X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Σίλβερστοουν: Οι απαντήσεις του Μπινότο για τη στρατηγική του Λεκλέρ

Ο team principal της Ferrari, Ματία Μπινότο και ο Σαρλ Λεκλέρ στο Grand Prix του Μαϊάμι 2022 AP PHOTO/DARRON CUMMINGS

Ο Ματία Μπινότο εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της Ferrari να μην καλέσει τον Σαρλ Λεκλέρ -σε αντίθεση με τον Κάρλος Σάινθ- στα πιτς 14 γύρους πριν το τέλος του GP Βρετανίας, που κόστισε στον Μονεγάσκο τη νίκη στο Σίλβερστοουν.

Ο Σαρλ Λεκλέρ είχε την πρωτοπορία του αγώνα μετά την ολοκλήρωση των πιτ-στοπς των πρωτοπόρων του αγώνα, και κινούνταν με άνεση σε αρκετά ταχύ ρυθμό ώστε να κερδίσει - και να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα της Red Bull RB18 του αντιπάλου του για τον τίτλο Μαξ Φερστάπεν, που είχαν αφήσει σε εκείνο το χρονικό σημείο τον Ολλανδό στην 9η θέση.

Ωστόσο, 14 γύρους πριν το τέλος η ακινητοποίηση μέσα στην πίστα της Alpine του Εστεμπάν Οκόν έβγαλε στην πίστα το όχημα ασφαλείας. Η Ferrari κάλεσε άμεσα στα πιτς τον Κάρλος Σάινθ, όπως και η Mercedes τον Λιούις Χάμιλτον, και οι δύο με φρέσκια μαλακή γόμα πέρασαν τον Λεκλέρ -που ξέμεινε με τη φθαρμένη σκληρή- όταν αποχώρησε το όχημα ασφαλείας. Το ίδιο έκανε και ο Σέρτζιο Πέρεζ.

Σε ερώτηση γιατί η Ferrari κάλεσε στα πιτς για ένα "δωρεάν" πιτ-στοπ πίσω από το όχημα ασφαλείας τον Σάινθ και όχι τον Λεκλέρ, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Ματία Μπινότο είπε: "Ελπίζαμε ότι τα μαλακά ελαστικά θα είχαν μεγαλύτερο ρυθμό φθοράς, και αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα ο Σαρλ να είχε μεν τρεις ή τέσσερις δύσκολους γύρους αρχικά [μετά την αποχώρηση του οχήματος ασφαλείας], αλλά να ανακτούσε την ταχύτητά του αργότερα.

Όμως η μαλακή γόμα δεν είχε τη φθορά που ελπίζαμε. Αν είχαμε κάνει το πιτ-στοπ, ίσως οι άλλοι να είχαν μείνει έξω. Και ίσως [ο Λεκλέρ] θα βρισκόταν στην 4η θέση, με άλλα αυτοκίνητα μπροστά του. Θα ανακτούσαμε τις χαμένες θέσεις; Δεν είμαι σίγουρος. Πιστεύω ότι εκ των υστέρων είναι πάντα εύκολο να λες ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει κάτι διαφορετικό. Είχαμε για άλλη μια φορά ένα όχημα ασφαλείας τη λάθος στιγμή, όταν ηγούμασταν με άνεση στον αγώνα", είπε ο Ιταλός.

Και συμπλήρωσε ότι, επιπλέον, "δεν υπήρχε αρκετή απόσταση μεταξύ τους για να καλέσουμε στα πιτς και τους δύο, διότι ο δεύτερος θα έχανε χρόνο στα πιτς και θα έπεφτε σε πιο πίσω θέσεις. Και γιατί εφόσον αποφασίσαμε να καλέσουμε μόνο έναν, καλέσαμε τον Κάρλος; Διότι ο Σαρλ είχε την πρώτη θέση στην πίστα. Ήταν επικεφαλής του αγώνα, και θα παρέμενε εκεί.

Τα ελαστικά του ήταν πιο φρέσκα σε σχέση με του Κάρλος. Είχε κάνει έξι ή επτά λιγότερους γύρους με τα δικά του, νομίζω, και ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Κι ο Κάρλος, μπαίνοντας στα πιτς και επιστρέφοντας δεύτερος, θα είχε προστατεύσει το προβάδισμα [του Λεκλέρ] στις πρώτες μία-δύο στροφές, που ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο να επανεκκινήσεις με τη σκληρή γόμα. Αυτός ήταν ο λόγος της απόφασής μας".

Μετά από ένα αρκετά καυστικό αλλά πολιτισμένο μήνυμα του Λεκλέρ στη ραδιοεπικοινωνία με την ομάδα, ο Μονεγάσκος και ο Μπινότο φάνηκαν να έχουν μια έντονη συζήτηση στο παρκ φερμέ, έπειτα από τον τερματισμό. Ο Ιταλός εξήγησε για αυτήν: "Πρώτον, ήξερα ότι θα ήταν απογοητευμένος και εκνευρισμένος, που είναι κατανοητό διότι ηγούνταν με άνεση, και είχε πολύ γρήγορο ρυθμό όταν βγήκε το όχημα ασφαλείας. Και είχε σήμερα μια σημαντική ευκαιρία από την άποψη του πρωταθλήματος, διότι ήταν πρώτος την ώρα που ο Μαξ [Φερστάπεν] είχε κάποια προβλήματα.

Όμως τότε βγήκε το όχημα ασφαλείας, είχε δύσκολο τελείωμα στον αγώνα και αναμφίβολα ήταν απογοητευμένος. Οπότε, όταν τον συνάντησα ήξερα ότι ήταν δυσαρεστημένος. Αυτό που του είπα ήταν ότι έκανε φανταστικό αγώνα και πάλι. Ότι ο πρώτος του γύρος ήταν εξαιρετικός, και μετά στην επανεκκίνηση από το όχημα ασφαλείας ο τρόπος που οδηγούσε και προστάτευε τη θέση του ήταν εξαιρετικός και εντυπωσιακός.

Οπότε του είπα απλά να μείνει ήρεμος, διότι η οδήγησή του ήταν φανταστική. Ήταν για άλλη μια φορά άτυχος σήμερα, διότι όταν είσαι επικεφαλής λίγο πριν το τέλος και βγαίνει το όχημα ασφαλείας, είναι ατυχία. Κι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο προσπαθούμε να μην είμαστε τόσο πολύ απογοητευμένοι", κατέληξε ο Μπινότο.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ GP ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ