ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Αντεπίθεση Τάνακ και Hyundai με νίκη στην "ΕΔ Πύργος 1"

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Αντεπίθεση Τάνακ και Hyundai με νίκη στην "ΕΔ Πύργος 1"
Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια / Hyundai Shell Mobis WRT ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

Ο Οτ Τάνακ ξεκίνησε το δεύτερο σκέλος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 με κορυφαίο χρόνο, αλλά ο Λεμπ διατηρεί την πρωτοπορία του αγώνα.

Με μήκος 33,2 km, ο ‘Πύργος’ είναι η μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022. Είναι η όγδοη Ε.Δ. του αγώνα, πρώτη της ημέρας και πρώτη που κερδίζει ο Οτ Τάνακ. Ο οδηγός της Hyundai φαίνεται πως έλυσε το πρόβλημα με το υβριδικό του σύστημα, το οποίο αντιμετώπισε στο μεγαλύτερο μέρος του πρώτου σκέλους και εκκινώντας σήμερα από πιο ευνοϊκή θέση, κατάφερε τον καλύτερο χρόνο.

Στον τερματισμό της ‘Ε.Δ. Πύργος’ ήταν 1,7’’ μόλις ταχύτερος του δεύτερου, Σεμπάστιαν Λεμπ. Αυτό σημαίνει πως ο Γάλλος συνεχίζει να προηγείται στην γενική κατάταξη, έχοντας πίσω του με διαφορά 19’’ τον Τιερί Νεβίλ, ο οποίος έκανε τον τρίτο χρόνο στην ειδική.

Ο Πιέρ Λουί Λουμπέ αρκέστηκε στον έκτο καλύτερο χρόνο, πέφτοντας έτσι στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα. Από τα Toyota, ο Εσαπέκα Λάπι συνεχίζει να κινείται ταχύτερα. Έκανε τέταρτο χρόνο στην ειδική και βρίσκεται τέταρτος στην κατάταξη με διαφορά 24,2’’ από τον Λεμπ.

Το δρόμο σήμερα “καθαρίζει” ο Ιορδάνης Σερδερίδης που ξεκινά πρώτος στις ειδικές, καθώς η σειρά εκκίνησης είναι η χτεσινή κατάταξη της κατηγορίας, αντίστροφα. Ο Κάλε Ροβάνπερα παρότι ξεκινά τέταρτος, συνεχίζει να γράφει μέτριους χρόνους και δείχνει ανήμπορος να ανεβάσει ρυθμό και να κυνηγήσει τη νίκη.

Οι Top-10 στην κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, μετά την ‘Ε.Δ. Πύργος 1’.

  1. Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)
  2. Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT) +19,0’’
  3. Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT) +20,4’’
  4. Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT) +24,2’’
  5. Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +29,4’’
  6. Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +40,7’’
  7. Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +54,6’’
  8. Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT) +1’ 01,1’’
  9. Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT) +1’ 41,2’’
  10. Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT N.G.) +2’ 31,8’’

Στους Έλληνες, ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας πέρασε πρώτος ανεβαίνοντας παράλληλα στην 17η θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα, με τον Λάμπρο Αθανασούλα να ακολουθεί από την 20η και τον Χρισόστομο Καρέλλη από την 27η.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Αυτός είναι ο καλύτερος ρυθμός που μπορώ να πετύχω με το αυτοκίνητο αυτήν τη στιγμή, κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο».

#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Προσπάθησα να πιέσω, το χώμα είναι μπόσικο, η αρχή της ειδικής ήταν καλύτερη με τη σειρά εκκίνησής μας. Ήταν τόσο μεγάλη η ειδική, σαν να μην τελειώνει ποτέ».

#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Καλή ειδική. Έχω δύο ρεζέρβες, είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει με τη φθορά των ελαστικών. Η σκόνη είναι ένα θέμα. Είχαμε μειονέκτημα, αλλά ελπίζω η στρατηγική μας να αποδώσει».

#33 Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Ήταν καλά, η πρόσφυση άλλαζε από σημείο σε σημείο».

#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)

«Δυσκολεύομαι να βρω ρυθμό, δεν έχω πρόσφυση, είναι δύσκολο».

#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)

«Αρεκτή σκόνη στο δεύτερο μέρος της ειδικής. Οι υπόλοιποι πίσω μας θα είναι αρκετά γρήγοροι. Το χώμα ήταν μπόσικο στο τέλος, ωραία ειδική».

#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Δεν μπορώ να πάω πιο γρήγορα».

#19 Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)

«Τα Hyundai πιέζουν, αλλά πιέζω κι εγώ. Δύσκολη ειδική, πολύ απαιτητική, μακριά. Είναι σημαντικό να οδηγήσεις χωρίς να κάνεις κάποιο λάθος».

#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Ήταν εντάξει. Ο Οτ είναι ομόσταβλός μας και το να πετυχαίνει τέτοιους χρόνους είναι καλό».

#44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)

«Παλεύαμε με το αυτοκίνητο στις δεξιές στροφές, είναι δύσκολο να βρεις ρυθμό».

#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)

«Γλιστρούσε πολύ, εξεπλάγην. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, ήταν δύσκολη ειδική».

#9 Ιορδάνης Σερδερίδης - Φρεντερίκ Μικλότ (M-Sport Ford WRT)

«Ήταν ωραία στην αρχή, στα τελευταία χιλιόμετρα καθαρίσαμε το δρόμο, αλλά ήταν καλά. Είναι κι αυτό μέρος του παιχνιδιού».

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC ΟΤ ΤΑΝΑΚ HYUNDAI MOTORSPORT HYUNDAI I20 HYUNDAI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ