SPORT24 - ANT1 MEDIALAB

Στο “The Future of Sports Journalism 2” ανακαλύψαμε τη φιλοσοφία της bwin

24MEDIA

Στο σεμινάριο “The Future of Sports Journalism 2” η bwin απέδειξε ότι συνεχίζει να επενδύει με συνέπεια σε αξίες και συνεργασίες που κάνουν τη διαφορά, όχι μόνο εντός γηπέδων, αλλά κι έξω από αυτά.

Η bwin ήταν μία από τις ξεχωριστές παρουσίες στο διήμερο σεμινάριο “The Future of Sports Journalism 2”, που συνδιοργάνωσαν το SPORT24 και το ANT1 MediaLab στις 3 και 4 Μαΐου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Στο πλευρό των νέων δημοσιογράφων, των επαγγελματιών του χώρου και των ανθρώπων που οραματίζονται το μέλλον της αθλητικής αφήγησης, η bwin επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τη διαχρονική της δέσμευση να στηρίζει δράσεις με θετικό κοινωνικό πρόσημο και επίκεντρο τον αθλητισμό.

24MEDIA

24MEDIA

Η Γενική Διευθύντρια της bwin, κυρία Ιωάννα Μπερίου, συμμετείχε στο πάνελ με θέμα τις Δημόσιες Σχέσεις στον Αθλητισμό, δίπλα στη δημοσιογράφο Αριάνα Παπαγιάννη και τη Μαρία Γκουμά, Marketing & Commercial Director της ΕΠΟ.

24MEDIA

Με συντονιστή τον Χρήστο Χατζηιωάννου, η συζήτηση ανέδειξε τον ρόλο των PR στην αθλητική βιομηχανία, τις προκλήσεις του σύγχρονου επικοινωνιακού τοπίου, αλλά και τις αξίες που οφείλει να εκπέμπει ένα brand όταν συνομιλεί με το κοινό του μέσα από τον αθλητισμό.

24MEDIA

Η κυρία Μπερίου μίλησε για τη φιλοσοφία της bwin, τονίζοντας τη σημασία της διαφάνειας, της συνέπειας και της κοινωνικής προσφοράς.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του πάνελ, προβλήθηκε το video για τη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης “Φωτεινή”, μια σημαντική και πολυεπίπεδη αρωγή της bwin σε ένα έργο πνοής, για τους ανθρώπους με εγκεφαλική παράλυση.

Το κοινό παρακολούθησε με συγκίνηση το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας που ενώνει τον αθλητισμό, την κοινωνική ευθύνη και τον σεβασμό στον άνθρωπο – βασικές αρχές που η bwin υπηρετεί διαχρονικά -, ενώ όλοι χειροκρότησαν κι άκουσαν με προσήλωση όσα είπαν οι 8 φιλοξενούμενοι της Στέγης “Φωτεινή”, που έδωσαν το παρών στην Τεχνόπολη.

24MEDIA

24MEDIA

Η συμμετοχή της bwin στο σεμινάριο δεν ήταν απλώς χορηγική. Ήταν ουσιαστική.

Ήταν παρούσα σε έναν χώρο γεμάτο ενέργεια, ιδέες και δημιουργική σκέψη, υποστηρίζοντας έμπρακτα την εκπαίδευση, τη δημοσιογραφική εξέλιξη και την ενδυνάμωση της επόμενης γενιάς επαγγελματιών στα media.

24MEDIA

Η bwin δεν ήταν εκεί απλώς ως brand, αλλά ως ένας ενεργός συνοδοιπόρος στο ταξίδι προς το αύριο.

Σε μια διοργάνωση που φώτισε την κατεύθυνση της αθλητικής δημοσιογραφίας του μέλλοντος, η bwin απέδειξε ότι συνεχίζει να επενδύει με συνέπεια σε αξίες και συνεργασίες που κάνουν τη διαφορά – όχι μόνο εντός γηπέδων, αλλά και έξω από αυτά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ