X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, Άμπου Ντάμπι: Ένσταση της Mercedes στη FIA, αμφισβητεί τον τίτλο του Φερστάπεν για δύο λόγους

Ο Τότο Βολφ MARK SUTTON, POOL VIA AP

Η Mercedes έκανε ένσταση στην FIA για δύο λόγους, αμφισβητώντας τον τίτλο του Φερστάπεν, ο οποίος τερμάτισε πρώτος στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι.

Η Mercedes κατέθεσε δύο ενστάσεις στην FIA και θέλει να προσβάλει το αποτέλεσμα του αγώνα στο οποίο πρωταθλητής της Formula 1 στέφθηκε ο Μαξ Φερστάπεν. Η πρώτη ένσταση έχει να κάνει με φερόμενη παραβίαση του άρθρου 48.12 του αγωνιστικού κώδικα.

Σύμφωνα με τον κανονισμό, τα μονοθέσια που έχουν δεχθεί γύρο, θα πρέπει μετά την εντολή "LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE" να προσπεράσουν το safety car και να κάνουν ένα γύρο για να επανέλθουν πίσω στη σειρά, στις κανονικές τους θέσεις. Τότε και μόνο μπορεί να αποχωρήσει το αυτοκίνητο ασφαλείας και να συνεχιστεί ο αγώνας.

Στην προκειμένη περίπτωση, τα μονοθέσια που είχαν δεχθεί γύρο δέχτηκαν μεν εντολή να προσπεράσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας, ωστόσο δεν είχαν πάρει τις κανονικές τους θέσεις πριν το safety car αποχωρήσει και επιτρέψει έτσι στον αγώνα να συνεχιστεί.

Η απάντηση του Μάικλ Μάσι, αγωνιστικού διευθυντή των Grand Prix, στον team principal της Mercedes, Τότο Βολφ, ήταν: "Τότο, αυτό λέγεται μηχανοκίνητος αθλητισμός. Κάναμε έναν αγώνα αυτοκινήτων".

Ο δεύτερος λόγος ένστασης αφορά το άρθρο 48.8, που δεν επιτρέπει κανένα μονοθέσιο να προσπερνά άλλο, ενώ βρίσκεται στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Όταν αποχωρήσει το safety car, η προσπέραση επιτρέπεται μόνο αφού τα μονοθέσια περάσουν τη γραμμή εκκίνησης.

Σύμφωνα με τη Mercedes, στον 57ο γύρο ο Φερστάπεν ήταν δίπλα στον προπορευόμενο Χάμιλτον και στη στροφή 12.

Η ειδική εκπομπή του SPORT24, με τον Χάρη Σταύρου, τον Γιάννη Λημναίο και τον Μιχάλη Γεωργιάδη για την απόλυτη μάχη για την κατάκτηση του τίτλου στη Formula 1 ανάμεσα στον Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν.

TAGS FORMULA 1 MERCEDES F1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ