ΠΟΛΟ

Ξεκινάει η Β’ φάση του Διασσυλογικού εφήβων

Μπάλα-περίεργη

Την Παρασκευή ξεκινάει η δεύτερη φάση του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος Εφήβων, με τη συμμετοχή 20 ομάδων

Οι όμιλοι:



Θεσσαλονίκης (κολ. Εθνικό): Ηρακλής, ΝΟΒΑ, ΠΑΟΚ, ΟΕΑΝΑ Βόλου, ΟΥΚ Βόλου, Ξάνθη



Κρήτης (κολ. Χανίων): Ρέθυμνο, Χανιά, ΚΟ Ηρακλείου



Αττικής (κολ. Βουλιαγμένης): Ποσειδών Ιλισίων, Γλυφάδα, Εθνικός, Παλαιό Φάληρο, Χίος, Βουλιαγμένη



Πατρών (κολ. Αντ. Πεπανός): Κέρκυρα, ΝΕ Πατρών, Ναύπλιο, ΑΟ Πετρούπολης, Πανιώνιος



Στην Τελική φάση (8-10 Φεβρουαρίου) προκρίνονται οι 3 πρώτες ομάδες από τον όμιλο 3, οι 2 πρώτες ομάδες από τους ομίλους 1, 4 και η πρώτη ομάδα από τον όμιλο 2 (σύνολο 8 ομάδες).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ