ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Τέλος στο “λάδωμα” για την απόκτηση διπλώματος

Κυκλοφορία Κηφισός
Κυκλοφορία Κηφισός CHRIS BO

Αποφασιστικές κινήσεις για την πάταξη της διαφθοράς σε έναν από τους πλέον πολύπαθους τομείς, αυτόν της έκδοσης διπλώματος οδήγησης, φαίνεται πως έχει έρθει η ώρα να κάνει η πολιτεία.

Από την έκτακτη σύσκεψη του Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνηση, Κωνσταντίνο Κυρανάκη και την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, προέκυψαν πολλές και ενδιαφέρουσες ειδήσεις που αφορούν το χώρο του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα τις διαδικασίες για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης.

Φακελάκι για δίπλωμα οδήγησης
Φακελάκι για δίπλωμα οδήγησης TAKIS B


Στην πλήρη πάταξη του φαινομένου της διαφθοράς που καταγραφόταν επί χρόνια στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής, αναμένεται να οδηγήσει η χρήση των σχετικών ψηφιακών υπηρεσιών από τους πολίτες, όπως ανακοινώθηκε από τον Περιφερειάρχη, Αττικής Νίκο Χαρδαλιά. Οι σχετικές πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια της απόφασης του κ. Χαρδαλιά για εξυγίανση των υπηρεσιών Μεταφορών της Περιφέρειας.

Θυμίζουμε πως στο πλαίσιο της τελευταίας απόφασης, μετακινούνται άμεσα 50 εργαζόμενοι της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών εκ των οποίων 7 Διευθυντές και 20 τμηματάρχες, καθώς και όσοι βαρύνονται με ποινικά ή πειθαρχικά παραπτώματα. Ταυτόχρονα, δρομολογείται η υποχρεωτική κατ’ οίκον παράδοση των διπλωμάτων, των αδειών οδήγησης και των Ι.Χ. πινακίδων προς τους ενδιαφερόμενους.

Η διαδικασία αυτή θα γίνεται με τη χρήση υπηρεσίας courier, τα έξοδα των οποίων θα καλύπτονται από την ίδια την Περιφέρεια Αττικής. “Βάζουμε τέλος στις αδιαφανείς διαδικασίες και τα “φακελάκια”. Εντός του Ιουνίου, οι διαδικασίες για την έκδοση αντιγράφων αδειών οδήγησης και κυκλοφορίας, καθώς και για την άρση παρακράτησης, θα διεκπεραιώνονται μόνο ψηφιακά, ενώ το προσεχές διάστημα το ίδιο θα συμβαίνει με τις μεταβιβάσεις οχημάτων καθώς επίσης και με τις ανανεώσεις αδειών οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών ιατρικών αρχείων”.

“Παράλληλα, επεκτείνουμε την ψηφιοποίηση των διαδικασιών για την απόκτηση άδειας οδήγησης σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Αττικής, καθώς το επόμενο διάστημα τα ραντεβού -τόσο για τη θεωρητική, όσο και την πρακτική εξέταση- θα κλείνονται από τους υποψήφιους οδηγούς αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά”, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Χαρδαλιάς.

Από τον Ιούνιο θα τεθεί επίσης σε λειτουργία η αρχική χορήγηση άδειας οδήγησης, ενώ στο άμεσο μέλλον θα ενεργοποιηθούν επιπρόσθετες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα θεωρητικών εξετάσεων, η επέκταση ισχύουσας άδειας οδήγησης, η προσωρινή ηλεκτρονική ακινησία φορτηγού ή λεωφορείου Ι.Χ., η μεταβίβαση επαγγελματικών οχημάτων και η ένταξη διαδικασιών στο δίκτυο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

«Βελτιώνουμε την εξυπηρέτηση του πολίτη, μηδενίζοντας σχεδόν την ταλαιπωρία του. Εξοικονομούμε πόρους και εργατοώρες από τις αρμόδιες υπηρεσίες μας. Και το κυριότερο, διασφαλίζουμε μέχρι κεραίας, τη νομιμότητα σε κάθε υπηρεσία που παρέχεται από τη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας» πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης Αττικής.

Και κατέληξε: «Οι νέες τεχνολογίες μας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε αυτό που οφείλουμε στους πολίτες: υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, εύκολα, αξιόπιστα, αποτελεσματικά, επιτελικά, με τη μέγιστη ταχύτητα και με απόλυτη διαύγεια. Συνεχίζοντας την άψογη συνεργασία μας με το αρμόδιο υπουργείο και με οδηγό το πολύτιμο εργαλείο του gov.gr, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ολοένα πιο ποιοτικές, πιο καινοτόμες υπηρεσίες στον πολίτη».

TAGS ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ