Πρωτιά του Survivor και στα social media

Το Top #5 των hot discussion topics του Απριλίου αλλά και μια αποκαλυπτική έρευνα της Kaspersky Lab.

Η isMOOD αναλύοντας τα όσα λέχθηκαν και ακούστηκαν στα social media συγκέντρωσε τα πιο hot topics που απασχόλησαν την κοινή γνώμη και τα οποία έγιναν αντικείμενο συζήτησης σε Facebook και Twitter.

Τα θέματα αφορούν στο χρονικό διάστημα του Απριλίου, και όπως ήταν αναμενόμενο το υπ’ αριθμόν ένα θέμα που αναφέρθηκε ήταν το «Survivor», συγκεντρώνοντας 701.952 αναφορές. Και ακολούθησε το «Star Academy». Η isMOOD είναι εταιρία εξόρυξης γνώσης και ανάλυσης συναισθήματος από κοινωνικά δίκτυα και το ίντερνετ.

Συνάμα, έρευνα της Kaspersky Lab φανερώνει ότι ένα στους δέκα τροποποιεί την αλήθεια στα social media αναζητώντας περισσότερα likes στις αναρτήσεις του. Η έρευνα επίσης φανερώνει ότι στο βωμό των likes οι άνδρες είναι πιο πιθανό να αναρτήσουν προσωπικές τους πληροφορίες σε σύγκριση με τις γυναίκες. Ένας στους δέκα (9%) θα αναρτούσε μία προσωπική του γυμνή φωτογραφία σε σύγκριση με μόλις 5% των γυναικών. Επίσης, το 13% των ανδρών θα αναρτούσε φωτογραφία φίλου που φοράει κάτι αποκαλυπτικό.

Για να τραβήξουν την προσοχή και να εξασφαλίσουν έναν σημαντικό αριθμό likes, περίπου ένας στους δέκα (12%) προσποιείται ότι είναι «κάπου» ή κάνει «κάτι», το οποίο μπορεί να μην είναι απόλυτα αληθές… «Στην προσπάθειά τους να βρουν κοινωνική έγκριση, οι άνθρωποι έχουν σταματήσει να βλέπουν τα όρια ανάμεσα σε αυτά που είναι εντάξει να μοιραστούν και σε αυτά που είναι καλύτερα να κρατηθούν ιδιωτικά». Σχολίασε ο Evgeny Chereshnev, επικεφαλής των Social Media της Kaspersky Lab.

FB page Nίκος Μποζιονέλος, Twitter @nbozionelos

E-mail: nbozionelos@gmail.com

Hashtag #s24media

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Daily Stormer: Τι διάβασα στο Νο1 νεοναζιστικό site του κόσμου

Μια βουτιά στον μεγαλύτερο οχετό μίσους (*Ακολουθούν αναγκαστικά σκληροί χαρακτηρισμοί και εικονες).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24