X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Επιθετική η οδήγησή μου, αλλά πιο καθαρή από του πατέρα μου"

RED BULL CONTENT POOL

Ο δις πρωταθλητής της Formula 1 υποστήριξε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι είναι πιο καθαρός στις μάχες του στην πίστα από τον πατέρα του, Γιός Φερστάπεν, καθώς ο Τζορτζ Ράσελ παρατηρεί ότι φέτος βλέπουμε τον "λιγότερο επιθετικό Φερστάπεν από ποτέ".

Με ένα μονοθέσιο ικανό να κερδίσει διά περιπάτου σε κάθε πίστα, με όλες τις καιρικές συνθήκες και με οποιονδήποτε τύπο ελαστικών, όπως είναι η Red Bull RB19 στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, ο Μαξ Φερστάπεν γνωρίζει πως κάθε ρίσκο και επιθετική κίνηση στην πίστα μόνο εις βάρος του μπορεί να εξελιχθεί.

Η μόνη φορά που ενεπλάκη σε μια αγωνιστική "διένεξη" φέτος ήταν στον αγώνα Σπριντ του Μπακού με τον Τζορτζ Ράσελ, και παρότι δεν του άρεσε καθόλου -όπως έκανε σαφές με προσβλητικά σχόλια προς το Βρετανό της Mercedes στο τέλος του αγώνα- σήκωσε το γκάζι και συμβιβάστηκε με την προσπέραση που δέχθηκε.

Κατά συνέπεια, ο Μαξ Φερστάπεν του 2023 δεν έχει καμία σχέση με εκείνον του 2022 και, πόσω μάλλον, με εκείνον της μάχης με τον Λιούις Χάμιλτον το 2021. Είναι πολύ λιγότερο επιθετικός, κάνει συμβιβασμούς που στο παρελθόν θα έμοιαζαν αδιανόητοι στο μυαλό του, με μόνο σκοπό τη συγκομιδή βαθμών για τον τίτλο που τόσο επιβλητικά εγγυάται το μονοθέσιό του.

Συζητώντας για αυτό σε πρόσφατη συνέντευξή του στους Times του Λονδίνου, ο πρωταθλητής είπε ότι παραμένει επιθετικός ο τρόπος οδήγησής του, αλλά πιο καθαρός στις μάχες του με άλλους οδηγούς σε σχέση με τον πατέρα του, Γιος, που αγωνιζόταν στη F1 μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2000.

RED BULL CONTENT POOL

"Η αδελφή μου είναι περισσότερο σαν τον πατέρα μου κι εγώ σαν τη μητέρα μου, πιο ήρεμος", τόνισε ο Μαξ. "Η αδελφή μου είναι πιο ισχυρός σαν χαρακτήρας, ετοιμοπόλεμη. Είμαι κι εγώ επιθετικός [στην πίστα] αλλά μάλλον λίγο πιο καθαρός [από τον πατέρα μου)".

Ο τελευταίος δέκτης της επιθετικότητας του Φερστάπεν στην πίστα, Τζορτζ Ράσελ, θεωρεί ότι το τεράστιο πλεονέκτημα ταχύτητας της φετινής Red Bull έχει κάνει φέτος τον Ολλανδό λιγότερο επιθετικό στην οδήγησή του από ποτέ.

Ο Μαξ οδεύει δια περιπάτου προς το τρίτο διαδοχικό του πρωτάθλημα, έχοντας 5 νίκες στα 7 μέχρι στιγμής φετινά GP, και κανένα μονοθέσιο δεν είναι ικανό να πλησιάσει πουθενά κοντά στο ρυθμό αγώνα που έχει με την RB19.

Ο Ράσελ, τον οποίο ο Φερστάπεν αποκάλεσε δημοσίως π@π@ρ@ και “πριγκίπισα Τζορτζ' μετά τη μάχη τους στο φετινό GP του Αζερμπαϊτζάν, τόνισε: "Πιστεύω ότι πλέον όλοι οι οδηγοί γνωριζόμαστε μεταξύ μας αρκετά καλά. Ξέρουμε ο καθένας το στιλ του άλλου, ξέρουμε τι είδους ρίσκα παίρνει ο καθένας. Αγωνίστηκα εναντίον του Μαξ, του Σαρλ [Λεκλέρ] και του Εστεμπάν [Οκόν] για πρώτη φορά το 2011.

Γνωριζόμαστε μεταξύ μας και αυτό πιθανότατα συμβάλλει στο πως αντιμετωπίζουμε ο ένας τον άλλον στην πίστα. Αλλά, βεβαίως, όταν διεκδικείς ένα πρωτάθλημα μάχεσαι λίγο διαφορετικά, και μάλλον τώρα ο Μαξ είναι λιγότερο επιθετικός από όσο ήταν ποτέ διότι δεν βρίσκεται σε μια θέση που έχει ανάγκη να είναι επιθετικός", πρόσθεσε ο Ράσελ.

RED BULL CONTENT POOL

Ο Βρετανός συνέχισε: "Μπορεί να χάσει μια θέση διότι γνωρίζει πως κάποια στιγμή αργότερα θα μπορέσει να την πάρει πίσω. Ταυτόχρονα, εμείς βρισκόμαστε σε θέση να σκεφτόμαστε 'όλα ή τίποτα' για να αποκτήσουμε έστω και μια μικρή ελπίδα για μια νίκη μέσα στη χρονιά".

Ενδιαφέρον, πάντως, έχουν τα λόγια του Ράσελ πως "υπάρχουν ίσως τρεις οδηγοί στο grid που δεν θα ένιωθε κανείς άνετα να τους αντιμετωπίσει στην πίστα. Υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ των οδηγών, αλλά δεν νομίζω ότι οι τρεις συγκεκριμένοι έχουν την αντίληψη των άλλων στο χώρο.

Οπότε, βασικά προτιμάς να μάχεσαι σκληρά εναντίον των πιο σπουδαίων οδηγών διότι γνωρίζεις ότι θα είναι σε θέση να ελέγξουν το αυτοκίνητό τους καλύτερα και να το τοποθετήσουν σε δύσκολα, αλλά όχι επικίνδυνα σημεία, σε σχέση με κάποιον που δεν είναι στο επίπεδο των καλύτερων", κατέληξε ο Ράσελ.

Πίσω στον Φερστάπεν, πέραν όλων αυτών ο Ολλανδός ρωτήθηκε και αν θα μοιραστούν στο μέλλον ένα αγωνιστικό κόκπιτ με τον πατέρα του, σε έναν πολύωρο αγώνα αντοχής όπως οι 24 Ώρες του ΛεΜάν. Ο Μαξ απάντησε πως "προς το παρόν δεν φαίνεται να το θέλει και τόσο. Είμαστε και οι δύο πολύ ανταγωνιστικοί. Όταν αγωνιζόμαστε θέλουμε να κερδίζουμε. Ο πατέρας μου ξέρει ότι δεν είναι πλέον όπως ήταν στα τριάντα του".

TAGS FORMULA 1 F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ