ΠΑΟΚ

Γιώργος Σαββίδης: “Ευχαριστώ όλους όσους το πίστεψαν, τα καταφέραμε”

SUPERLEAGUE / ΠΑΟΚ - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ / ΦΙΕΣΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: MOTION TEAM) Eurokinissi Sports

Ο Γιώργος Σαββίδης έγραψε για τη μεγαλειώδη φιέστα του ΠΑΟΚ και ευχαρίστησε όσους πίστεψαν στην φετινή κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Δικέφαλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ