Το συγκινητικό μήνυμα της Μπέριλ ΜακΚίσικ: “Χτίσαμε μια ζωή εδώ, για πάντα Ολυμπιακός”

Η Μπέριλ ΜακΚίσικ με μία συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram αποχαιρέτησε την οικογένεια του Ολυμπιακού.
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ δεν θα συνεχίσει στον Ολυμπιακό τη νέα σεζόν. Μετά λοιπόν το δικό του αποχαιρετιστήριο μήνυμα, ήρθε η σειρά της συζύγου του, της Μπέριλ, να προχωρήσει σε μία συγκινητική ανάρτηση για όσα έζησε τα προηγούμενα έξι χρόνια στον Πειραιά, μαζί με την ερυθρόλευκη οικογένεια.
Ο Μπέριλ ΜακΚίσικ τόνισε πως όλο αυτό ξεκίνησε ως ένα μπασκετικό ταξίδι και τελικά κατέληξε σε κάτι πολύ πιο μεγάλο και βαθύ, με τους δυο τους να χτίζουν ουσιαστικά μια ζωή στον Πειραιά.
Αναλυτικά όσα έγραψε η Μπέριλ στην ανάρτησή της, την οποία συνόδευσε με φωτογραφίες από τις δυνατές στιγμές της στον Ολυμπιακό, μαζί με τον Σακίλ ΜακΚίσικ:
“Έξι χρόνια. Επτά αξέχαστες σεζόν. ❤️🤍
Αυτό που ξεκίνησε ως ένα ταξίδι μπάσκετ έγινε πολύ περισσότερο. Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο όμορφα παιδιά εδώ και με κάποιο τρόπο το αγοράκι μας μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά.
Ευχαριστούμε κάθε οπαδό που μας στήριξε, γιόρτασε μαζί μας και μας έκανε να νιώσουμε ότι ανήκουμε κάπου. Οι αναμνήσεις, οι φιλίες, τα πρωταθλήματα και η αγάπη που βιώσαμε εδώ θα μείνουν για πάντα στην οικογένειά μας.
Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να τελειώνει, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει πάντα στον Πειραιά.
Σας ευχαριστούμε για όλα. Ολυμπιακός για πάντα“.