ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Απόλυτοι κυρίαρχοι η M-Sport Ford και ο Λεμπ την Παρασκευή

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Απόλυτοι κυρίαρχοι η M-Sport Ford και ο Λεμπ την Παρασκευή
Σεμπάστιαν Λεμπ, M-Sport Ford Puma Rally1 ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ κατάφερε να κάνει τον καλύτερο χρόνο στους Βωξίτες και να ανακτήσει την πρωτοπορία στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Ο Λεμπ κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο στην ‘ΕΔ Βωξίτες’, τελευταία ειδική για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σήμερα Παρασκευή. Ήταν μάλιστα 10’’ ταχύτερος του Λουμπέ που σημαίνει ότι ανέβηκε πρώτος, αφήνοντας τον νεαρό οδηγό στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης με διαφορά μόλις 1,7’’, ολοκληρώνοντας το 1-2 για την M-Sport Ford στο πρώτο σκέλος του αγώνα.

Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Λουμπέ στον τερματισμό της ειδικής: “Είχαμε πρόβλημα με τα φρένα στην αρχή και με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος. Είμαι χαρούμενος, χάσαμε την πρώτη θέση για πολύ λίγο. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα να παλεύω για την κορυφή με τον Σεμπάστιαν Λεμπ”.

Μία θέση ανέκτησε και ο Οτ Τάνακ (6ος), κάνοντας τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στην ειδική παρότι έχει πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα το οποίο δεν λειτουργεί και έχει μειωμένη ισχύ στις επιταχύνσεις. Δεύτερος πίσω από τον Λεμπ στους Βωξίτες ήταν ο Σόρντο κάνοντας έναν εκπληκτικό χρόνο. Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως ο Ιάπωνας Τακαμότο Κατσούτα στους Βωξίτες κατάφερε να κάνει 6,2’’ καλύτερο χρόνο από τον Κάλε Ροβάνπερα!

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης μετά την ολοκλήρωση του 1ου σκέλους έχει ως εξής:

  1. Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)
  2. Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT) +1,7’’
  3. Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT) +8,7’’
  4. Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT) +16,0’’
  5. Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +22,2’’
  6. Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +31,1’’
  7. Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT) +33,9’’
  8. Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +34,5’’
  9. Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT) +1’ 07,8’’
  10. Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT N.G.) +1’ 38,9’’

Πρώτοι Έλληνες ολοκλήρωσαν τη μέρα οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος (Hyundai i20 N Rally2) στη 19η θέση γενικής, έχοντας ακριβώς πίσω τους τους Αλέξανδρο Τσουλόφτα – Ρος Γουίτοκ (Volkswagen Polo GTI Rally2). Τρίτοι Έλληνες και 26οι γενικής είναι οι Γιώργος Κεχαγιάς - Δημήτρης Σαΐνης (Skoda Fabia Evo Rally2), εμπρός από τους Ιορδάνη Σερδερίδη - Φρεντερίκ Μικλότ (M-Sport Ford WRT). Την πρώτη πεντάδα των ελληνικών πληρωμάτων κλείνουν οι Χρυσόστομος Καρέλλης - Λεωνίδας Μαχαίρας (Citroen C3 Rally2), στην 29 θέση της γενικής κατάταξης. Oι Παναγιώτης Ρουστέμης - Χρήστος Μπάκλορης τούμπαραν με το Skoda Fabia Rally2 και εγκατέλειψαν. Το πλήρωμα ωστόσο είναι καλά.

Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές μετά το τέλος της ‘Ε.Δ. Βωξίτες’.

#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Αύριο θα προσπαθήσουμε για κάτι καλύτερο. Σε αυτή την ειδική προσπάθησα απλώς να τερματίσω. Το αυτοκινητο άρχισε να συμπεριφέρεται περίεργα από το μέσο της ειδικής».

#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Πίεσα πολύ για μια καλή θέση αύριο, αλλά όλες οι ειδικές ήταν ανηφορικές και δεν έχουμε υβριδικό σύστημα. Κουβαλάω 100 κιλά χωρίς λόγο. Έκανα ό,τι μπορούσα».

#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Είμαι χαρούμενος που τελειώσαμε τη μέρα. Αύριο η θεση μας θα είναι καλύτερη, οπότε θα το ευχαριστηθούμε περισσότερο. Το αυτοκίνητο ήταν καλό και νομίζω πως θα το απολαύσουμε ακόμα περισσότερο αύριο».

#33 Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Ήταν δύσκολα. Ήταν λίγο καλύτερα εδώ, αλλά μας έλειπε η πρόσφυση. Δεν ξέρω».

#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)

«Πάλευα όλη την ημέρα, δεν το απόλαυσα.Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ. Δεν είμαι ικανοποιημένος με τους χρόνους μου, αλλά έτσι έχει η κατάσταση. Είμαι απογοητευμένος, αλλά δεν έχει τελειώσει τίποτα».

#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)

«Η τσιμούχα της πόρτας έφευγε από τη θέση της και κολλούσε συνέχεια στο χέρι μου. Έτσι πάει όλη η μέρα».

#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Είμαι ευχαριστημένος, για να πω την αλήθεια. Οδήγησα αρκετά καλά».

#19 Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)

«Αποφάσισα να πιέσω πολύ στην τελευταία ειδική. Έχασα χρόνο στην τελευταία, έπρεπε να τελειώσω με καλό ρυθμό».

#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Κάναμε κάποιες αλλαγές, γνωρίζω την ειδική, πίεσα, ήθελα να μείνω ψηλά. Είναι καλό το αυτοκίνητο, αλλά η προηγούμενη ειδική ήταν στενή και γλιστρούσε. Δεν ήταν πολύ καλή μέρα, αλλά είμαστε εδώ».

#44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)

«Είμαι χαρούμενος. Κάθε φορά που πατούσα φρένο, το πεντάλ πήγαινε στο πάτωμα. Δύσκολη ειδική, δεν πήγαμε άσχημα».

#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)

«Ειχαμε πρόβλημα με τα φρένα στην αρχή και με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος. Είμαι χαρούμενος, χάσαμε την πρώτη θέση για πολύ λίγο. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, να παλεύω για την κορυφή με τον Sebastien Loeb».

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΛΕΜΠ M-SPORT FORD FORD FORD PUMA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ