ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τριπλή εκπροσώπηση στην Ουγγαρία

Αλεξοπούλου

Τριπλή θα είναι η ελληνική εκπροσώπηση στην πρώτη φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου ήρεμων νερών

Την ελληνική αποστολή αποτελούν οι Ανδρέας Κιλιγκαρίδης, Αθηνά-Θεοδώρα Αλεξοπούλου και Μιχάλης Παπασάββας, ενώ τους αθλητές συνοδεύει ο ομοσπονδιακός προπονητής, Ζντίσλαβ Σούμπσκι.

Οι αγώνες θα αρχίσουν την Πέμπτη (5/6) και θα ολοκληρωθούν το Σάββατο (7/6).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ