Ροντινέι: “Τον Θρύλο θα τον σέβεστε”

Ο Ροντινέι στο ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός
Eurokinissi Sports
Μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού στην Τούμπα απέναντι στον ΠΑΟΚ ο Ροντινέι έστειλε το μήνυμά του στα social media.
Ο Ολυμπιακός ήταν θριαμβευτής στην Τούμπα, επικρατώντας 4-1 του ΠΑΟΚ για την 23η αγωνιστική της Stoiximan Super League και μπήκε ξανά δυνατά στην κούρσα της διεκδίκησης του τίτλου.
Μετά τη μεγάλη νίκη των ερυθρολεύκων στην Τούμπα ο Ροντινέι έστειλε το μήνυμά του μέσω ποστ στα social media.
Συγκεκριμένα, έγραψε στα ελληνικά στην ανάρτησή του στο Instagram: “Τον Θρύλο θα τον σέβεστε” και πρόσθεσε: “Εξαιρετικό παιχνίδι παιδιά. Ας συνεχίσουμε”.