), που έφερε το άμεσο κλείσιμο των γραφείων κι έστειλε άπαντες στο σπίτι τους, να δουλεύουν από εκεί για το υπόλοιπο της διαδικασίας. Κάτι που οδήγησε τον Τζέισον Χέιρ και τους πέντε συνεργάτες του να δουλεύουν αποκλειστικά από το σπίτι, με καθημερινές τηλεδιασκέψεις και συζητήσεις για τον τρόπο με τον οποίο θα συνεχιστεί η δουλειά και το μοντάζ.

Η αρχική εκτίμηση του Τζέισον Χέιρ έκανε λόγο για παράδοση όλου του υλικού μέχρι τα μέσα του Μαΐου, όπως κι αναμένεται να γίνει. Εν προκειμένω όμως, η ανάγκη για να "βγει" το "The Last Dance" νωρίτερα λόγω του ότι άπαντες παρέμεναν στο σπίτι τους (άρα η προσοχή θα στρεφόταν αποκλειστικά σε αυτό), έφερε την πλήρη ανατροπή σκηνικού και την υιοθέτηση μιας φιλοσοφίας, που έμοιαζε μακριά από αυτή του Τζέισον Χέιρ.

Το αποτέλεσμα πάντως, παραμένει εντυπωσιακό...

AP Photo/Beth A. Keiser

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ