Έχοντας ολοκληρώσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών, η Team Peugeot TotalEnergies είναι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψει το Peugeot 9X8 προδιαγραφών 2024 που θα κάνει ντεμπούτο στον 6ωρο αγώνα της Ίμολα.
Η Nissan Formula E Team επιστρέφει στο «σπίτι» της για το πρώτο Tokyo E-Prix, με την αγωνιστική δράση να λαμβάνει χώρα στους δρόμους του Τόκιο, λιγότερο από μία ώρα μακριά από την παγκόσμια κεντρική έδρα της εταιρείας.
Μετά το θρίαμβό του στο GP της Μελβούρνης ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι ήταν “κρίμα” που η εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν του στέρησε μια μάχη για την 1η θέση, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ δήλωσε ότι η Ferrari είχε την ταχύτητα να κερδίσει και με τον Ολλανδό παρόντα. Διαβάστε τους λόγους για τον οποίο ισχύουν τα παραπάνω.
Παρότι αναγνώρισαν ότι δεν έκανε κάτι με δόλο, οι αγωνοδίκες στη Μελβούρνη επέβαλλαν ποινή διέλευσης από τα πιτς (που μεταφράζεται σε 20'' στα τελικά αποτελέσματα) στον Φερνάντο Αλόνσο, για επικίνδυνη οδήγηση, θεωρόντας πως προκάλεσε το ατύχημα του Τζορτζ Ράσελ στον τελευταίο γύρο του GP Αυστραλίας.
Ο Κάρλος Σάινθ χαρακτήρισε το τελευταίο δίμηνο σαν “τρενάκι του λούνα παρκ, μετά από όσα έγιναν στο ξεκίνημα της χρονιάς, μετά με το βάθρο στο Μπαχρέιν, την [εγχείρηση για τη] σκωληκοειδίτιδα, και τώρα τη νίκη” στην Αυστραλία.
Οι αγωνοδίκες του GP της Μελβούρνης κάλεσαν -ενδεχομένως μετά από αίτημα της Mercedes- τον Φερνάντο Αλόνσο σε απολογία μετά το τέλος του αγώνα, θεωρώντας ότι μπορεί ο Ισπανός να έκανε τη λεγόμενη “δοκιμασία φρεναρίσματος” στον Τζορτζ Ράσελ και σε αυτή να οφείλεται το ατύχημα του Άγγλου στον τελευταίο γύρο - παρότι κάτι τέτοιο μοιάζει εξαιρετικά αμφίβολο.
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν φάνηκε καθόλου απογοητευμένος μετά την εγκατάλειψή του στο GP Αυστραλίας, με πρόβλημα στα φρένα της Red Bull RB20, λέγοντας ότι το σερί 43 αγώνων του χωρίς ούτε μία εγκατάλειψη ήταν ήδη πολύ εντυπωσιακό.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία στη Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τη νίκη του Κάρλος Σάινθ και το 1-2 της Ferrari στο GP της Αυστραλίας.
Ο Κάρλος Σάινθ έδωσε μια εντυπωσιακή και ηχηρή απάντηση στην επιλογή της Ferrari να τον αποδεσμεύσει για το 2025, κερδίζοντας το GP Αυστραλίας εμπρός από τον Σαρλ Λεκλέρ, έπειτα από την εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν στον 3ο γύρο με πρόβλημα στα φρένα της Red Bull RB20.
Εξηγώντας τους λόγους που τον ανάγκασαν σε αποκλεισμό από το Q2 των δοκιμών κατάταξης και την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης του GP Αυστραλίας, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι μια μικρή αλλαγή της φοράς ή της δύναμης του ανέμου μπορεί να αλλάξει εντελώς την απόδοση της Mercedes W15.
Οι αγωνοδίκες της FIA επέβαλλαν ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση του αυριανού GP της Μελβούρνης στον Σέρτζιο Πέρεζ, διότι ο Μεξικάνος της Red Bull Racing μπλόκαρε τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas στην πρώτη περίοδο των σημερινών δοκιμών κατάταξης.
Την ώρα που ο Κάρλος Σάινθ δήλωνε ότι του φαίνεται “απίστευτη” η 2η θέση της εκκίνησης του GP Αυστραλίας που κατέκτησε στις σημερινές δοκιμές κατάταξης στο Άλμπερτ Παρκ, ο Σαρλ Λεκλέρ εξηγούσε ότι πήρε ένα ρίσκο στο τέλος του Q3 με τις ρυθμίσεις της Ferrari SF-24 που “αποδείχθηκε πως ήταν στη λάθος κατεύθυνση”.
Ο Μαξ Φερστάπεν ανέστρεψε τα πράγματα μετά τις χθεσινές προβληματικές δοκιμές της Red Bull, έλυσε τα προβλήματα υποστροφής της RB20 και κέρδισε την τρίτη φετινή του πολ ποζίσιον για ισάριθμους αγώνες της Formula 1, εμπρός από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari. Στην 5η θέση ο Σαρλ Λεκλέρ μετά από ένα λάθος στον τελευταίο γύρο του στο Q3.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, κατεβάζοντας το γύρο στο 1:16.714, όμως μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου βρέθηκαν οι Μαξ Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ και -απρόσμενα- ο Λιούις Χάμιλτον.
Με μια κίνηση που δεν τιμά την ιστορία της, η Williams Racing αποφάσισε να αποσύρει τον Λόγκαν Σάρτζεαντ από το υπόλοιπο διήμερο του GP Αυστραλίας προκειμένου να δώσει το μονοθέσιό του στον Άλεξ Άλμπον - που κατέστρεψε το δικό του στο ατύχημά του κατά την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Μελβούρνη.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν έκρυψε την απογοήτευσή του και ο Τότο Βολφ τον εκνευρισμό του για την αποτυχημένη σημερινή προσπάθεια της Mercedes -στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας- να πειραματιστεί με τις ρυθμίσεις που ήλπιζε ότι θα έβγαζαν στην επιφάνεια τη δυναμική της W15.
Ο Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι η Ferrari έδειξε αρκετά ανταγωνιστική στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας, αλλά συμπλήρωσε ότι "υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορούμε εμείς να ρυθμίσουμε καλύτερα". Τι είπε ο Ολλανδός για την προβληματική σημερινή του μέρα στη Μελβούρνη.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πέτυχε με τη Ferrari SF-24 τον πρώτο χρόνο με διαφορά 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, καθώς και από τον έτερο οδηγό της Scuderia Κάρλος Σάινθ, στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Μελβούρνης.
Ο Λάντο Νόρις με τη McLaren MCL38 πέτυχε τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας, με διαφορά 18 χιλιοστών από τον Μαξ Φερστάπεν, ενώ ο Άλεξ Άλμπον έβγαλε τις κόκκινες σημαίες για περισσότερα από 10 λεπτά έπειτα από την πρόσκρουσή του με τη Williams στον τοίχο της πίστας του Άλμπερτ Παρκ.
Ο τρις πρωταθλητής της Formula 1 Μαξ Φερστάπεν μίλησε εφ’ όλης της ύλης στο πάντοκ της Μελβούρνης για τις εξελίξεις στη Red Bull Racing και τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να συζητά με τη Mercedes F1 - και κράτησε αποστάσεις από τα πάντα.
Οι νέες δηλώσεις του Φερνάντο Αλόνσο σχετικά με το μέλλον του -αν αποφασίσει να παραμείνει- στη Formula 1 μπορεί να μοιάζουν κοινότοπες, όμως ενδέχεται να κρύβουν και τη δυναμική που συγκεντρώνει η Aston Martin F1 για να γίνει πρωταγωνίστρια του σπορ τα προσεχή χρόνια.
Ο τρίτος φετινός αγώνας της Formula 1 μεταφέρει το καραβάνι από τη Μέση Ανατολή στην Ωκεανία, και στο σιρκουί Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Δείτε τις αναλυτικές ώρες των ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών και του GP της Κυριακής (24/03), καθώς και τις 5 hot πληροφορίες για το σιρκουί της Αυστραλίας.
Το δεύτερο μεγάλο της μεταγραφικό κόλπο γκρόσο της Formula 1 -μετά τον Λιούις Χάμιλτον- επιχειρεί η Ferrari, καθώς ο γερμανικός Τύπος αναφέρει ότι οι διαπραγματεύσεις της Scuderia με τον Άντριαν Νιούι είναι “σε προχωρημένο στάδιο”.
Ο μεγάλος Βραζιλιάνος τρις πρωταθλητής της Formula 1 Άιρτον Σένα είχε φτάσει σε συμφωνία με τον διευθυντή της Scuderia Ferrari, Τσέζαρε Φιόριο, για να μεταβεί στο Μαρανέλο το 1991, ανέφερε ο ίδιος ο Φιόριο σε νέα του συνέντευξη για το θέμα στον ιταλικό Τύπο.
Καθώς το "καραβάνι" της Formula 1 βρίσκεται στη Μελβούρνη για το 3ο GP της φετινής σεζόν, ανατρέχουμε στο ατύχημα του Φερνάντο Αλόνσο για το οποίο ο Ισπανός δήλωσε πολύ τυχερός που βγήκε ζωντανός - μια τέτοια μέρα του 2016.
Ένα από τα μεγάλα ερωτήματα της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025 είναι αν θα μπορέσει να προσαρμοστεί στο ιδιαίτερο περιβάλλον του Μαρανέλο. Αλλά ο πρώην μηχανικός της Ferrari, Ρομπ Σμέντλεϊ, λέει ότι ο Άγγλος "θα ευδοκιμήσει εκεί και η Ferrari θα τον λατρέψει".
Λέγοντας πως ήταν πάντοτε ένα από τα όνειρά του να επενδύσει σε μια ποδοσφαιρική ομάδα, ο οδηγός της Alpine F1 Πιέρ Γκασλί επένδυσε στην ομάδα των Βερσαλλιών (FC Versailles) με το φιλόδοξο στόχο να την ανεβάσει από την 3η κατηγορία στη γαλλική Ligue 1.
Η Nissan Formula E Team εξασφάλισε το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E, με τον Όλιβερ Ρόουλαντ που τερμάτισε στην τρίτη θέση στο συναρπαστικό E-Prix του Σάο Πάολο.
Την Πέμπτη (21/3) θα αποφασιστεί αν ο Κάρλος Σάινθ μπορεί να αγωνιστεί με τη Ferrari το προσεχές τριήμερο στο GP της Μελβούρνης, μετά την εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας στην οποία υπεβλήθη στη Τζέντα. Αρκεί να περάσει τη δοκιμασία ασφαλείας της FIA.
Το 1ο Trail Ride 4x4 για το 2024 που διοργανώθηκε από το Off Road Team, ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις σε όλους τους συμμετέχοντες.
Για μία ακόμη φορά -και σίγουρα όχι για τελευταία- ο Λιούις Χάμιλτον κλήθηκε να μιλήσει για τη μεταγραφή του στη Scuderia το 2025, και είπε ότι την αποφάσισε για την πρόκληση να κερδίσει με τον cavallino - και όχι γιατί έπαψε να πιστεύει στις δυνατότητες της Mercedes.
Ο πρώην επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes F1 και νυν διευθυντής της Williams Racing, Τζέιμς Βάουλς, μοιράστηκε ορισμένα από τα ξεχωριστά και σπάνια χαρακτηριστικά των ικανοτήτων που έκαναν τον Λιούις Χάμιλτον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.
Ο σχεδιαστής του απολύτως κυρίαρχου μονοθεσίου της Formula 1, εξηγεί ποιες πίστες του προγράμματος ταιριάζουν λιγότερο στη Red Bull RB20, καθώς και ότι δεν είναι οι ιδέες που πήρε από τη Mercedes φέτος εκείνες που κάνουν τη διαφορά στην απόδοσή της.
Η ομάδα του Ουόκινγκ -που έκανε ένα απίθανο κόλπο γκρόσο με τον ανασχεδιασμό της περσινής της MCL60 το περασμένο καλοκαίρι- προσανατολίζει το μεγάλο πακέτο εξέλιξης του φετινού της μονοθεσίου, της McLaren MCL38, για τα GP του Μαϊάμι ή της Ίμολα.
Μετά την απόρριψη της καταγγελίας της από τη Red Bull περί “απρεπούς συμπεριφοράς” του Κρίστιαν Χόρνερ εναντίον της, η γυναίκα υπάλληλος της ομάδας του Μίλτον Κινς απευθύνθηκε επισήμως στη FIA αναζητώντας τη δικαίωσή της για το ίδιο θέμα, σύμφωνα με το BBC.
Το κακό ξεκίνημα του Λιούις Χάμιλτον στην τελευταία του σεζόν με τη Mercedes F1 παρακίνησε πολλούς να σκεφτούν ότι ο Βρετανός πνευματικά βρίσκεται στο 2025 και στο Μαρανέλο, αλλά εκείνος επιμένει ότι “είμαι 100% οδηγός της Mercedes αυτή τη στιγμή”. Πληροφορίες ότι δεν θα τον ακολουθήσει στη Scuderia ο μηχανικός του, Πίτερ Μπόνινγκτον.
Η Formula 1, που έχει πολλές άλλες πτυχές πέραν της αμιγώς αγωνιστικής, έχει παράδοση στις ξαφνικές αλλαγές κανονισμών για να κόβει την κυριαρχία μιας ομάδας που κάνει βαρετά τα GP. Όμως, οι Φρεντ Βασέρ και Τότο Βολφ δεν θέλουν κάτι τέτοιο, για την τρέχουσα εποχή της παντοκρατορίας της Red Bull Racing.
Η "ακραία" αεροδυναμική εξέλιξη της SF-24 που βρίσκεται ήδη στην αεροσήραγγα, η εξαιρετική βάση του αρχικού φετινού μονοθεσίου των Ιταλών και η ραγδαία βελτίωση της διαχείρισης των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων του, κάνουν το Μονεγάσκο αισιόδοξο ότι η Scuderia θα μπορέσει να απειλήσει φέτος την παντοδυναμία της RBR.