Το Λονδίνο θα “παίξει” γκολφ

Το γκολφ θα προστεθεί πιθανότατα στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του επαγγελματικού σιρκουί της Βορείου Αμερικής, Τιμ Φίντσεμ, ο καιρός έφτασε για να γίνει το γκολφ Ολυμπιακό άθλημα, αρχής γενομένης από τους Αγώνες του 2012 στην αγγλική πρωτεύουσα. Το… αριστοκρατικό σπορ έχει καταργηθεί από τους Αγώνες παραπάνω από έναν αιώνα, καθώς ήταν “παρών” μόνο σε δύο διοργανώσεις, του 1900 (Παρίσι) και του 1904 (Σεντ Λιούις).
“Το 1993, ανακοινώσαμε ότι το γκολφ θα βρίσκεται στους Αγώνες της Ατλάντα, αλλά αυτό δεν συνέβη για δίαφορους λόγους”, διευκρίνισε ο Φίντσεμ, ο οποίος συμπλήρωσε:
“Το να προστεθεί το γκολφ στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων θα δώσει μια άλλη διάσταση στις διοργανώσεις μας.”
Η τελική απόφαση για την είσοδο του αθλήματος στους Αγώνες του Λονδίνου θα ληφθεί το 2009.