X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ανασκόπηση του 1ου Σκέλους της Παρασκευής (9/9)

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 / 1ο Σκέλος RALLYPIXELS

Έξι Ειδικές Διαδρομές και 108 αγωνιστικά χιλιόμετρα χωρίς ενδιάμεσο service: Όλα όσα συνέβησαν την Παρασκευή στο πρώτο σκέλος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Από την πρώτη κιόλας μέρα, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 έδειξε τον πραγματικό του χαρακτήρα. Οι νεότεροι οδηγοί που δεν είχαν εμπειρία κατάλαβαν τους λόγους που θεωρείται ένας από τους πλέον απαιτητικούς αγώνες του Πρωταθλήματος.

Τα πληρώματα κάλυψαν συνολικά 441 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 108,31 αγωνιστικά, χωρίς να επισκεφθούν το EKO Service Park στην Πανελλήνια Έκθεση της Λαμίας. Η σωστή επιλογή και διαχείριση των ελαστικών, σε συνδυασμό με την προστασία του αυτοκινήτου και φυσικά η σειρά εκκίνησης, ήταν τα στοιχεία που διαμόρφωσαν την κατάταξη στο τέλος της ημέρας.

Η τεράστια εμπειρία αλλά και η ευνοϊκή σειρά εκκίνησης έφεραν τον Σεμπάστιαν Λεμπ στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Ο 48χρονος Γάλλος και 9 φορές πρωταθλητής WRC οδήγησε στο όριο το M-Sport Ford Puma Rally1, ζύγισε στο μυαλό του ένα μικρό λάθος στην ‘Ε.Δ. Δάφνη’ που τον έριξε προσωρινά από την κορυφή, και επανήλθε στο κλείσιμο του σκέλους, εκμεταλλευόμενος και τη γνώση του αναφορικά με την ‘E.Δ. Βωξίτες’.

Ο σπουδαίος Γάλλος οδηγός κέρδισε τις τέσσερις από τις έξι ειδικές της Παρασκευής και κατάφερε στο τέλος να ξεπεράσει τη μεγάλη σημερινή έκπληξη του αγώνα, που δεν ήταν άλλη από τον συμπατριώτη και ομόσταβλό του, Πιερ Λουί Λουμπέ. Κάπως έτσι, η ομάδα του Μάλκομ Γουίλσον βρέθηκε στο βραδινό σέρβις έχοντας πετύχει το “1-2” στο σκέλος.

Ο 25χρονος Λουμπέ, γιος του σπουδαίου Ιβ Λουμπέ, εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο την σειρά εκκίνησης, που τον ευνόησε ώστε να κινηθεί σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Δεν είναι τυχαίο ότι για πρώτη φορά στην καριέρα του σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή, ενώ επίσης για πρώτη φορά τέθηκε προσωρινά επικεφαλής σε αγώνα του WRC.

Μόλις 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον νεαρό Γάλλο και 8,7’’ από την κορυφή βρίσκεται ο Εσαπέκα Λάπι, που συνεχίζει το σερί καλών εμφανίσεων για λογαριασμό της Toyota Gazoo Racing.

Σε απόσταση βολής ακολουθεί ο Τιερί Νεβίλ με το Hyundai i20 N Rally1, ο οποίος μειονεκτούσε σε σχέση με όλους τους προαναφερθέντες, λόγω της σειράς εκκίνησης, και σίγουρα το σημερινό του αποτέλεσμα θα πρέπει να τον βρίσκει ικανοποιημένο.

Κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση του Ντάνι Σόρντο. Ο Ισπανός αρχικά δεν είχε αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του i20 N Rally1, αλλά με μικρές αλλαγές στο στήσιμο της ανάρτησης προς το τέλος της ημέρας, κατάφερε να βελτιώσει τις επιδόσεις του, αλλά και να διατηρηθεί μπροστά από τον Οτ Τάνακ, που στο τέλος πάλεψε για να κερδίσει όσες περισσότερες θέσεις μπορούσε.

Ο Εσθονός οδηγός της Hyundai αντιμετώπισε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου του και υστερούσε ελαφρώς σε δύναμη. Παράλληλα, όπως και ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Κάλε Ροβάνπερα, είχαν το μεγαλύτερο μειονέκτημα σε σχέση με τους υπολοίπους, ανοίγοντας και “καθαρίζοντας” το δρόμο.

Αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Έλφιν Έβανς Evans με το Toyota Yaris Rally1, ενώ ένα κλαταρισμένο ελαστικό κατέστρεψε τον αγώνα του Κρεγκ Μπριν με το Ford Puma Rally1.

WRC2

Στην κατηγορία WRC 2 επικεφαλής είναι ο Εμίλ Λίντχομ με το Skoda Fabia Rally2 evo. Ο 26χρονος Φινλανδός, γιος του πρώην εργοστασιακού οδηγού της Peugeot, Σεμπάστιαν Λίντχομ, σημείωσε κορυφαίους για την κατηγορία χρόνους καταφέρνοντας να περάσει στην κορυφή με σημαντική διαφορά από τους διώκτες του.

Για τη δεύτερη θέση η μάχη μαίνεται ανάμεσα στους Νικολάι Γκρεϊζίν και Τίμου Σούνινεν, με Skoda Fabia Rally2 και Hyundai i20 N Rally2 αντίστοιχα, με τον νεαρό Ρώσο να προηγείται με μόλις 5,6’’ διαφορά. Εξαιρετικούς χρόνους σημείωσε και ο Αντρέας Μίλελσεν με το Skoda Fabia Evo Rally2.

Έχοντας κάνει ωστόσο χρήση superally εξαιτίας της εξόδου και προσωρινής εγκατάλειψής στην υπερειδική του ΟΑΚΑ, βρίσκεται αρκετά πίσω στην κατάταξη.

Οι Έλληνες

Από ελληνικής πλευράς, ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο ξεκίνησαν με γρήγορους ρυθμούς με το Hyundai i20 N Rally2, αλλά στη συνέχεια προσπάθησαν να μην παρασυρθούν, ολοκληρώνοντας στην 8η θέση της κατηγορίας.

Μία ανάσα, και συγκεκριμένα μόλις 2,2’’ πίσω τους, ακολουθεί ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας με τον Ρος Γουίτοκ με Volkswagen Polo GTi, με τη μεταξύ τους μάχη να αναμένεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Δημήτρης Σαΐνης με Skoda Fabia Rally2 είναι τρίτοι στην άτυπη ελληνική κατάταξη, έχοντας δύο κλαταρίσματα.

Πιο πίσω τους ακολουθούν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Citroen C3 Rally2 και οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ακόμα ένα Skoda Fabia Rally2 evo.

Junior WRC

Η μάχη για τον τίτλο στο JWRC, που θα κριθεί στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, πήρε συναρπαστική τροπή ήδη από την πρώτη ημέρα του αγώνα, αφού ο Σάμι Παζαρί, που ήρθε στην Ελλάδα όντας πρώτος στη βαθμολογία, τέθηκε εκτός αγώνα λόγω κλαταρισμένων ελαστικών. Έτσι, επικεφαλής βρίσκεται ο Εσθονός ο Ρόμπερτ Βίρβες με σημαντική διαφορά από τον Βρετανό Τζον Άρμστρονγκ! Ανάλογη τύχη με τον Παζαρί είχε και ο Λαουρί Γιούνα από μηχανικό πρόβλημα, με αποτέλεσμα τρίτος να είναι ο Ιρλανδός Γουίλιαμ Κρέϊτον.

Η αυριανή ημέρα μπορεί να περιλαμβάνει μόλις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, αλλά με 148 αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι η μεγαλύτερη και πιο δύσκολη του αγώνα. Με δεδομένο ότι μόλις 30’’ χωρίζουν τον πρώτο με τον έκτο, εύλογα καταλαβαίνει κανείς ότι τα πάντα μπορούν να αλλάξουν μέσα σε ελάχιστα μέτρα.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών από το Service Park στη Λαμία:

#69 Κάλε Ροβάνπερα – Γιόνε Χάλτουνεν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Η σειρά εκκίνησης, αλλά και το γεγονός ότι δεν αισθανόμουν πολύ άνετα στο αυτοκίνητο, είναι οι δύο βασικοί λόγοι για τις σημερινές μας επιδόσεις. Προσπάθησα να οδηγήσω καθαρά και γρήγορα. Σε κάποιες ειδικές δεν κινηθήκαμε γρήγορα, με αποτέλεσμα να χάσω την αυτοπεποίθησή μου. Δεν είμαι 100% ικανοποιημένος με την πρόσφυση του αυτοκινήτου, και με αυτήν τη σειρά εκκίνησης δεν αποτελεί και τον καλύτερο συνδυασμό. Θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο και, με την καλύτερη σειρά εκκίνησης, ελπίζω να είμαστε στο ρυθμό των πρώτων».

#8 Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Το πρόβλημα με την υβριδική μονάδα είχε ως αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούμε αρκετά. Πέρα από αυτό, κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Και αύριο η σειρά εκκίνησης θα είναι πολύ σημαντική. Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει τα περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα και οι ειδικές έχουν μεγαλύτερο μήκος. Παράλληλα, περισσότερα αυτοκίνητα θα εκκινούν μπροστά μας, κάτι που σημαίνει ότι θα έχουμε καλύτερη πρόσφυση».

#11 Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βίνταγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Αν εξαιρέσουμε την υπερβολική σκόνη στην 1η ΕΔ, η μέρα ήταν καλή για εμάς. Είχαμε συνέπεια στις επιδόσεις και είμαστε μόλις 7,3 δλ. μακριά από την κορυφή. Αύριο είναι μεγάλη σε διάρκεια και χιλιόμετρα μέρα, και είναι σίγουρο ότι θα προσπαθήσουμε να πιέσουμε και να βελτιώσουμε τη θέση μας. Οι δύο πρώτες ειδικές ήταν παρόμοιες με αυτές των προηγούμενων ετών, ενώ οι καινούργιες είχαν ιδιαιτερότητες. Σε κάποιες ειδικές οι συνθήκες ήταν διαφορετικές σε σχέση με αυτές που συναντήσαμε στις αναγνωρίσεις, στοιχείο που αύξησε ακόμα περισσότερο το βαθμό δυσκολίας».

#33 Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Δεν ήταν πολύ καλή μέρα για εμάς. Όταν ξεκινάς στις πρώτες θέσεις, οι συνθήκες είναι δύσκολες. Γενικά, είμαι απογοητευμένος από την έκβαση της σημερινής ημέρας, και σίγουρα δύσκολα θα είναι και αύριο. Η μέρα είναι μεγάλη, και θα έχουμε την ευκαιρία να προσπαθήσουμε να ανέβουμε στην κατάταξη».

#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον (Toyota Gazoo Racing WRT New Generation)

«Σήμερα δυσκολεύτηκα πολύ. Δεν μπορούσα να νιώσω αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου, ενώ και η οδήγησή μου δεν ήταν καλή. Αύριο είναι μια καινούργια μέρα και θα προσπαθήσω να βρω αυτό που μου έλειπε σήμερα. Οι συνθήκες θα είναι πιο δύσκολες, και για αυτό θα πρέπει να βρω τον σωστό ρυθμό».

#42 Κρεγκ Μπριν - Πολ Ναγκλ (M-Sport Ford WRT)

«Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Φυσικά και είμαι απογοητευμένος με το κλατάρισμα. Δεν ξέρω σε πόσους αγώνες στη σειρά, μας συμβαίνουν τέτοιου είδους περιστατικά. Αλλά αυτή είναι δυστυχώς η πραγματικότητα».

#4 Εσαπέκα Λάπι – Γιάνε Φερμ (Toyota Gazoo Racing WRT)

«Νομίζω ότι αύριο θα έχουμε λίγο πιο δύσκολο έργο, επειδή οι υπόλοιποι γνωρίζουν τις ειδικές από πέρσι. Σίγουρα, ο υπόλοιπος αγώνας είναι πιο γρήγορος και οπωσδήποτε πιο απαιτητικός».

#19 Σεμπάστιαν Λεμπ - Ισαμπέλ Γκαλμίς (M-Sport Ford WRT)

«Το συναίσθημα στο ΟΑΚΑ ήταν μοναδικό. Ήθελα να βγω από το αυτοκίνητο, αλλά δεν ήξερα αν επιτρεπόταν. Είχαν έρθει τόσοι άνθρωποι να μας δουν, και ήθελα να τους ευχαριστήσω. Ήταν μια εντυπωσιακή ατμόσφαιρα και σίγουρα δεν περίμενα τόσο κόσμο να έρθει να δει το WRC από κοντά. Ήταν εκπληκτικό. Σήμερα προσπάθησα να πιέσω. Είχαμε καλές συνθήκες μπροστά μας, ήθελα να το εκμεταλλευτώ για να έχουμε την καλύτερη δυνατή θέση αύριο. Οι ειδικές είναι καινούργιες για μένα, αλλά θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό».

#6 Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT)

«Η σημερινή μέρα ήταν δύσκολη για μένα. Δεν μπορούσα να βρω γρήγορο ρυθμό, κάτι που βελτιώθηκε λίγο προς το τέλος. Έχασα σημαντικό χρόνο στην αρχή του αγώνα, αλλά μετά η κατάσταση βελτιώθηκε κάπως. Αύριο πρέπει να συνεχίσω με τον ίδιο ρυθμό και θα προσπαθήσω να κερδίσω μερικές θέσεις».

#44 Γκας Γκρίνσμιθ - Γιόνας Άντερσον (M-Sport Ford WRT)

«Δεν ήταν κακή η μέρα για εμάς. Όταν οδηγούσα καλά και δεν έκανα κάποιο λάθος, είχα καλή ταχύτητα. Όμως, κάναμε δύο τετ-α-κε σε δύο αργά σημεία στις πρώτες ειδικές. Σίγουρα, πρέπει να βελτιώσουμε κάποια πράγματα. Γενικά, είμαι ικανοποιημένος από ό,τι καταφέραμε σήμερα. Πάντως, οι χρόνοι μεταξύ των πληρωμάτων είναι πολύ κοντά, κάτι που σημαίνει ότι αύριο μπορεί να αλλάξουν πολλές θέσεις».

#7 Πιερ Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT)

«Αύριο θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό. Δεν ξέρω τι μπορώ να περιμένω, γιατί θα είναι μια πολύ δύσκολη μέρα, αλλά νομίζω ότι αν παραμείνουμε συγκεντρωμένοι μπορούμε να διατηρήσουμε την ίδια ταχύτητα».

#9 Ιορδάνης Σερδερίδης - Φρεντερίκ Μικλότ (M-Sport Ford WRT)

«Σήμερα αντιμετωπίσαμε αρκετά προβλήματα. Στα μισά της ημέρας είχαμε ένα σπασμένο αμορτισέρ και έτσι τερματίσαμε το σκέλος. Η οδήγηση ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης. Επίσης, αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα και με το γκάζι. Επιπλέον, σε κάποιες ειδικές δε λειτούργησε το υβριδικό σύστημα. Είναι πολλά για μία ημέρα. Όμως είμαστε ακόμη εδώ, και αυτό είναι καλό. Αύριο θα είμαστε πρώτοι στις ειδικές και θα είναι πολύ δύσκολα, ιδιαίτερα το πρωί. Αυτό το Ακρόπολις είναι πιο σκληρό από ό,τι περίμενα».

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ