HYUNDAI

Hyundai: 17 νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα 8 χρόνια

Hyundai: 17 νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα 8 χρόνια
Hyundai ΕV

Η κορεατική εταιρία σκοπεύει να επενδύσει 72 δισ. ευρώ σε νέες τεχνολογίες μέχρι το 2030, με στόχο οι ετήσιες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να φτάσουν τα 1,87 εκατομμύρια.

Τον οδικό χάρτη και τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση παρουσίασε η Hyundai. Όπως αποκάλυψε ο κ. Jaehoon Chang, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor σε μετόχους και επενδυτές, στο πλαίσιο του forum “2022 CEO Investor Day”, ο οδικός χάρτης για τα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρίας υποστηρίζεται από:

  • την ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων,
  • τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας και
  • την εξασφάλιση της ανταγωνιστικότητας hardware και software.

Σύμφωνα με τη στρατηγική της, η εταιρεία στοχεύει να φθάσει σε ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις τα 1,87 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων εξασφαλίζοντας ποσοστό ύψους 7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς έως το 2030.

Η Hyundai σχεδιάζει επίσης επενδύσεις 72 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων 14,6 δισεκατομμύρια ευρώ για την ηλεκτροκίνηση και 9 δισεκατομμύρια ευρώ σε ενισχυμένες δυνατότητες software συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης. Έως το 2030, η κορεατική εταιρία στοχεύει να επιτύχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους 10% ή υψηλότερο στη δραστηριότητα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων

Η Hyundai αύξησε τον ετήσιο στόχο πωλήσεων των ηλεκτρικών της οχημάτων σε 1,87 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030 από 560.000 που είχαν ανακοινωθεί προηγουμένως έως το 2025. Η εταιρεία στοχεύει σε μερίδιο αγοράς 7% της συνολικής παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.

Για να το πετύχει αυτό, η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει 17 νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030:

  • 11 μοντέλα της μάρκας Hyundai και
  • 6 μοντέλα της πολυτελούς μάρκας Genesis.

Τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Hyundai θα περιλαμβάνουν 3 μοντέλα sedan, 6 SUV, ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα καθώς και ένα μοντέλο νέου τύπου. Μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του IONIQ 6 και θα ακολουθήσει το IONIQ 7 το 2024.

Στην πολυτελή μάρκα Genesis, η γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων αποτελείται από δύο επιβατικά αυτοκίνητα και τέσσερα SUV, συμπεριλαμβανομένου του Electrified GV70 που θα κυκλοφορήσει φέτος. Από το 2025, όλα τα νέα μοντέλα της Genesis που θα κυκλοφορήσουν θα είναι ηλεκτρικά.

Η Hyundai Motor στοχεύει επίσης να δημιουργήσει μια παραγωγική διαδικασία υψηλής απόδοσης για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Στο Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας της Hyundai Motor στη Σιγκαπούρη (HMGICS θα δημιουργηθεί μια ανθρωποκεντρική πλατφόρμα καινοτομίας η οποία αναμένεται να φέρει καινοτομίες στην αποδοτικότητα της παραγωγής μέσω ενός ευέλικτου συστήματος παραγωγής, προηγμένου επιπέδου αυτοματισμού και τεχνολογίας ψηφιακού διδύμου.

Πέρα από τις υπάρχουσες παραγωγικές μονάδες ηλεκτρικών οχημάτων στην Κορέα και την Τσεχική Δημοκρατία, η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τις μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας με ένα εργοστάσιο στην Ινδονησία που ξεκίνησε πρόσφατα να λειτουργεί.

Καθώς οι μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων επεκτείνονται, η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει το εύρος προμήθειας μπαταριών μέσω στρατηγικών συνεργασιών με εταιρείες μπαταριών, σε διάφορες μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, για να εξασφαλίσει επαρκή εφοδιασμό μπαταριών. Μέσω αυτών των συνεργασιών, η εταιρεία από το 2025 αναμένεται να αποκτήσει περισσότερο από το 50% των μπαταριών λιθίου επόμενης γενιάς για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Διασφάλιση ανταγωνιστικότητας software και hardware

Η Hyundai Motor σχεδιάζει ακόμη να εισάγει μια νέα πλατφόρμα Integrated Modular Architecture (IMA), που εξελίχθηκε από την πλατφόρμα E-GMP που αποτελεί τη βάση των IONIQ 5 και GV60, τα οποία λανσαρίστηκαν το 2021. Η IMA θα χρησιμοποιηθεί όχι μόνο ως πλατφόρμα ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων της Hyundai αλλά και ως πλατφόρμα κατασκευής οχήματος (PBV), συμβάλλοντας στον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής και στη μείωση του κόστους.

Σε αντίθεση με το υπάρχον σύστημα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο έχει διαφορετικούς τύπους πακέτων μπαταριών για κάθε μοντέλο, η IMA μπορεί να εξοπλιστεί με τυποποιημένα πακέτα μπαταριών για ευέλικτη σύνδεση ανεξάρτητα με το μοντέλο βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κόστους. Μέσω του συστήματος cell-to-pack, η νέα πλατφόρμα μπορεί να εξασφαλίσει επαρκή ενεργειακή πυκνότητα και να συντομεύσει ακόμη περισσότερο τον χρόνο φόρτισης.

Μέχρι το 2030, η εταιρεία θα επενδύσει συνολικά 9 δισεκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε λύσεις software, συμπεριλαμβανομένων:

  • 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ για τεχνολογικές καινοτομίες, όπως συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση,
  • 3,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε στρατηγικές επενδύσεις για νεοφυείς επιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα και
  • 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT).

Μετά το 2030, η εταιρεία στοχεύει τα έσοδα από τις software επιχειρήσεις να λαμβάνουν περίπου το 30% των συνολικών πωλήσεων.

TAGS HYUNDAI ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ