
Ο Δήμος Ηρακλείου θα βραβεύσει τους θριαμβευτές του Πανθεσσαλικού Ο Δήμος Ηρακλείου θα βραβεύσει τους θριαμβευτές του Πανθεσσαλικού
ΟΦΗ
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Ηρκλείου θα βραβεύσει του παίκτες και το επιτελείο του ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson στο Πανθεσσαλικό.
27.04.2026 11:50





































