ΑΡΗΣ

Άρης: Θλάση στους οπίσθιους μηριαίους ο Εμπακατά, χάνει Ολυμπιακό και ΑΕΚ

Ο Σαλέμ Εμπακατά INTIME

Ο Σαλέμ Εμπακατά θα μείνει στα πιτς για 15 μέρες, καθώς υπέστη θλάση πρώτου προς δεύτερο βαθμό στους οπίσθιους μηριαίους και θα χάσει τη ρεβάνς με τον Ολυμπιακό στο Βικελίδης αλλά και το ματς με την ΑΕΚ στην OPAP Arena.

Τα νέα δεν ήταν καθόλου ευχάριστα για τον Σαλέμ Εμπακατά, καθώς ο 24χρονος Γάλλος δεξιός μπακ του Άρη υπέστη θλάση πρώτου προς δεύτερο βαθμό στους οπίσθιους μηριαίους.

Αυτό σημαίνει ότι ο Άλαν Πάρντιου δεν θα τον έχει στη διάθεσή του για 15 μέρες και κατ’ επέκταση για τη ρεβάνς με τον Ολυμπιακό για το Κύπελλο Ελλάδας Novibet, το παιχνίδι με την ΑΕΚ στην OPAP Arena αλλά και τον αγώνα με τον Ιωνικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ