ΠΟΛΟ

Κροατία και Ουγγαρία επικεφαλής

Κάσας

Στο έκτο γκρουπ δυναμικότητας ενόψει της κλήρωσης για το Ολυμπιακό τουρνουά του Πεκίνου συμπεριλήφθηκε η Ελλάδα

Επικεφαλής των ομίλων τέθηκαν οι Ουγγαρία και Κροατία, ενώ η Γερμανία, που κατέκτησε το προολυμπιακό της Οραντέα, βρίσκεται στο τέταρτο γκρουπ.

Η αγωνία των ανθρώπων του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, θα κρατήσει μέχρι τις 22 Μαρτίου οπότε και θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση, στο Πεκίνο.




Τα γκρουπ δυναμικότητας

1ο: Κροατία-Ουγγαρία

2ο: Ισπανία-Σερβία

3ο: ΗΠΑ-Αυστραλία

4ο: Μαυροβούνιο-Γερμανία

5ο: Κίνα-Καναδάς

6ο: Ελλάδα-Ιταλία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ