Τριπλή εκπροσώπηση στην Ουγγαρία

Αλεξοπούλου
Τριπλή θα είναι η ελληνική εκπροσώπηση στην πρώτη φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου ήρεμων νερών
Την ελληνική αποστολή αποτελούν οι Ανδρέας Κιλιγκαρίδης, Αθηνά-Θεοδώρα Αλεξοπούλου και Μιχάλης Παπασάββας, ενώ τους αθλητές συνοδεύει ο ομοσπονδιακός προπονητής, Ζντίσλαβ Σούμπσκι.
Οι αγώνες θα αρχίσουν την Πέμπτη (5/6) και θα ολοκληρωθούν το Σάββατο (7/6).