Στη ΔΕΘ το Σάββατο οι παίκτες

Ηλιάδης
Το "παρών" στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, θα δώσουν το Σάββατο στις 11:00, όλοι οι παίκτες του Άρη
Ως δείγμα της καλής συνεργασίας που υπάρχει ανάμεσα στις δύο πλευρές, η αποστολή της ομάδας, θα αναχωρήσει νωρίς το πρωί του Σαββάτου, από τον Άγιο Νικόλαο, όπου πραγματοποιεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της, ώστε στις 11:00 να βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη.
Στη ΔΕΘ θα παραμείνουν ως τις 12:30 και εν συνεχεία, θα μεταβούν εκ νέου στο χωριό της Νάουσας, για να συνεχίσουν τη σκληρή δουλειά.
Όπως ενημερώνει και η επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ, οι φίλοι του Άρη μπορούν να συναντήσουν τους παίκτες και το τεχνικό τιμ, να συνομιλήσουν μαζί τους, αλλά και να φωτογραφηθούν.