ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη και στο "Λουτράκι 2" για τον Λεμπ, χάνει έδαφος ο Ροβάνπερα

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη και στο "Λουτράκι 2" για τον Λεμπ, χάνει έδαφος ο Ροβάνπερα
Σεμπάστιαν Λεμπ ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ συνεχίζει να γράφει κορυφαίους χρόνους την Παρασκευή κάνοντας τα 3/3 στις ειδικές του πρώτου σκέλους του αγώνα.

Τρία στα τρία για τον Σεμπάστιαν Λεμπ στις ειδικές της Παρασκευής. Ο 48χρονος Γάλλος με την τεράστια πείρα εκμεταλλεύεται στο έπακρο το γεγονός πως ξεκινά σε καθαρό οδόστρωμα και έγραψε τον ταχύτερο χρόνο και στην ΕΔ Λουτράκι 2, τρίτη ειδική για σήμερα και τέταρτη συνολικά για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς προηγήθηκε η χτεσινή υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ.

Να σημειώσουμε εδώ πως ο Λεμπ κάπου χτύπησε το Puma του στο πίσω μέρος, κάτι που ωστόσο δεν δείχνει να επηρεάζει την ταχύτητά του.

Ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Γάλλο της M-Sport στην ειδική έκανε ο Εσαπέκα Λάπι με το Toyota Yaris! Τρίτος ήταν ο Ντάνι Σόρντο, ενώ ο Οτ Τάνακ έχασε χρόνο, καθώς αντιμετωπίζει βλάβη στο υβριδικό σύστημα του Hyundai, όπως άλλωστε και ο Κάλε Ροβάνπερα που ξεκινά πρώτος και “καθαρίζει” τη διαδρομή.

Άτυχος ήταν ο Μπριν ο οποίος έχασε σχεδόν 2 λεπτά, εξαιτίας κλαταρίσματος, ενώ ο Λουμπέ αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα φρένα. Θυμίζουμε πως σήμερα Παρασκευή δεν υπάρχει ενδιάμεσο service και τα αυτοκίνητα πρέπει να φτάσουν το βράδυ στη Λαμία για να επισκευάσουν οποιαδήποτε βλάβη.

Έτσι, μετά την ΕΔ4 ο Λεμπ αύξησε τη διαφορά του από τον δεύτερο Νεβίλ στα 6,4’’, ενώ ο Λουμπέ παραμένει τρίτος, μόλις 0,9’’ μπροστά από τον Λάπι. Η συνολική κατάταξη μετά την Ειδική Διαδρομή 'Λουτράκι 2' έχει ως εξής:

  1. Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)
  2. Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT) +6,4’’
  3. Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT) +8,0’’
  4. Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT) +8,9’’
  5. Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +10,8’’
  6. Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +14,3’’
  7. Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +14,6’’
  8. Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT) +20,7’’
  9. Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT) +22,1’’
  10. Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT N.G.) +1’ 11.1’’

Στους Έλληνες συνεχίζει να προηγείται ο Λάμπρος Αθανασούλας ο οποίος ανέβηκε στην 18η θέση γενικής, με τον Κύπριο Τσουλόφτα στην 22η και τον Ρουστέμη στην 24η. Εξαιρετικά πάει και ο συνδυασμός των Χρισόστομου Καρέλλη – Λεωνίδα Μαχαίρα που φιγουράρουν με το Citroen C3 Rally2 στην 28η θέση γενικής, πίσω από το M-Sport Ford Puma Rally1 του Ιορδάνη Σερδερίδη.

Δείτε τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Είναι πιο καθαρά τώρα, με κάποια σκληρά σημεία. Είμαστε εδώ χωρίς προβλήματα, αυτό είναι το ζητούμενο».

#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Χάσαμε το υβριδικό σύστημα στην απλή, αυτό επηρεάζει την οδήγηση. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε».

#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Είχα φθαρμένα ελαστικά μπροστά για αυτήν τη ειδική, προτίμησα να κρατήσω για την επόμενη ειδική, είχα υποστροφή, αλλά είμαι ταχύτερος από τον Έλφιν, οπότε ίσως η στρατηγική να ήταν καλή».

#33 Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Έχει πολλές πέτρες, το χώμα είναι πολύ σκληρό».

#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)

«Δεν είμαι ικανοποιημένος, είναι μια πρόκληση για μένα. Πρέπει να συγκεντρωθώ περισσότερο».

#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)

«Είχαμε κλατάρισμα».

#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Τα ελαστικά υπερθερμάνθηκαν. Στο τέλος της ειδικής γλιστούσε πολύ, ίσως κάποιες φορές να βγήκαμε εκτός γραμμών, κατά τα άλλα ήταν ένα καλό πέρασμα».

#19 Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)

«Έχει πολλές πέτρες στη διαδρομή, που μπορεί να το προκάλεσαν, αλλά δεν είναι σημαντικό».

#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Λίγο καλύτερα, είχαμε περισσότερη πρόσφυση. Νιώθω πιο άνετος με το αυτοκίνητο και τις σημειώσεις. Οι άλλοι είναι όμως ακόμη γρήγοροι».

#44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)

«Δεν είχα φρένα στο τελευταίο κατηφορικό κομμάτι και έχασα μέρος της αυτοπεποίθησής μου».

#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)

«Πρέπει να φύγω, δεν έχω φρένα».

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΛΕΜΠ M-SPORT FORD FORD PUMA FORD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ