MEDIA

SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα

SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το διήμερο σεμινάριο, που διοργάνωσαν το SPORT24 και το ANT1 Medialab, με την αμέριστη βοήθεια των Goody’s Burger House, που φρόντισαν για το χορταστικό Lunch Break των συμμετεχόντων.

Εκατοντάδες επίδοξοι νέοι αθλητικοί δημοσιογράφοι κατέκλυσαν το διήμερο 30-31 Μαρτίου το αμφιθέατρο “Μιλτιάδης Έβερτ” στην Τεχνόπολη Αθηνών και είχαν την ευκαιρία να δουν και να μάθουν από πρώτο χέρι ποιο είναι το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα.

SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Από την κεντρική σκηνή παρέλασε η κορυφαία δημοσιογραφική ομάδα του SPORT24, δίνοντας το στίγμα της για την επόμενη μέρα στην αθλητική δημοσιογραφία, αλλά και σπουδαίες προσωπικότητες του ελληνικού αθλητισμού, όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης και ο Ντέμης Νικολαΐδης, οι οποίοι “ανακρίθηκαν” live από τον διευθυντή του SPORT24, Παντελή Βλαχόπουλο.

Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια ήταν ασφαλώς τα Goody’s Burger House, που φρόντισαν και τις δύο μέρες το Lunch Break με λαχταριστές επιλογές από το αγαπημένο μας μενού και το κοινό τίμησε τις επιλογές και με το παραπάνω. Τα λαχταριστά burger και οι καταπληκτικές πατάτες ήταν ο κατάλληλος συνδυασμός για μια ημέρα γεμάτη μάθηση.

Η έναρξη του σεμιναρίου δόθηκε το Σάββατο (30 Μαρτίου) με την εισαγωγή του Editorial Director του SPORT24, Παντελή Βλαχόπουλου, ο οποίος, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, ανέλυσε τις προοπτικές του επαγγέλματος και τι απαιτεί η σύγχρονη αθλητική δημοσιογραφία. Αμέσως μετά, τη σκηνή μοιράστηκαν οι Αντρέα Παλομπαρίνι και Λάμπρος Μπαλάφας, άριστοι γνώστες αμφότεροι των τηλεοπτικών παραγωγών. Η σκυτάλη δόθηκε στον Διευθυντή οπτικοακουστικών παραγωγών της 24MEDIA και του SPORT24, Παντελή Διαμαντόπουλο, ο οποίος αναφέρθηκε στα σύγχρονα δημοσιογραφικά μέσα αλλά και στη διαχρονική του αγάπη, το ραδιόφωνο.

Και στις 13:30 ήρθε η ώρα για το Lunch Break των Goody’s Burger House, που κράτησαν χορτάτους τους συμμετέχοντες για την εξίσου ενδιαφέρουσα συνέχεια, καθώς στη σκηνή ανέβηκαν ο διευθυντής σύνταξης του SPORT24, Θέμης Καίσαρης και ο αρχισυντάκτης, Ηλίας Καλλονάς για να αναλύσουν πώς στήνεται η κεντρική σελίδα σε ένα αθλητικό σάιτ.

SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Το σεμινάριο συνεχίστηκε με τον Director of Brand Experience της 24MEDIA, Χρήστο Χατζηιωάννου, ο οποίος ανέδειξε τη σημασία του μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, ενώ ο Audience & Performance Manager της 24MEDIA, Δημήτρης Ζαχαράκης και ο Product Manager του SPORT24, Βαγγέλης Δαφνομήλης σημείωσαν πώς μπορεί να αξιοποιηθούν τα social media στην αθλητική δημοσιογραφία.

Η πρώτη μέρα ολοκληρώθηκε με τη live συνέντευξη του Ντέμη Νικολαΐδη, ο οποίος απάντησε χωρίς περιστροφές στις ερωτήσεις του Παντελή Βλαχόπουλου και του κοινού.

SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Δυναμική ήταν η εκκίνηση και της 2ης ημέρας, με τον διευθυντή σύνταξης του SPORT24 Σπύρο Καβαλιεράτο και τον Βασίλη Σκουντή, να μιλούν για τις βασικές αρχές της αθλητικής δημοσιογραφίας. Ακουλούθως, το κατάμεστο αμφιθέατρο υποδέχθηκε τον ζωντανό θρύλο του ελληνικού μπάσκετ, Παναγιώτη Γιαννάκη, ο οποίος υποβλήθηκε σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον Q&A από τον Παντελή Βλαχόπουλο.

Σειρά πήραν ο αρχισυντάκτης του SPORT24, Αλέξανδρος Τρίγκας και ο αρθρογράφος, Αντώνης Οικονομίδης, οι οποίοι έριξαν φως στο πώς πρέπει να παρουσιάζεται μία είδηση σε ένα αθλητικό σάιτ. Η… δράση συνεχίστηκε με τον έτερο αρχισυντάκτη του SPORT24, Χάρη Σταύρου και τον content creator, Δημήτρη Μωΰσιάδη, πριν γίνει το απαραίτητο διάλειμμα για ανεφοδιασμό στο corner των Goody’s Burger House, που για δεύτερη διαδοχική ημέρα ήταν εκεί για να προσφέρει ζουμερά και χορταστικά burgers.

SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA
SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Μετά το must-have Lunch Break από Goody’s Burger House στο οποίο δεν σημειώθηκε καμία απουσία, “κατέλαβε” τη σκηνή ο προϊστάμενος του αθλητικού τμήματος του ANT1, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, ο οποίος με την πολυετή εμπειρία του στο χώρο της τηλεόρασης, αναφέρθηκε στο πώς “στήνεται” ένα τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων. Η μπάλα εν συνεχεία πέρασε στο χώρο της διαφήμισης, καθώς η Group Commercial Director της 24MEDIA και του SPORT24, Ντέπη Παπάζογλου ανέλυσε όλες τις πτυχές του εμπορικού τμήματος, σε ένα Μέσο.

SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Τον επίλογο στις εισηγήσεις, φυσικά έγραψε ο Θέμης Καίσαρης, εξηγώντας τη σημασία των Sports Data στον αθλητισμό και πώς αυτά που διαδραματίζονται εντός αγωνιστικού χώρου, γίνονται πολύ περισσότερο κατανοητά, όταν ποσοτικοποιούνται με αριθμούς.

SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν το μέλλον της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ @24MEDIA

Με την ολοκλήρωση των διαλέξεων, συμμετέχοντες και εισηγητές έγιναν ένα στην κεντρική σκηνή και μοιράστηκαν ιδέες και σκέψεις. SPORT24, ANT1 Medialab και Goody’s Burger House ένωσαν τις δυνάμεις τους και πρόσφεραν ένα δυνατό διήμερο γνωστικής εμπειρίας και γευστικής απόλαυσης, σε ένα σεμινάριο, που έδειξε το μέλλον στην αθλητική δημοσιογραφία στην Ελλάδα.

TAGS MEDIA BRAND EXPERIENCE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ