X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

O Τότο Βολφ δεν έχει πρόβλημα βλέποντας τις ιδέες της Mercedes στη νέα Red Bull RB20

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, στο GP Σιγκαπούρης 2023 MERCEDES-BENZ AG

Το νέο, φετινό μονοθέσιο της Red Bull Racing ενσωματώνει δύο από τις ιδέες των Mercedes των τελευταίων ετών, αλλά ο Τότο Βολφ χαρακτηρίζει τη RB20 ως ένα “εξαιρετικά θαρραλέο βήμα”.

Ο διευθυντής της Mercedes F1 δήλωσε εντυπωσιασμένος από τη νέα Red Bull RB20, η οποία -σε αντίθεση με ό,τι θα περίμενε κανείς- δεν είναι μια απλή μετεξέλιξη της περσινής κυρίαρχης RB19, αλλά ένα μονοθέσιο με αρκετές και τολμηρές σχεδιαστικές επιλογές και καινοτομίες.

Δύο από αυτές είναι οι πολύ πρωτότυπες σχεδιαστικές ιδέες που εφάρμοσε η Mercedes στα μονοθέσιά της των δύο τελευταίων ετών, W13 και W14: οι πλευρικοί αεραγωγοί με ισχνά ανοίγματα για τη δίοδο του αέρα, και οι ογκώδεις αγωγοί στη ράχη του καλύμματος του κινητήρα.

Μαξ Φερστάπεν, Red Bull RB20, Δοκιμές Μπαχρέιν 2024, Ημέρα 1 RED BULL CONTENT POOL

Παρότι πολύ θεώρησαν αυτές τις επιλογές της Red Bull ως κίνηση εντυπωσιασμού της πρωταθλήτριας, ως μια προσπάθεια να κάνει τις ιδέες της Mercedes να δουλέψουν, ο Βολφ δεν το βλέπει έτσι.

Σε ερώτηση του αυστριακού καναλιού ORF σχετικά με την ομοιότητα των πλευρικών αεραγωγών της RB20 με τους προπέρσινους της Mercedes, ο Βολφ απάντησε πως “δεν είναι μόνο οι αεραγωγοί, αλλά επίσης και το κάλυμμα του κινητήρα, το οποίο αποκαλούσαμε 'Το Μεγάλο Τείχος' ('The Great Wall'), που υιοθέτησαν. Δεν είναι υπέροχο αισθητικά, αλλά βγάζει νόημα”.

Όμως, η αληθινή απόδοση προέρχεται από το κάτω μέρος του δαπέδου”, συνέχισε ο Βολφ. “Αυτά είναι μονοθέσια του ground effect, όπου η παραγωγή αεροδυναμικής άντωσης συνδυάζεται και με τα μηχανικά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς. Εκεί είναι που [η Red Bull] ήταν αληθινά δυνατή τα τελευταία χρόνια, οπότε εκεί είναι που εξελίχθηκε περαιτέρω, δεν έκανε κάποια τόσο ριζοσπαστική αλλαγή στη σχεδιαστική φιλοσοφία όπως δείχνει η πρώτη ματιά στο αμάξωμα [της RB20]”.

Ο Βολφ χαρακτήρισε τις απρόσμενες αλλαγές της νέας Red Bull ως “ένα εξαιρετικά θαρραλέο βήμα, διότι αν είχαν προχωρήσει συντηρητικά θα είχαν εξελίξει ένα αληθινά καλό αυτοκίνητο ακόμα περισσότερο.

Ωστόσο, τα δεδομένα είναι αυτά που οδηγούν την εξέλιξη του αυτοκινήτου, και τα δεδομένα πιθανότατα έδειξαν ότι αυτές οι εξελίξεις του νέου αυτοκινήτου παράγουν σημαντικά περισσότερη άντωσή καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Διαφορετικά η Red Bull δεν θα τις έκανε. Και πάντοτε ήταν καινοτομική τα τελευταία χρόνια, ήταν η ομάδα-ορόσημο. Από αυτή την άποψη είμαι πεποισμένος ότι ήξεραν τι έκαναν”, κατέληξε ο Βολφ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 MERCEDES F1 ΤΟΤΟ ΒΟΛΦ RED BULL RB20
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ