ΕΛΛΑΔΑ

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ

Το σεμινάριο της αθλητικής δημοσιογραφίας "The Future of Sports Journalism" του SPORT24 σε συνεργασία με το ANT1 Medialab, ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ένας λόγος γι' αυτό ήταν ότι χάρη στη ΔΕΗ όσοι βρέθηκαν το διήμερο (30-31/03) στην Τεχνόπολη Αθηνών δεν.... ξέμειναν ποτέ.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής (31/03) το σεμινάριο αθλητικής δημοσιογραφίας από το SPORT24 και το ANT1 Medialab, που διεξήχθη στην Τεχνόπολη Αθηνών, με τον κόσμο να δίνει ηχηρό "παρών" και τις δύο ημέρες των διαλέξεων.

Η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Μαθητές λυκείου, φοιτητές, αλλά κι απόφοιτοι σχολών, πατεράδες και μαμάδες, βρέθηκαν στο Αμφιθέατρο "Μιλτιάδης Έβερτ" για να ενημερωθούν από τους κορυφαίους αθλητικούς δημοσιογράφους για το μέλλον και τις προοπτικές του επαγγέλματος.

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA


Όλα κύλησαν ανέλπιστα καλά κι εκτός από την καλή οργάνωση, αλλά και καλή διάθεση όλων των παιδιών, μεγάλο ρόλο έπαιξε και η ΔΕΗ. Παρούσα στο σεμινάριο και τις δύο ημέρες δεν επέτρεψε σε κανέναν να ξεμείνει από ηλεκτρική ενέργεια.

Οι πιο παραδοσιακοί -κι οι λιγότεροι- κρατούσαν σημειώσεις στο τετράδιο που βρήκαν στις θέσεις του, κάποιοι άλλοι είχαν έρθει πιο εξοπλισμένοι, φέρνοντας μαζί το λάπτοπ τους, ενώ τέλος ένα μεγάλο ποσοστό σημείωνε τα highlights στο κινητό του.

Το μεγαλύτερο άγχος λοιπόν, που είχαν να αντιμετωπίσουν οι περισσότεροι ήταν να μην δουν το "low battery" είτε στα κινητά, είτε στα λάπτοπ τους. Δεν υπήρχε όμως, κανένας λόγος ανησυχίας, γιατί η ΔΕΗ είχε φροντίσει από την πρώτη στιγμή γι' αυτό.

Ως χορηγός του μεγάλου αυτού σεμιναρίου προσέφερε στον εξωτερικό χώρο του αμφιθεάτρου charging station στο οποίο όλοι οι συμμετέχοντες και οι καλεσμένοι μας είχαν τη δυνατότητα να φορτίζουν το κινητό τους τηλέφωνο, τα λάπτοπ ή το tablet τους κι όποια άλλη συσκευή είχαν μαζί τους και τη χρησιμοποιούν για τις ανάγκες του σεμιναρίου.'

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA


Συγκεκριμένα, ακριβώς έξω από την αίθουσα είχε τοποθετηθεί ένα εντυπωσιακό charging station by ΔΕΗ με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην καλύτερη δυνατή παρακολούθηση του σεμιναρίου από το κοινό και αποτελώντας και σημείο συνάντησης και συζήτησης μεταξύ των συμμετεχόντων για όσα έχουν ειπωθεί στο σεμινάριο μέχρι εκείνη την στιγμή.

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Η αρχή έγινε με την εισαγωγή του Editorial Director του SPORT24, Παντελή Βλαχόπουλου που καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, ανέλυσε τις απαιτήσεις του επαγγέλματος και διαλεύκανε το "τοπίο" αναφορικά με τις προοπτικές και το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας.

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Στη συνέχεια πήραν τον λόγο οι Αντρέα Παλομπαρίνι, όσο και Λάμπρος Μπαλάφας οι οποίοι μοιράστηκαν τις γνώσεις τους για το τηλεοπτικό ρεπορτάζ.

Τη "σκυτάλη" πήρε ο Διευθυντής οπτικοακουστικών παραγωγών της 24MEDIA και του SPORT24, Παντελής Διαμαντόπουλος, για να αναδείξει την αξία του ραδιοφώνου ως Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης και να μεταλαμπαδεύσει αφενός την εμπειρία του και αφετέρου τις παραστάσεις του από τον χώρο των ραδιοφωνικών εκπομπών.

Κάπου εκεί είχαμε και το πρώτο coffee break. Αφού οι συμμετέχοντες γέμισαν τις δικές τους πρώρα μπαταρίες με καφέ, χυμούς, κέικ, κουλούρια κι ό,τι άλλο υπήρχε στο ειδικά διαμορφωμένο γι' αυτούς κυλικείο είχε έρθει η ώρα για να κάνουν και την πρώτη στάση τους στο charging station by ΔΕΗ.

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA


Ακολούθησε η κοινή παρουσίαση από τον Διευθυντή Σύνταξης του SPORT24, Θέμη Καίσαρη και τον Αρχισυντάκτη του SPORT24, Ηλία Καλλονά για την σημασία της κεντρικής σελίδας στο χώρο της ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας, αλλά και την εξέλιξή της στο πέρασμα των ετών.

Ο Director of Brand Experience της 24MEDIA, Χρήστος Χατζηιωάννου, μίλησε αναφορικά με τον τομέα του μάρκετινγκ στον αθλητισμό, ενώ ο Audience & Performance Manager της 24MEDIA, Δημήτρης Ζαχαράκης και ο Product Manager του SPORT24, Βαγγέλης Δαφνομήλης ανέδειξαν και εξήγησαν τον τρόπο αξιοποίησης των social media στην αθλητική δημοσιογραφία.

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Η στιγμή που όλοι περίμεναν -πριν φυσικά από την παρουσίαση του Ντέμη Νικολαΐδη, ήταν το lunch break. Τα στομάχια γέμισαν και στη συνέχεια ήταν η στιγμή να τροφοδοτηθούν και τα κινητά κι υπόλοιπες συσκευές για τη συνέχεια του σεμιναρίου.

Η πρώτη ημέρα ολοκληρώθηκε με τη Live συνέντευξη του Ντέμη Νικολαΐδη στον Παντελή Βλαχόπουλο, με τον σπουδαίο πρώην ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ και της Εθνικής να απαντάει με αποκαλυπτική διάθεση τόσο στις ερωτήσεις του Διευθυντή του SPORT24, όσο και σε εκείνες του κοινού.

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Το ραντεβού όλων ανανεώθηκε το πρωί της Κυριακής, με τη δεύτερη και τελευταία ημέρα του σεμιναρίου, με το έναυσμα να δίνεται στις 10:00.

Ο διευθυντής σύνταξης του SPORT24, Σπύρος Καβαλιεράτος και ο Βασίλης Σκουντής διαδέχθηκαν τον Editorial Director του SPORT24, Παντελή Βλαχόπουλο και τον σπουδαίο πρώην ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ και την Εθνικής ομάδας, Ντέμη Νικολαΐδη - που έκλεισαν την πρώτη ημέρα του σεμιναρίου - για να μιλήσουν για τις Αρχές της αθλητικής δημοσιογραφίας και να αναδείξουν τους "πυλώνες" στους οποίους βασίζεται το επάγγελμα.

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ, Παναγιώτης Γιαννάκης, μοιράστηκε τις γνώσεις και την εμπειρία του από τον αθλητισμό, στη Live συνέντευξη με τον Παντελή Βλαχόπουλο μέσα σε κατάμεστο αμφιθέατρο και με άπαντες να παρακολουθούν με αμείωτο ενδιαφέρον τη συζήτηση των δύο ανδρών.

Ο αρχισυντάκτης του SPORT24, Αλέξανδρος Τρίγκας και ο συντάκτης του κορυφαίου αθλητικού Μέσου, Αντώνης Οικονομίδης, εξήγησαν με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο με τον οποίο το ρεπορτάζ μεταφέρεται με ακρίβεια, σαφήνεια και εγκυρότητα στον ψηφιακό "κόσμο".

Ήταν η σειρά του έτερου αρχισυντάκτη του SPORT24, Χάρη Σταύρου που μαζί με τον Δημιουργό περιεχομένου και συντάκτη του SPORT24, Δημήτρη Μωϋσιάδη μίλησαν για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της σύγχρονης δημοσιογραφίας αναφορικά με το Video και το Live Streaming.

Ο προϊστάμενος του αθλητικού τμήματος του ANT1, Γιώργος Τριανταφυλλίδης ανέδειξε τη σημασία των δελτίων ειδήσεων στο τηλεοπτικό στερέωμα, ενώ μοιράστηκε την πλούσια εμπειρία του για τις εκπομπές στη "μικρή οθόνη" και τις απαιτήσεις που τις περιβάλλουν.

Στο The Future of Sports Journalism από το SPORT24 και το ANT1 Medialab η ΔΕΗ δεν μας άφησε να.... ξεμείνουμε ποτέ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Τον πρωταρχικό τομέα της διαφήμισης στη δημοσιογραφία ανέλαβε να αναλύσει η Group Commercial Director της 24MEDIA και του SPORT24, Ντέπη Παπάζογλου, που μετέφερε στο κοινό όσα απαιτούνται από το Εμπορικό τμήμα ενός Μέσου, ενώ μίλησε τόσο για τα δικαιώματα, όσο και τη λειτουργία του τμήματος στη σύγχρονη εποχή.

Ο διευθυντής σύνταξης του SPORT24, Θέμης Καίσαρης, ανέδειξε την επιδραστικότητα των Sports Data στον αθλητισμό και εξήγησε πώς τα Analytics συνέβαλαν στην εξέλιξη και την καλύτερη κατανόηση όσων συμβαίνουν στους αγωνιστικούς χώρους.

Με την ολοκλήρωση όλων των διαλέξεων, οι παρευρισκόμενοι μοιράστηκαν την κεντρική σκηνή με τους δημοσιογράφους, εκείνοι απάντησαν σε κάθε ερώτηση που τους τέθηκε και με αυτόν τον τρόπο δόθηκε το τέλος του διήμερου σεμιναρίου που έδειξε το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα.

TAGS ΕΛΛΑΔΑ BRAND EXPERIENCE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ