Το στέμμα στο Yangwang U9 Xtreme: Μετά το ρεκόρ ταχύτητας, τώρα το hypercar της BYD “σβήνει” την “Πράσινη Κόλαση”

Το Yangwang U9 Xtreme είναι ήδη το ταχύτερο αυτοκίνητο στον πλανήτη –και τώρα, το κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων της πολυτελούς θυγατρικής της BYD θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς.
Μόλις έναν μήνα μετά το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας των 496,22 χλμ./ώρα στο ATP Papenburg, η Yangwang είναι περήφανη να ανακοινώσει ότι το U9 Xtreme πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικά supercar στο θρυλικό Nurburgring, την “Πράσινη Κόλαση” του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η ομάδα μηχανικών της Yangwang διεξάγει μακροχρόνιες δοκιμές στην πίστα Nurburgring Nordschleife μήκους 20,832 km από τον Ιούλιο του 2024 και τα εκτενή δεδομένα που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας συνέβαλαν στην εξέλιξη του U9 Xtreme. Η Yangwang μπορεί τώρα να επιβεβαιώσει ότι στις 22 Αυγούστου 2025, το U9X ολοκλήρωσε ένα γύρο του Nurburgring σε 6 λεπτά και 59,157 δευτερόλεπτα.
Μιλάμε για πέντε δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το προηγούμενο ρεκόρ της κατηγορίας των ηλεκτρικών supercars και καθιστώντας το πρώτο που κατεβαίνει σε χρόνο κάτω από το όριο των επτά λεπτών. Ο οδηγός του ρεκόρ, Μόριτζ Κράνζ, έμπειρος Γερμανός αγωνιζόμενος με σχεδόν 10.000 γύρους στην απαιτητική πίστα Nordschleife στην καριέρα του στους αγώνες GT, δήλωσε:
“Το Nurburgring Nordschleife είναι η πιο απαιτητική πίστα, και ο χρόνος που καταφέραμε αποτελεί απόδειξη των ικανοτήτων εξέλιξης της BYD και της Yangwang. Χωρίς τη σκληρή τους δουλειά να βρουν την ισορροπία μιας ισχυρής ηλεκτρικής πλατφόρμας με τις απαιτήσεις της ρύθμισης του πλαισίου και των αναρτήσεων, αυτός ο εξαιρετικός χρόνος δεν θα είχε επιτευχθεί”.
Το U9 Xtreme βασίζεται στην πρώτη παγκοσμίως μαζικής παραγωγής πλατφόρμα υπερυψηλής τάσης 1200V, και εξοπλίζεται με τέσσερις κινητήρες υψηλών επιδόσεων, καθένας ικανός για 30.000 σ.α.λ.. Το αυτοκίνητο αποδίδει συνολικά πάνω από 3.000 ίππους, προσφέροντας σχέση ισχύος προς βάρος 1.217 ίππων/τόνο, που θέτει νέα παγκόσμια πρότυπα επιδόσεων.
Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα e4 και το έξυπνο σύστημα ελέγχου αμαξώματος DiSus-X όπως το υπάρχον Yangwang U9, το U9 Xtreme εισάγει για πρώτη φορά την τεχνολογία “body-attitude control” στις αγωνιστικές απαιτήσεις – επιτυγχάνοντας ισορροπία μεταξύ μέγιστης ταχύτητας και επιδόσεων γύρου πίστας σε ένα όχημα. Για να κατακτήσει την κλασική πίστα των 20,832 χλμ. του Nurburgring το U9 Xtreme διαθέτει εντελώς επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης, νέο σύστημα φρένων από τιτάνιο, ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό, καθώς και semi-slick ελαστικά GitiSport e·GTR2 PRO, που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τη Giti.
Αυτές οι αναβαθμίσεις επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να διαπρέπει όχι μόνο στην πρόκληση της τελικής ταχύτητας των 496,22 kχλμ./ώρα, αλλά και στην προσπάθεια κατάρριψης ρεκόρ γύρου στην “Πράσινη Κόλαση” του Nurburgring. Το U9 Xtreme είναι πλέον διαθέσιμο σε πελάτες, σε περιορισμένη παραγωγή έως 30 μονάδες. Το όνομά του προέρχεται από την αγγλική λέξη Extreme (“ακραίο”, “απόλυτο”), με πρόσθετη έμφαση στο γράμμα X, που συμβολίζει το “άγνωστο”.
Αυτά τα χαρακτηριστικά αντικατοπτρίζουν πλήρως τη φιλοσοφία της Yangwang, που αντλεί ενέργεια και ικανοποίηση από την εξερεύνηση νέων ορίων και τις καινοτομίες που προκύπτουν μέσα από αυτή τη διαδικασία.