ΑΡΗΣ

Η Οδύσσεια του Τάκερ

Telenet Ostend

Παρά το... 48ωρο ταξίδι από τη Νορθ Καρολάινα στην Αθήνα ο Πι Τζέι Τάκερ σκόραρε 21 πόντους, που δεν ήταν όμως αρκετοί για να γλιτώσουν τον Αρη από νέα συντριβή (87-58) μέσα σε 18 ημέρες από τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ.

Ο Αμερικανός φόργουορντ μίλησε στο SPORT 24 για την περιπέτεια που έζησε μέχρι να καταφέρει να επιστρέψει στην Ελλάδα.

Παράλληλα εξέφρασε την εκτίμηση ότι ο Άρης πρέπει οπωσδήποτε να αποκτήσει έναν ψηλό.

-Η περιπέτειά σου με τα αεροδρόμια θυμίζει την ταινία «The Terminal», μόνο που εσύ δεν μπορούσες να φύγεις από τις ΗΠΑ, ενώ ο Τομ Χανκς δεν είχε άδεια εισόδου στη χώρα…

(γελάει δυνατά) «Ναι, ακριβώς αυτά τράβηξα κι εγώ! Δεν φαντάζεστε για τι είδους περιπέτεια μιλάμε. Ξόδεψα δύο ημέρες για να έλθω στην Αθήνα από το σπίτι μου στη Νορθ Καρολάινα. Ξεκίνησα από την πόλη μου, έφτασα στη Φιλαδέλφεια, από εκεί δεν πετούσε τίποτε. Είχαν ακυρωθεί όλες οι πτήσεις και ή έπρεπε να κοιμηθώ στο αεροδρόμιο ή να γυρίσω πίσω. Εμεινα άλλες εννέα ώρες στο αεροδρόμιο και έπειτα από πολύ κόπο βρήκα εισιτήριο για το Λονδίνο. Ε, στο τέλος έφτασα και στην Αθήνα, αλλά σας λέω πρώτη φορά το παθαίνω αυτό, 48 ώρες στους διαδρόμους των αεροδρομίων. Απίστευτο»…

-Η ταλαιπωρία, πάντως, δεν φάνηκε να περιορίζει τον επιθετικό οίστρο σου. Πώς εξηγείς τους 21 πόντους έπειτα από τέτοιο εξαντλητικό ταξίδι;

«Τι να πω; Μου αρέσει αυτό που κάνω. Οταν παίζω μπάσκετ, τα ξεχνάω όλα και αφοσιώνομαι στο παιχνίδι δίνοντας όλη μου την ενέργεια. Το πρωί μάλιστα είχαμε και προπόνηση, κυρίως για μένα και τον Μπόμπι (Μπράουν), που αντιμετωπίσαμε όλα αυτά τα προβλήματα με τις πτήσεις, αλλά προσωπικά μου έκανε καλό. Είχα κοιμηθεί από νωρίς την Τρίτη, οπότε δεν είχα πρόβλημα με το πρωινό ξύπνημα. Αν πήγαινε και καλά το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, θα ήμασταν όλοι ευχαριστημένοι».

-Στο πρώτο ημίχρονο είχατε αξιοπρεπή παρουσία. Στο δεύτερο πού οφείλεται η αγωνιστική καθίζηση και η δεύτερη συντριβή μέσα σε λίγες ημέρες από τον Παναθηναϊκό;

«Οταν παίζεις απέναντι σε μια τέτοια ομάδα, όπως είναι ο Παναθηναϊκός, με τόσους πολλούς και καλούς παίκτες, με τόσες αλλαγές από τον πάγκο, ακόμη και όταν δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό, εκείνοι βάζουν περισσότερη και περισσότερη και περισσότερη ένταση στο παιχνίδι τους, ώσπου να σε κάνουν να παραδοθείς. Από την άλλη, όταν οι βασικοί σου παίκτες έχουν φορτωθεί με φάουλ, είναι αδύνατο να παρακολουθήσεις τον Παναθηναϊκό στο σκορ. Τι μπορούμε να κάνουμε; Πρέπει να μάθουμε από αυτό το παιχνίδι και να συνεχίσουμε να προσπαθούμε».

-Φαντάζομαι ούτε εσύ είσαι τόσο αισιόδοξος για τον δεύτερο αγώνα στο Αλεξάνδρειο στις 9 Φεβρουαρίου 2011.

«Ας είμαστε λογικοί. Ποιος θα μπορούσε να είναι αισιόδοξος έπειτα από αυτό το σκορ στο ΟΑΚΑ; Το μόνο που μένει να κάνουμε είναι να βγούμε στο γήπεδο και να παίξουμε. Οχι απλά να παίξουμε, αλλά να τα δώσουμε όλα. Να παλέψουμε για τη νίκη και ό,τι βγει».

-Κατά τη γνώμη σου τι είναι αυτό που λείπει από τον εφετινό Αρη;

«Δεν θα έλεγα ότι λείπει κάτι, απλά ο κόουτς χρειάζεται έναν ακόμη ψηλό… σίγουρα θα χρειαστεί έναν ακόμη ψηλό για να βελτιώσει το ροτέισον και να αυξήσει τις λύσεις στη ρακέτα. Οσο για μας τους υπόλοιπους; Θεωρώ ότι έχουμε πολλά να δείξουμε στο πρωτάθλημα και στο Eurocup, πράγματα που δεν έχουμε εμφανίσει ακόμη ως ομάδα. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να φροντίσουμε, ώστε να συμβεί στους επόμενους αγώνες. Πιστεύω ότι είναι στο χέρι μας να βρεθούμε στην πρώτη τετράδα της ελληνικής Α1, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά και να μην χαλαρώνουμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ