X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Νέα σενάρια για συνομιλίες Λεκλέρ - Mercedes

Ο Σαρλ Λεκλέρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari είναι, σύμφωνα με τελευταία ιταλικά δημοσιεύματα, σε επαφές με τον Τότο Βολφ της Mercedes - ο οποίος τον προορίζει για διάδοχο του Λιούις Χάμιλτον όταν ο Βρετανός αποχωρήσει. Διαψεύδει τα σενάρια περί ενδιαφέροντος της Audi ο Κάρλος Σάινθ.

Ο ιταλικός Τύπος επανέφερε στη δημοσιότητα τα σενάρια περί συνομιλιών του Σαρλ Λεκλέρ με τη Mercedes, σενάρια που κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος ενόσω η Ferrari καθυστερεί να επεκτείνει το συμβόλαιό της με τον Μονεγάσκο πέραν του τέλους του 2024 και η Mercedes με τον Λιούις Χάμιλτον δεν κάθονται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων - παρότι το συμβόλαιό τους λήγει στο τέλος του 2023.

Τα σενάρια αυτά γράφονται από τον γνωστό Ιταλό δημοσιογράφο Λεό Τουρινί, που έχει διαχρονικά πρόσβαση στην εσωτερική πληροφόρηση από το Μαρανέλο.

Συγκεκριμένα, ο Τουρινί έγραψε στην εφημερίδα Quotidiano Nazionale πως "το ότι ο Σαρλ Λεκλέρ μιλά με τη Mercedes είναι το 'μυστικό της Πουλτσινέλα' (σ.σ.: χαρακτήρας του ιταλικού κουκλοθέατρου με το χαρακτηριστικό της αδυναμίας να κρατήσει μυστικά). Όλοι το ξέρουν, από το απομακρυσμένο γκαράζ του Μαρανέλο μέχρι τον Ινδικό ωκεανό".

Ο Σαρλ Λεκλέρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Το δημοσίευμα συνέχιζε αναφέροντας πως η Ferrari γνωρίζει ότι "ο καιρός περνά" και ότι η η επιθυμία της Mercedes είναι να τοποθετήσει τα επόμενα χρόνια δίπλα στον Τζορτζ Ράσελ "έναν οδηγού επιπέδου παγκοσμίου πρωταθλήματος" σε περίπτωση που ο Χάμιλτον αποφασίσει να αποχωρήσει ή να υπογράψει σε κάποια άλλη ομάδα - καθώς συντηρείται η φημολογία που τον θέλει να σκέφτεται τη μετάβαση στη Ferrari.

Ο Τουρινί συνεχίζει γράφοντας πως ο Χάμιλτον "ποτέ δεν βρέθηκε κοντά στη Ferrari". Υπήρξε μόνο δύο δύο φορές η σκέψη της ηγεσίας της ιταλικής εταιρείας για εκείνον: την εποχή που ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας Λούκα ντι Μοντεζέμολο εξέτασε τον Βρετανό για διάδοχο του Φερνάντο Αλόνσο -όμως ο Χάμιλτον είχε ήδη πλέον δεσμεύσει το μέλλον του στη Mercedes- και το 2019, όταν ο Τζον Ελκάν ρώτησε πληροφορίες για τον Βρετανό αλλά ο τελευταίος "δεν ενδιαφέρθηκε ούτε στο ελάχιστο για μια τέτοια προοπτική".

Ο Τουρινί έχει γράψει πολλές φορές στο παρελθόν περί επαφών του Λεκλέρ με τη Mercedes και περί ενδιαφέροντος της ομάδας του Μπράκλεϊ για τον 25χρονο Μονεγάσκο. Ωστόσο, ο ίδιος ο Λεκλέρ έχει επανειλημμένα δηλώσει την πίστη του στη Ferrari και την επιθυμία του να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Scuderia.

Με εξαίρεση στο τέλος του 2021, στα τελειώματα μιας σεζόν που ξεκίνησε τόσο ελπιδοφόρα για τη Scuderia αλλά εξελίχθηκε απογοητευτικά, οπότε και ο Λεκλέρ άφησε αόριστα ανοιχτό το ενδεχόμενο να οδηγήσει για κάποια άλλη ομάδα στο μέλλον.

Ο Κάρλος Σάινθ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Όσον αφορά στον έτερο οδηγό της Scuderia, Κάρλος Σάινθ, πρόσφατα κυκλοφόρησαν για δεύτερη φορά φήμες -από την ελβετική ιστοσελίδα Blick- ότι η Audi ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες του Ισπανού το 2026 - όταν πλέον η εταιρεία του Ίνγκολσταντ θα μπει επισήμως στη Formula 1, έχοντας πλέον αγοράσει το πλειοψηφικό μερίδιο της Sauber. Θυμίζουμε ότι η Sauber -και μετέπειτα η Audi F1- έχει τη βάση της στο Χίνβιλ της Ελβετίας.

Πηγές από τη Ferrari, γράφει ο Τουρινί, επιβεβαίωσαν ότι οι φήμες αυτές είναι αβάσιμες. Και ο Σάινθ, που έχει συμβόλαιο με τη Scuderia ως το τέλος του 2024, δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του σε σχετική ερώτηση από την ισπανική Marca: "Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος συζητά τι πρόκειται να συμβεί το 2026 ενώ δεν έχω καν ακόμα συμβόλαιο για το 2025. Με θυμώνει όταν εφευρίσκονται ανεπιβεβαίωτες φήμες. Στόχος μου είναι να παραμείνω στη Ferrari για πολλά χρόνια", είπε ο Κάρλος.

Τέλος ο Λάπο Έλκαν, αδερφός του προέδρου της εταιρείας Τζον Ελκάν (αλλά χωρίς διοικητικό ρόλο στην εταιρεία) διέψευσε μέσω Twitter όλες αυτές τις φήμες, γράφοντας: "Σταματήστε να ενοχλείτε τον Κάρλος Σάινθ και τον Σαρλ Λεκλέρ με λάθος ερωτήσεις. Προσπαθούν να υπαινιχθούν ότι ο Κάρλος θα πάει στην Audi, και άλλα πράγματα για τον Σαρλ. Είναι απατηλά και ψεύτικα όλα αυτά".

TAGS FORMULA 1 F1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ