X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χόρνερ: "Ξυπνάει" ξανά η μάχη Mercedes-RBR

Ο Κρίστιαν Χόρνερ RED BULL CONTENT POOL

Οι μνήμες της ταραχώδους περσινής διεδκίκησης των τίτλων της F1 μεταξύ της Red Bull Racing και της Mercedes θα ξυπνήσουν σύντομα, καθώς ο διευθυντής της πρώτης Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι η πρωταθλήτρια είναι έτοιμη πλέον να διεκδικεί και πάλι νίκες στη Formula 1.

Ο Κρίστιαν Χόρνερ θεωρεί ότι η Mercedes W13 θα είναι στο επερχόμενο GP Γαλλίας, το επόμενο τριήμερο (22-24/7) στο Πολ Ρικάρ, ικανή ακόμα και να κερδίσει - καθώς και ότι θα μπορεί πλέον τακτικά να μπαίνει στη μάχη της RBR με τη Ferrari για τις νίκες στο δεύτερο μισό της φετινής σεζόν.

Στο πρώτο μισό του 2022 η πρωταθλήτρια προσπάθησε να αντιμετωπίσει τα βαρύτατα και δυσεπίλητα προβλήματα αναπηδήσεων (porpoising) της W13, τα οποία έκρυβαν σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητά της. Στα δύο τελευταία GP -στη Βρετανία και στην Αυστρία- το πρόβλημα φαίνεται να έχει επιλυθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, και όντως η Mercedes έχει πλησιάσει όσο ποτέ φέτος σε απόδοση τα δύο πρωταγωνιστικά μονοθέσια.

«Περιμένω ότι θα είναι γρήγοροι στο Πολ Ρικάρ - εμφανίζουν δείγματα ότι είναι εδώ, ή είναι κοντά», είπε ο Χόρνερ για τη μεγάλη περσινή αντίπαλο της RBR. «Οι δύο τελευταίοι αγώνες ήταν αρκετά αξιόλογοι για εκείνους. Δεν εμφάνισαν κανένα ίχνος αναπηδήσεων. Δείχνουν να φέρνουν αργά αλλά σταθερά ξανά τους εαυτούς τους στο παιχνίδι».

Ο Μαξ Φερστάπεν με τον Λιούις Χάμιλτον στον Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν RED BULL CONTENT POOL

Η Mercedes απέχει 122 βαθμούς από τη RBR και 66 από τη Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά ο Χόρνερ πιστεύει ότι η πρώτη διατηρεί ακόμα ελπίδες για τον τίτλο: «Πιστεύω ότι θα γίνουν διεκδικητές. Σκοράρουν σταθερά βαθμούς, και δεν είμαι σίγουρος πόσο μακριά είναι στους βαθμούς. Ορισμένες φορές είναι καλό να έχεις περισσότερα αυτοκίνητα στο παιχνίδι, άλλες φορές είναι πρόβλημα. Αλλά για τους θεατές πιστεύω ότι είναι σπουδαίο να βλέπουν έξι αυτοκίνητα να μάχονται για τις νίκες».

Για να συμβεί αυτό, υποστηρίζει ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ, πρέπει η ομάδα του να μειώσει την υστέρηση τελικής ταχύτητας στις ευθείες από τη Red Bull RB18 και τη Ferrari F1-75 – που έγινε τόσο εμφανής -ακόμα και από τα λόγια του Λιούις Χάμιλτον- στην Αυστρία. Δηλαδή, να μειώση την αεροδυναμική αντίσταση του «ασημένιου βέλους», χωρίς να χάσει σε παραγωγή άντωσης στις στροφές.

«Μας λείπει ταχύτητα στις ευθείες», τόνισε ο Βολφ. «Πιστεύω ότι έχουμε πολλή αεροδυναμική αντίσταση - ακόμη και λίγη παραπάνω, είναι πολλή. Ακόμη περισσότερη στο αυτοκίνητο του Τζορτζ [Ράσελ], που του βάλαμε μια παλιά πτέρυγα που μας είχε απομείνει [μετά το ατύχημά του Βρετανού στις κατατακτήριες του Σπίλμπεργκ]. Φάνηκε να μας λείπει και ισχύς, μετά από τους τελευταίους αγώνες που ήμασταν δυνατοί. Ίσως να ήταν το υψόμετρο».

Ο Αυστριακός συμπλήρωσε: «Αυτό είναι κάτι που όλα τα παιδιά στη HPP [Mercedes High Performance Powertrains] θα αναλύσουν και αναμφίβολα θα αντιμετωπίσουν στους επόμενους αγώνες». Και κατέληξε, μιλώντας για τους Ράσελ και Χάμιλτον: «Πιστεύω πως καταλαβαίνουν ότι ο νούμερο ένα εχθρός μας είναι η ελλιπής απόδοση του αυτοκινήτου, και πρέπει να το επιλύσουμε αυτό. Οι προσωπικότητες, οι χαρακτήρες και η νοοτροπία τους είναι πολύ ξεχωριστή».

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ