ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Επίσκεψη του Αστέρα στη Macron

Επίσκεψη του Αστέρα στη Macron

Ο αντιπρόεδρος του Αστέρα, Δημήτρης Κενές, επισκέφτηκε τα γραφεία της Macron στην Μπολόνια, στο πλαίσιο της ετήσιας συνάντησης με την εταιρία που προμηθεύει με αθλητικό υλικό την ομάδα.

Τα γραφεία της εταιρίας ένδυσης του Αστέρα, Macron, στην πόλη Μπολόνια της Ιταλίας επισκέφτηκε ο αντιπρόεδρος της ομάδας της Τρίπολης.

Ο κ. Κενές, στη συνέντευξή του, αναφέρθηκε στη φετινή εμφάνιση του Αστέρα, η οποία είναι βασισμένη στην ιστορία του ελληνισμού με κεντρικό πρόσωπο το σύμβολο της Τρίπολης και Αρχιστράτηγο της Ελληνικής Επανάστασης, Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.

Παράλληλα, ο αντιπρόεδρος της ομάδας της Τρίπολης μίλησε και για την εμφάνιση της σεζόν 2019-2020, που έχει προκύψει από τις ιδέες των φιλάθλων της ομάδας και τη μεγάλη τους συμμετοχή στον διαγωνισμό που διοργανώθηκε και η οποία θα σχεδιαστεί από την Macron. Αναλυτικά η συνέντευξη του Δημήτρη Κενέ:

- Συζητώντας για τις εμφανίσεις της φετινής σεζόν, σχεδιάστηκαν για να ενώσουν την ομάδα με την πόλη. Τι αποτέλεσε την έμπνευση γι' αυτό;

"Είναι περισσότερο από εμφανές ότι η έμπνευσή μας για τη φετινή εκτός έδρας εμφάνιση ήταν ο Αρχιστράτηγος της Ελληνικής Επανάστασης, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης. Θέλαμε να ενώσουμε την ομάδα με την πόλη, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης είναι το σύμβολο της Τρίπολης, με το άγαλμά του στην πλατεία Άρεως, οπότε ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε".

- Ποια ήταν η αντιμετώπιση των φιλάθλων στις εμφανίσεις και ποια είναι η αγαπημένη τους εμφάνιση;

"Οι φίλαθλοί μας εφέτος επέδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό για τις εμφανίσεις μας. Ειδικότερα για την εκτός έδρας εμφάνισή μας. Η φανέλα αυτή έγινε sold out για πρώτη φορά στην ιστορία του Αστέρα, έφτασε να παίξει σε όλα τα ειδησεογραφικά δίκτυα, έφτασε να γίνει είδηση ακόμη και στην Ινδία και στην Γαλλία και φυσικά εξαφανίστηκε από το μαγαζί μας".

- Πώς υποδέχθηκαν οι φίλαθλοι τον διαγωνισμό για την εμφάνιση της επόμενης σεζόν;

"Ήταν κάτι που κάναμε για πρώτη φορά. Θέλαμε να φέρουμε τον κόσμο της ομάδας πιο κοντά μέσα στην ομάδα. Για αυτό τούς ζητήσαμε να δημιουργήσουν τη φανέλα της νέας σεζόν. Η συμμετοχή ήταν τεράστια. Παραλάβαμε περισσότερα από 80 σχέδια, επιλέξαμε τα 3-4 καλύτερα και ο κόσμος αποφάσισε τη φανέλα της επόμενης σεζόν".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ