X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ

Formula 1: "Γρίφος" για τον Χάμιλτον η Mercedes W12 στο Πολ Ρικάρ

Ο Λιούις Χάμιλτον στο GP της Γαλλίας

Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε «δυσαρεστημένος» στο κόκπιτ του μονοθεσίου του μετά τις δοκιμές κατάταξης του GP Γαλλίας, αλλά και αισιόδοξος για την Κυριακή μετά από βελτιώσεις στις ρυθμίσεις για τις συστοιχίες γύρων του αγώνα.

Ο Λιούις Χάμιλτον, που θα παραταχθεί δεύτερος στην εκκίνηση του αυριανού (20/06) GP Γαλλίας, 7ου φετινού γύρου της Formula 1, μίλησε για ένα «πνευματικά» δύσκολο διήμερο μέχρι στιγμής - λόγω των προβλημάτων του να φέρνει, και να κρατά, τα ελαστικά στο ιδανικό θερμικό πλαίσιο λειτουργίας.

Την Παρασκευή, στις ελεύθερες δοκιμές του Πολ Ρικάρ, ο Βρετανός είπε ότι η Mercedes υστερούσε ένα με δύο δέκατα από την RB16B-Honda του Μαξ Φερστάπεν στις συστοιχίες γύρων της προσομοίωσης αγώνα. Ωστόσο, δεν είναι τόσο απαισιόδοξος για τον αγώνα, έπειτα από βελτιώσεις που πέτυχε σε αυτόν τον τομέα σήμερα.

'Στις ελεύθερες δοκιμές πασχίζαμε με την ταχύτητά μας στις συστοιχίες γύρων - νομίζω ότι η Red Bull ήταν ένα ή δύο δέκατα ταχύτερη από εμάς", είπε ο Λιούις.

"Αλλά το αυτοκίνητό μου είναι τώρα σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Οπότε θα μείνω αισιόδοξος και θα κάνω ό,τι μπορώ. Είμαστε δεύτεροι, έχουμε μια ευκαιρία τουλάχιστον στην πρώτη στροφή [μετά την εκκίνηση] και μάλλον θα έχουμε και ενδιαφέρουσες στρατηγικές αύριο. Ίσως να υπάρξει και βροχή, ποτέ δεν ξέρεις, οπότε είναι ενθουσιασμένος", συμπλήρωσε ο πρωταθλητής.

Ο Χάμιλτον, επίσης, είπε ότι στις μεγάλες ευθείες της πίστας της Μασσαλίας έπαιξε σημαντικό ρόλο η τοποθέτηση φρέσκιας μονάδας ισχύος της Honda στην πλάτη της RBR του Φερστάπεν. "Συγχαρητήρια στον Μαξ, έκανε σπουδαία δουλειά σήμερα. Ήταν εξαιρετικά γρήγοροι".

"Έχουν τοποθετήσει καινούριο κινητήρα αυτό το τριήμερο, όχι με νέες προδιαγραφές από όσο γνωρίζω, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι πολύ γρήγοροι στην ευθεία. Νομίζω ότι η ευθεία έκρυβε πολύ χρόνο σήμερα, οπότε έχουμε μια μάχη μπροστά μας στον αγώνα και μας αρέσει αυτό. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε, να μαχόμαστε και να τα δίνουμε όλα".

Σε αυτόν τον τομέα, της ταχύτητας στην ευθεία, έπαιξε πάντως ρόλο και η επιλογή της RBR, σε αντίθεση με της Mercedes, να κάνει ρυθμίσεις χαμηλότερης αεροδυναμικής αντίστασης της πίσω πτέρυγας της RB16B. Όμως, ο διευθυντής της πρωταθλήτριας, Τότο Βολφ, είπε ότι δεν θα άλλαζε κάτι αν και η Mercedes είχε επιλέξει την ίδια αεροδυναμική ρύθμιση.

"Πιστεύουμε, όπως μας έδειξαν οι προσομοιώσεις, ότι αυτές οι ρυθμίσεις έφερναν πιο αργό γύρο", εξήγησε ο Αυστριακός. "Μπορείτε να δείτε ότι [η RBR] ήταν γρήγορη στην ευθεία. Αν κάναμε τις ίδιες ρυθμίσεις για την ευθεία, θα χάναμε περισσότερο στις στροφές (σ.σ.: λόγω παραγωγής χαμηλότερης άντωσης)".

Ο ομόλογός του στην RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, πάντως διαφωνεί: "Αφαιρέσαμε λίγη άντωση από την πίσω μας πτέρυγα, νομίζω ότι μπορείτε να το δείτε από το μέγεθος της πίσω μας πτέρυγας σε σχέση με της Mercedes. Παράγουμε λιγότερη άντωση στο δεύτερο τμήμα της πίστας, κι έτσι είμαστε ταχύτεροι στην ευθεία διότι έχουμε εκεί λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση. Ελπίζω ότι αυτό θα αποδειχθεί καλό για τον αυριανό αγώνα".

Τέλος, πίσω στον Χάμιλτον, ο οδηγός της Mercedes κατέρριψε τις φήμες ότι έπαιξε ρόλο αυτό το τριήμερο το γεγονός ότι αντάλλαξε σασί με τον Βάλτερι Μπότας – κάτι που εντάσσεται στο πλαίσιο μιας συνηθισμένης τακτικής της ομάδας του Μπράκλεϊ.

"Βλέπω ότι κάποιος γέννησε έναν μύθο, και είμαι χαρούμενος που απέδειξα ότι κάνει λάθος. Η ποιότητα των μηχανικών μας είναι τέτοια, που όλα τα αυτοκίνητα είναι ακριβώς τα ίδια", κατέληξε ο Χάμιλτον.

TAGS ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ MERCEDES F1 FORMULA 1 GP ΓΑΛΛΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ