X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Κάποια στιγμή το σερί της αξιοπιστίας θα τελείωνε"

MELBOURNE, AUSTRALIA - MARCH 22: Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing prepares to drive in the garage during practice ahead of the F1 Grand Prix of Australia at Albert Park Circuit on March 22, 2024 in Melbourne, Australia. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202403220053 // Usage for editorial use only // RED BULL CONTENT POOL

Ο Μαξ Φερστάπεν δεν φάνηκε καθόλου απογοητευμένος μετά την εγκατάλειψή του στο GP Αυστραλίας, με πρόβλημα στα φρένα της Red Bull RB20, λέγοντας ότι το σερί 43 αγώνων του χωρίς ούτε μία εγκατάλειψη ήταν ήδη πολύ εντυπωσιακό.

Ο Ολλανδός τρις πρωταθλητής της Formula 1 δεν είχε εγκαταλείψει ούτε έναν αγώνα μετά το GP της Μελβούρνης το 2022, αλλά σήμερα -στο GP Αυστραλίας, 3ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος της F1- δεν κατάφερε να δει τη σημαία του τερματισμού στην ίδια πίστα λόγω προβλήματος στο φρένο του πίσω δεξιού τροχού.

Πρέπει να πούμε ότι στα μονοθέσια της F1 στους πίσω τροχούς επενεργεί ένα πολύ περίπλοκο σύστημα πέδησης, καθώς δεν περιλαμβάνει μόνο το φρένο αλλά και όλο το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας για τη φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Και, παράλληλα, όλου του ηλεκτρονικού συστήματος που ελέγχιε την άντληση και τη διάθεη της ενέργειας αυτής, σε συνεργασία με τους άξονες της μετάδοσης της κίνησης.

Οπότε, το κολλημένο φρένο προκάλεσε μια σειρά από άλλα προβλήματα, που αρχικά κόστισαν την πρωτοπορία του αγώνα στον Ολλανδό στον 2ο γύρο. Έπειτα, φυσικά άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία, που έφερε εντέλει τη φωτιά στο πίσω δεξί άκρο της RB20 όταν ο Φερστάπεν οδήγησε το μονοθέσιό του πίσω στα πιτς, στον 4ο γύρο - όταν και εντέλει αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Βασικά το πίσω δεξί φρένο κόλλησε από την πρώτη στιγμή που έσβησαν τα φώτα της εκκίνησης, οπότε οι θερμοκρασίες άρχισαν να ανεβαίνουν μέχρι τη στιγμή που φυσικά πήρε φωτιά”, εξήγησε ο Ολλανδός. “Είχα μια δύσκολη στιγμή μετά το πρώτο γύρο, η θερμοκρασία ανέβαινε διαρκώς, οπότε δούλευε σαν να είχε χειρόφρενο.

Φυσικά εγώ δεν ήξερα ότι συνέβαιναν όλα αυτά, απλά αισθανόμουν ότι δεν ήταν καλή η ισορροπία του αυτοκινήτου. Η ομάδα μπορούσε να δει τι γινόταν, αλλά δεν ξέρουν τι το προκάλεσε”, πρόσθεσε ο οδηγός της RBR.

Ο προ διετίας ή τριετίας Φερστάπεν δεν θα ήταν ήρεμος μετά από όλα αυτά, όμως τώρα ο Μαξ φάνηκε πολύ διαφορετικός: “Είχαμε πολλούς καλούς αγώνες στη σειρά, πολλή και καλή αξιοπιστία. Και ήξερα ότι θα έρθει κάποια μέρα που θα έχεις και μια εγκατάλειψη, και δυστυχώς αυτή η μέρα ήταν η σημερινή. Είχαμε ένα πολύ καλό σερί διάρκειας δύο ετών, κι αυτό είναι από μόνο του πολύ εντυπωσιακό”, είπε συγκεκριμένα.

Δεν θέλεις βέβαια ποτέ να έχεις κάτι τέτοιο, αλλά το πιο σημαντικό τώρα είναι να καταλάβουμε γιατί συνέβη. Λυπάμαι που δεν κατάφερα να τερματίσω, καθότι είχαμε καλές ελπίδες για τη νίκη. Η ισορροπία του αυτοκινήτου μου έδινε αρκετά καλή αίσθηση, βελτιωμένη σε σχέση με τις συστοιχίες γύρων που κάναμε στις ελεύθερες δοκιμές. Αλλά ναι, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που δεν είναι στον έλεγχό σου”, κατέληξε ο πρωταθλητής.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ