X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Λεμπ ξεκίνησε τη μέρα με νίκη στην ΕΔ Λουτράκι 1

M-Sport Ford Puma Rally1 ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

Τα πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα με τη σκόνη και για το υπόλοιπο της ημέρας θα ξεκινούν με 4 λεπτά διαφορά ανάμεσά τους.

Το πρώτο σκέλος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής με νίκη του Σεμπάστιαν Λεμπ. Ο Γάλλος οδηγός της M-Sport Ford WRT έδειξε την τεράστια εμπειρία του, αψήφησε την σκόνη και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην ΕΔ Λουτράκι 1, πρώτη Ειδική Διαδρομή της ημέρας. Έτσι, ηγείται του αγώνα.

Πίσω του, με διαφορά μόλις 0,8'' ήταν ο Πιέρ Λουί Λουμπέ με άλλο ένα M-Sport Ford Puma, ενώ ο Οτ Τάνακ ήταν 1,3’’ πιο αργός με την πρώτη πεντάδα να κλείνουν ο Κάλε Ροβάνπερα με Toyota Yaris, ο οποίος είχε το μειονέκτημα πως καθάριζε το δρόμο καθώς ξεκινούσε πρώτος και ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20 N.

Στους Έλληνες, πρώτος ήταν ο Λάμπρος Αθανασούλας (Hyundai i20 N Rally2) κάνοντας τον 15ο χρόνο στη γενική κατάταξη, ενώ οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας και Παναγιώτης Ρουστέμης τερμάτισαν την ειδική στην 20ή και 25η θέση αντίστοιχα.

Η μήκους 17,95 km διαδρομή είχε μπόσικο χώμα και τα πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα με τη σκόνη, γι’ αυτό αποφασίστηκε το υπόλοιπο της ημέρας να ξεκινούν με 4 λεπτά διαφορά ανάμεσά τους. Επόμενη ειδική, το Χαρβάτι.

Ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές.

#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Δεν είναι εύκολο, η πρόσφυση είναι χαμηλή. Να ξεκινάς πρώτος δεν είναι εύκολο, δεν είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ».

#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Κανείς δεν ενδιαφέρεται για την ισορροπία του αυτοκινήτου όταν δε βλέπεις τίποτα. Γνωρίζαμε ότι αυτό θα συμβεί».

#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Δεν είχαμε ορατότητα. Είσαι με 5η και ξαφνικά δε βλέπεις τίποτα. Ζητήσαμε τετράλεπτο, γνωρίζαμε ότι θα είναι έτσι, αλλά κανείς δεν έκανε κάτι».

#33 Έλφυν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Είναι δύσκολο με τη σκόνη να βρεις ρυθμό».

#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT N. G.)

«Σε κάποια σημεία δε βλέπαμε καθόλου. Και οι σημειώσεις μου δεν είναι καλές».

#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)

«Έχει πολλή σκόνη σε κάποια σημεία. Ήταν ΟΚ η ειδική».

#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Όλα καλά, η σκόνη είναι ένα θέμα. Είναι όμως το ίδιο για όλους πλην του Kalle. Κατά τα άλλα ήταν καθαρή η ειδική».

#19 Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)

«Καλή ειδική, αλλά όχι εύκολη. Είναι ο ήλιος, η σκόνη, και γλιστράει πολύ σε κάποια σημεία. Τα φρένα υπερθερμαίνονται λίγο, αλλά δεν είναι κάτι σημαντικό».

#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Ήταν δύσκολα με τις σημειώσεις και τη σκόνη. Στην άσφαλτο βγήκαμε λίγο σε μια στροφή που έκλεινε».

#44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)

«Τα πρώτα 6 χλμ. ήταν καλά, μετά πέσαμε στη σκόνη. Ήταν πολύ δύσκολο».

#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)

«Καλή ειδική για μας. Δύσκολο με τη σκόνη».

#9 Ιορδάνης Σερδερίδης - Φρεντερίκ Μικλότ (M-Sport Ford WRT)

«Το πρόβλημα ήταν η σκόνη. Χάσαμε χρόνο, κατά τα άλλα ήταν καθαρή η ειδική, μου άρεσε πολύ».

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΛΕΜΠ M-SPORT FORD FORD FORD PUMA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ