X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Οι Λεκλέρ-Σάινθ δεν έχουν απαντήσεις για το "παράξενο" 1-2 στην εκκίνηση του GP Μεξικού

Charles Leclerc, of Monaco, celebrates with his trophy after winning pole position during the Formula One Mexico Grand Prix auto race at the Hermanos Rodriguez racetrack in Mexico City, Saturday, Oct. 28, 2023. (AP Photo/Fernando Llano) AP PHOTO/FERNANDO LLANO

Ούτε και οι ίδιοι οι οδηγοί της Scuderia δεν ήταν σε θέση να εξηγήσουν μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Μεξικού πώς κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τις δύο Ferrari SF-23, εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν.

Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ δεν ήταν πουθενά κοντά στη Red Bull και στον Μαξ Φερστάπεν στις τρεις ελεύθερες δοκιμές της πίστας Ερμάνος Ροντρίγκεζ, και ούτε στις δύο πρώτες περιόδους των κατατακτήριων. Όμως, εντελώς απρόσμενα, στο Q3 ο Μονεγάσκος και ο Ισπανός κέρδισαν τις δύο πρώτες θέσεις της εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής, 19ου της φετινής Formula 1.

Ο Σάινθ, που ήταν 67 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Λεκλέρ, δεν μπορούσε να εξηγήσει για ποιό λόγο η SF-23 έγινε ξαφνικά τόσο καλή στον πρώτο γύρο του Q3, και έπειτα ήταν πιο αργή στον δεύτερο: “Ήταν πολύ περίεργο, ειλικρινά όλο το διήμερο πάσχιζα να κάνω έναν ολοκληρωμένα καλό γύρο και με τον πρώτο γύρο που έκανα στο Q3 το πέτυχα”, είπε ο Ισπανός.

Ξαφνικά ήμουν, εκείνη τη στιγμή, στην πρώτη θέση, κι έπειτα ο Σαρλ με πέρασε για μισό δέκατο. Όμως δυσκολεύομαι να εξηγήσω πού βρήκαμε ξαφνικά μισό δευτερόλεπτο, και έπειτα ήμασταν και πάλι μισό δευτερόλεπτο πιο αργοί στον επόμενο γύρο.

Είναι πολύ απρόβλεπτα τα πράγματα με τα ελαστικά, και η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο είναι πολύ παράξενη στην πίστα. Όμως, καταφέραμε να συνθέσουμε έναν καλό γύρο όταν είχε σημασία. Κι αυτό μας βάζει σε καλή θέση για τον αυριανό αγώνα”, πρόσθεσε ο Ισπανός.

Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ στο παρκ φερμέ μετά τις δοκιμές κατάταξης του GP Μεξικού AP PHOTO/FERNANDO LLANO


Ο Λεκλέρ, από την πλευρά του, είπε ότι ήταν ένα μικρό σοκ η δεύτερη διαδοχική του πολ ποζίσιον, μετά από εκείνη του Τέξας πριν από μία εβδομάδα. Σε ερώτηση αν ένιωθε ότι το αυτοκίνητο είχε αυτή τη δυναμική απάντησε “σε καμία περίπτωση. Είναι δύο αγώνες στη σειρά που το λέμε αυτό, οπότε ο κόσμος θα αρχίσει να μην μας πιστεύει πια.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να βρεθώ στην πολ ποζίσιον. Σήμερα νιώθαμε ότι υστερούσαμε πολύ μετά τις τρίτες δοκιμές. Αλλά για κάποιον λόγο, όταν καταφέραμε να κάνουμε τα πάντα ολοκληρωμένα, πήγε καλά και με τα νέα ελαστικά κερίδαμε πολύ. Ήδη επικεντρώνομαι στον αυριανό αγώνα, διότι μετά από δύο πολ ποζίσιονς πρέπει να τις μετατρέψουμε και σε μια νίκη. Και φυσικά αυτό θα είναι πολύ δύσκολο”, κατέληξε ο Μονεγάσκος.

Ο Σάινθ ήταν απόλυτος σχετικά με τις ελπίδες νίκης της Scuderia στον αυριανό (29/10) αγώνα του Μεξικού: “Ξεκάθαρα, δεν είμαστε τόσο δυνατοί με μεγάλο φορτίο καυσίμου από όσο με μικρό. Νομίζω ότι το αυτοκίνητό μας επωφελείται αυτό το νέο ελαστικό, από το peak της μαλακής γόμας στους πίσω τροχούς.

Θα δούμε πώς θα μπορέσουμε αύριο να κρατήσουμε ζωντανά αυτά τα ελαστικά και τη red Bull πίσω μας, διότι δύο αυτοκίνητα στις πρώτες θέσεις είναι ένα καλό πλεονέκτημα»” κατέληξε ο Σάινθ.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ