X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: H Red Bull εξήγησε γιατί έβαλε πρόωρο τέλος στις κατατακτήριες του Φερστάπεν στη Σιγκαπούρη

Ο Μαξ Φερστάπεν στο μποξ της Red Bull στη Σιγκαπούρη 2022 AP PHOTO/VINCENT THIAN

Η RBR επιβεβαίωσε ότι διέκοψε τον γρήγορο γύρο του Μαξ Φερστάπεν στο φινάλε των δοκιμών κατάταξης του GP Σιγκαπούρης, που θα μπορούσε να του είχε χαρίσει την pole position, λόγω έλλειψης καυσίμων.

Η απόφαση αυτή, την οποία ο Φερστάπεν δεν δέχθηκε με ιδιαίτερη ψυχραιμία στη ραδιοεπικοινωνία, τον άφησε στην 8η θέση της εκκίνησης του αυριανού (Κυριακή 2/10, 15:00) αγώνα της Μαρίνα Μπέι, του 17ου φετινού γύρου της Formula 1 και εξανέμισε σχεδόν τις λιγοστές του πιθανότητες να εξασφαλίσει από αύριο το φετινό δεύτερό του πρωτάθλημα.

Όπως είπε η ομάδα του Μίλτον Κινς, τον κάλεσε πρόωρα στα πιτς διότι αν ο Ολλανδός συνέχιζε δεν θα είχε αρκετά καύσιμα για να συμπληρώσει τον επόμενο γύρο, να επιστρέψει στα πιτς και επίσης να δώσει το ένα λίτρο δείγματος που απαιτεί η FIA από κάθε μονοθέσιο στο τέλος των κατατακτήριων. Κάτι τέτοιο θα ανάγκαζε τον Μαξ να εκκινήσει τον αγώνα τελευταίος, από τα πιτς.

Όπως αποδείχθηκε αργότερα, η Φερστάπεν την ώρα που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το γρήγορο γύρο του και να επιστρέψει στα πιτς, ήταν στον έκτο διαδοχικό του γύρο ενώ είχε φύγει από το γκαράζ της RBR με καύσιμα για πέντε γύρους.

Όταν η απόφαση της ομάδας του διεμηνύθη από τον μηχανικό του Τζινπιέρο Λαμπιάσε, από την άλλη άκρη της ραδιοεπικοινωνίας ακούστηκε μια πλημμυρίδα φωνών και ύβρεων από τον πρωταθλητή, την ώρα που ο Σαρλ Λεκλέρ εξασφάλιζε την 9η φετινή του pole position.

Ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, εξήγησε: "Νομίζω ότι ήταν λάθος υπολογισμός από μέρους μας. Βάλαμε στο αυτοκίνητο καύσιμα για πέντε γύρους, και επειδή η πίστα βελτιωνόταν τόσο γρήγορα μας δόθηκε ένας επιπλέον γύρος. Οπότε βρισκόταν σε ιδανική θέση.

Όμως, προφανώς είναι απαραίτητο να δοθεί ένα δείγμα καυσίμων, κι έτσι είναι η πιο δύσκολη απόφαση στον κόσμο όταν είναι δυόμισι δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον προηγούμενο γύρο του. Αν δεν δόσεις στο τέλος δείγμα καυσίμου εκκινείς τον αγώνα από τα πιτς" είπε ο Βρετανός.

Και κατέληξε: "Πάντως, το αυτοκίνητο εμφάνισε σπουδαία ταχύτητα, και από τον Τσέκο [Πέρεζ] είδαμε μια φαινομενική επίδοση. Κάναμε λίγο δύσκολα τα πράγματα για τους εαυτούς μας με την όγδοη θέση εκκίνησης [του Φερστάπεν] αλλά θα δώσουμε ό,τι έχουμε, και είναι εφικτές οι προσπεράσεις με αυτά τα αυτοκίνητα".

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ