ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Νεβίλ κέρδισε στον Ταρζάν 1 και συνεχίζει να προηγείται

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Νεβίλ κέρδισε στον Ταρζάν 1 και συνεχίζει να προηγείται
Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε / Hyundai Shell Mobis WRT ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

Δείτε πώς έχει διαμορφωθεί η γενική κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 μετά την τρίτη ειδική διαδρομή της ημέρας.

Με τον κορυφαίο χρόνο στην ειδική ‘Ταρζάν 1’ ο Τιερί Νεβίλ διατηρεί την πρωτοπορία στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, μετά και την εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Λεμπ νωρίτερα μέσα στη μέρα. Δεύτερο και άκρως εντυπωσιακό χρόνο έκανε ο Γκας Γκρίνσμιθ με το M-Sport Ford Puma και τρίτο ο Εσαπέκα Λάπι, ανεβάζοντας μάλιστα το Toyota Yaris του στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, μετά τον Νεβίλ και πάνω από τον Οτ Τάνακ ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα στο διαφορικό.

Ο Κάλε Ροβάνπερα κατάφερε να συνεχίσει αλλά χάνοντας πάρα πολύ χρόνο, με την ελπίδα πως θα διορθώσει το Yaris του στο service που ακολουθεί αμέσως μετά.

Οι Top-10 στην κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, μετά την ‘Ε.Δ. Περιβόλι 1’.

  1. Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)
  2. Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT) +31,0’’
  3. Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +32,3’’
  4. Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +44,3’’
  5. Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +58,9’’
  6. Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT) +1’ 02,3’’
  7. Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT) +1’ 25,1’’
  8. Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT) +3’ 12,6’’
  9. Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT N.G.) +3’ 20,7’’
  10. Εμίλ Λίντχολμ – Ρίτα Χαμαλάινεν (TOKSPORT WRT 2 / Skoda Fabia Evo) +4’ 13,2’’

Στην άτυπη κατάταξη των ελληνικών πληρωμάτων, συνεχίζουν να προηγούνται οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Ρος Γουίτοκ (Volkswagen Polo GTI Rally2) βρισκόμενοι στην 16η θέση της γενικής κατάταξης. Ακολουθούν οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος (Hyundai i20 N Rally2) στην 18η θέση γενικής, ενώ μετά την εγκατάλειψη των Χρυσόστομου Καρέλλη - Λεωνίδα Μαχαίρα (Citroen C3 Rally2), τρίτοι Έλληνες και 27οι γενικής ανέβηκαν οι Βασίλης Βελάνης - Γιάννης Βελάνης (Skoda Fabia Rally2 Evo Rally2).

Εντυπωσιακή είναι και ο επίδοση των Νώντα Καρανικόλα – Γιώργου Κακαβά που είναι τεταρτοι Έλληνες αλλά και τρίτη στην κατάταξη της κατηγορίας WRC3 Open με το Ford Fiesta Rally3 της Car Center.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά την ‘ΕΔ Ταρζάν 1’:

#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Ανοίχτηκα και χτύπησα κάπου στην προηγούμενη ειδική. Από το πρωί δυσκολευόμαστε, προσπαθούμε να πάμε γρήγορα, αλλά δεν ήταν αρκετό».

#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Από την προηγούμενη ειδική έχουμε πρόβλημα στο διαφορικό, το οποίο φθείρει τα ελαστικά».

#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Είμαι έκπληκτος. Κάναμε καλή επιλογή ελαστικών. Είχα θέμα με την ισορροπία του αυτοκινήτου και οι σημειώσεις είναι αισιόδοξες. Είμαι έκπληκτος που έχουμε τέτοια διαφορά ύστερα από ένα τόσο δύσκολο loop ειδικών».

#33 Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Πολύ μπόσικο χώμα, πολύ σπινάρισμα. Δεν είναι εύκολο».

#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)

«Οι ειδικές γλιστράνε πολύ. Δεν έχω πρόσφυση. Είναι πολύ δύσκολα. Προσπαθώ, αλλά δεν γίνεται κάτι».

#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)

«Είμαι απογοητευμένος για αυτό που συνέβη , κρίμα για τη δουλειά της ομάδας. Η ειδική γλιστράει πολύ. Είμαι χαρούμενος που πέρασα». (Ρωτήθηκε για τα προβλήματα των Λεμπ και Λουμπέ).

#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω - απλώς μένω στο δρόμο. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς».

#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Το αυτοκίνητο υποστρέφει πολύ. Πρέπει να βρούμε λύση, είναι δύσκολο να ακολουθήσω την ιδανική γραμμή. Δεν έχουμε πρόσφυση, πολύ απαιτητική ειδική».

#44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)

«Είμαι εντυπωσιασμένος με το χρόνο μας, γιατί ο κινητήρας έκανε συνεχώς διακοπές».

#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)

«Τι να πω. Δεν ακούμπησα κάπου, και είχα κλατάρισμα στην προηγούμενη ειδική. Δείξαμε την ταχύτητά μας, τώρα χρειαζόμαστε λίγη τύχη».

#9 Ιορδάνης Σερδερίδης - Φρεντερίκ Μικλότ (M-Sport Ford WRT)

«Καθαρίσαμε πολύ το δρόμο, ιδίως στα τέλος είναι αμμώδης η επιφάνεια. Χάσαμε πολύ χρόνο. Ήταν σχεδόν τελείως στεγνή η ειδική».

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC ΤΙΕΡΙ ΝΕΒΙΛ HYUNDAI MOTORSPORT HYUNDAI I20 HYUNDAI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ