X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FERRARI

Η Ferrari SF21 με νέο υβριδικό κινητήρα μετά τη Μόντσα

Το μονοθέσιο της Ferrari PHOTO CREDITS: ASSOCIATED PRESS

Η Ferrari επιβεβαίωσε την ευρεία αναβάθμιση της μονάδας ισχύος του μονοθεσίου της, την οποία θα εισάγει το νωρίτερο στα τέλη Σεπτεμβρίου για την τελική ευθεία του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

Με τη βελτίωση της απόδοσης του υβριδικού κινητήρα των Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ, η Scuderia ελπίζει ότι θα αποκτήσει ένα καίριο πλεονέκτημα απέναντι στη McLaren, τη βασική της αντίπαλο για τη μάχη της τρίτης θέσης του πρωταθλήματος κατασκευαστών φέτος - μιας και δεν αναμένεται να υπάρξει μια αντίστοιχη αναβάθμιση του κινητήρα της Mercedes της τελευταίας.

Η δυνατότητα της Ferrari να τροποποιήσει σημαντικά εξαρτήματα της μονάδας της ενόψει του Φθινοπώρου σημαίνει ότι η ομάδα του Μαρανέλο δεν έκανε όλες τις τροποποιήσεις που επιτρεπόνταν, βάσει των κανονισμών, τον περασμένο χειμώνα - και ακόμα χρησιμοποιεί πολλά εξαρτήματα προδιαγραφών του 2020.

Το μονοθέσιο της Ferrari PHOTO CREDITS: ASSOCIATED PRESS


Αυτό είναι από μόνο του εντυπωσιακό, δεδομένου ότι η Scuderia είναι η πιο βελτιωμένη ομάδα από πέρσι - δηλαδή, δεδομένου ότι έλυσε ένα μεγάλο περσινό της πρόβλημα, της υστέρηση ισχύος, χωρίς καν να αλλάξει σημαντικά εξαρτήματα σε σχέση με τη μονάδα ισχύος του 2020.

Σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Scuderia, Ματία Μπινότο, η αναβάθμιση της υβριδικής μονάδας θα είναι «σημαντική». Όμως, καθώς οι Λεκλέρ και Σάινθ έχουν ήδη χρησιμοποιήσει και τον τρίτο τους διαθέσιμο κινητήρα φέτος, τον τελευταίο που τους επιτρέπεται, η τοποθέτηση της νέας μονάδας στα μονοθέσιά τους θα επιφέρει και ποινές θέσεων στην εκκίνηση.

Κατά συνέπεια, η Ferrari πρέπει να επιλέξει πότε θα βάλει στις δύο SF21 τον νέο της υβριδικό κινητήρα, ώστε το αντίκτυπο των ποινών να είναι το μικρότερο δυνατό. Είναι άγνωστο αν αυτός είναι ο λόγος της μη τοποθέτησης της νέας μονάδας στο GP της πατρίδας της, στη Monza της Ιταλίας στις 12 Σεπτεμβρίου, ή αν είναι χρονικό ζήτημα για την ολοκλήρωση των αναβαθμίσεων.

Την ίδια στιγμή, η έλλειψη ισχύος σε μια πίστα σαν τη Monza, όπως και το Spa δύο εβδομάδες νωρίτερα, θα αφήσει τη Ferrari με σημαντική υστέρηση απόδοσης σε δύο σιρκουί όπου η απόλυτη δύναμη των μονάδων ισχύος είναι η κρισιμότερη παράμετρος. Είναι μια λεπτή απόφαση για τη Scuderia.

Το μονοθέσιο της Ferrari PHOTO CREDITS: ASSOCIATED PRESS


"Οι κανονισμοί επιτρέπουν να φέρεις το 2021 αναβαθμισμένες εκδόσεις όλων των εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος - του θερμικού κινητήρα, των ηλεκτροκινητήρων MGU-H και MGU-K, της μπαταρίας κ.λπ.", τόνισε ο Μπινότο. "Στην αρχή της χρονιάς δεν ολοκληρώσαμε όλη την εξέλιξη της μονάδας ισχύος, οπότε χρησιμοποιούμε ακόμα εξαρτήματα από πέρσι".

"Θα φέρουμε μια εξέλιξη όλων αυτών. Αυτό θα αποτελέσει για εμάς ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης για το τελείωμα της σεζόν. Αλλά, ακόμα πιο σημαντικό θα είναι πως θα αποτελέσει μια εμπειρία για εμάς ενόψει του 2022", συνέχισε ο Ιταλός.

Μετά τις διακοπές δύο εβδομάδων της Formula 1, το σπορ επιστρέφει στα τέλη Αυγούστου για τρία σερί GP, στο Βέλγιο, στην Ολλανδία και στην Ιταλία, από τις 29 Αυγούστου ως τις 12 Σεπτεμβρίου. Η Scuderia ισοβαθμεί με τη McLaren στη μάχη της τρίτης θέσης των κατασκευαστών, στο μέσον της σεζόν - καθώς απομένουν ακόμη 12 GP.

Σε αυτή τη μάχη η Ferrari, με την "παλιά' της μονάδα ισχύος, θα υστερεί στο Σπα (και, κατά συνέπεια, στη Monza) απέναντι στους κινητήρες της Mercedes -που διαθέτει η McLaren- και της Honda, σύμφωνα με τον Μπινότο: "Θα είναι δύσκολος ο αγώνας [στο Σπα] διότι υστερούμε επτά δέκατα από τους πρωτοπόρους και το 60 τοις εκατό αυτής της υστέρησης οφείλεται στη μονάδα ισχύος. Θεωρούμε ότι μέχρι σήμερα είμαστε πίσω σε απόδοση από τη Mercedes και τη Honda. Στο Σπα ο κινητήρας έχει μεγάλη σημασία, κι έτσι η διαφορά στον έναν γύρο θα είναι σημαντική".

Καταλήγοντας, για τη μάχη της φετινής 3ης θέσης, ο Μπινότο είπε: "Ο στόχος είναι να βελτιωνόμαστε σε κάθε τομέα. Αν το καταφέρουμε, να βελτιωνόμαστε διαρκώς, πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα είναι η τρίτη θέση. Είναι σίγουρα ένας θετικός στόχος. Η ομάδα τα πάει καλά και μπορούμε να το πετύχουμε, δεν υπάρχει αμφιβολία".

TAGS FERRARI FORMULA 1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ