JEEP AVENGER

Στην Ελλάδα το μικρότερο SUV της Jeep με τιμή- πρόκληση

Jeep Avenger First Edition
Jeep Avenger First Edition STELLANTIS MEDIA

Παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα στους δημοσιογράφους αυτοκινήτου το νέο Jeep Avenger, το οποίο με τα χαρίσματα και την τιμή του, θέλελι να ταράξει τα νερά της κατηγορίας και όχι μόνο.

Η παρουσίαση του νέου Jeep Avenger ήταν αυτό ακριβώς που περιμέναμε: Μια απευθείας “πρόκληση” στην αγορά, που θα κληθεί να “αντιμετωπίσει” μια πολύ γοητευτική περίπτωση μοντέλου που έχει έρθει για να αλλάξει τα δεδομένα. Ή αν θέλετε, όπως είπαν και οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας, “να μάθει στους Έλληνες την ηλεκτροκίνηση”.

Jeep Avenger First Edition
Jeep Avenger First Edition STELLANTIS MEDIA


Αναμφίβολα, το νέο μοντέλο της Jeep, έχει όλα εκείνα τα χαρίσματα που θα το κάνουν δημοφιλές στις αναζητήσεις όλων όσοι “ψήνονται” για ηλεκτροκίνηση. Έχει διαστάσεις ικανές για να καλύψει ανάγκες οικογενειακές (με μήκος μόλις πάνω από 4 μέτρα) αλλά και για να θεωρείται ευέλικτο σε κάθε περιβάλλον, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα απόλυτα σύγχρονο ηλεκτρικό μοντέλο.

Αυτό σημαίνει πως σε επίπεδο εξοπλισμού, το Avenger προσφέρει τα πάντα και μάλιστα από τη βασική του έκδοση, ενώ δεν “προβληματίζει” με “ακραία” τεχνικά χαρακτηριστικά, που ενδεχομένως να προβληματίσουν την καθημερινότητα του κατόχου. Η μπαταρία του για παράδειγμα, έχει χωρητικότητα 54 kWh κάτι που σημαίνει πως χάρη στον onboard φορτιστή των 11 kW, μπορεί να φορτίσει με ένα wall box σε πολύ λογικό χρόνο.

All-new Jeep Avenger, the first-ever fully electric Jeep SUV
All-new Jeep Avenger, the first-ever fully electric Jeep SUV STELLANTIS MEDIA


Ακόμα και αν φτάσει να είναι σχεδόν άδειο, με ένα αντίστοιχο (11 kW) wallbox, το Avenger σε λιγότερο από 5 ώρες είναι full φορτισμένο και έτοιμο να διανύσει 550 χιλιόμετρα (όπως ορίζει η κατά WLTP αυτονομία του για τον αστικό κύκλο). Σε ταχυφορτιστή έως και 100 kW, το μικρό Jeep μπορεί να γεμίσει τα 17 στοιχεία της μπαταρίας του από το 0 έως το 80%, σε 34 λεπτά της ώρας.

Μεγάλο ατού του μικρού Jeep, είναι πως πριν φτάσει κάποιος να κοιτάξει τα παραπάνω που είναι έτσι και αλλιώς σημαντικά, έχει “δαγκώσει τη λαμαρίνα” με το στυλ του νέου Avenger. Είναι το “τόσο- όσο” μέγεθος, είναι και το “hero” χρώμα που είχαμε μπροστά μας και στην παρουσίαση (αυτό το χαρακτηριστικό κίτρινο-χρυσαφί των φωτογραφιών) και οι αισθητικές λεπτομέρειες, που κάνουν όποιον βλέπει το Avenger να θέλει να του... περάσει ένα λουρί και να το πάρει σπίτι του.

jeep_avenger_e
jeep_avenger_e STELLANTIS MEDIA


Είναι το ανάλογο εφέ που έχει πετύχει η Fiat με το 500, που όσα χρόνια και αν περάσουν, η χαριτωμένη του αισθητική θα είναι το πρωταγωνιστικό κριτήριο για την επιθυμία που ξυπνάει αλλά και την επιλογή του για αγορά. Στο εσωτερικό, δεν λείπουν οι αναφορές στην ιστορία της Jeep, κάτι που χρησιμοποιείται αρκετά ως στοιχείο από την εταιρεία- και καλά κάνει εδώ που τα λέμε.

Η εικόνα την καμπίνα συνολικά, είναι σύγχρονη και ιδιαίτερα ευχάριστη. Διακρίνεται η σαφέστατη προσπάθεια για δημιουργία ατμόσφαιρας με τη χρήση του φωτισμού, η οποία και κρίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη καθώς έρχεται να ταιριάξει πολύ καλά με τις υφές των υλικών και με τα χρώματα που βρίσκουμε εκεί.

JeepAvenger
JeepAvenger STELLANTIS MEDIA


Οι δύο οθόνες -πίσω από το τιμόνι από 7,0 έως 10,25 ιντσών ανάλογα την έκδοση και στο κέντρο του ταμπλό 12,5 ιντσών- του αυτοκινήτου δίνουν το απαραίτητο στίγμα της προηγμένης τεχνολογίας, με το ίδιο να συμβαίνει από τη χρήση τεσσάρων πλήκτρων για τις επιλογές του κιβωτίου των ταχυτήτων (P, N, R και D/B) χαμηλά στην κεντρική κονσόλα και ευθεία κάτω από την κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment του αυτοκινήτου.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Avenger είναι σε αυτές τις πρώτες του εκδόσεις, μονός. Αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής, που είναι μάλλον επαρκής ως απόδοση για τα 1.610 κιλά του απόβαρου. Το Avenger, εκτός από τον τίτλο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της Jeep, έχει επίσης και εκείνον του πρώτου προσθιοκίνητου της εταιρείας που εφοδιάζεται με το Selec-Terrain που προσφέρει 6 προγράμματα οδήγησης για να επιλέγει ο οδηγός ανάλογα με το έδαφος που θα κινηθεί.

jeep_avenger_e_1st_edition
jeep_avenger_e_1st_edition STELLANTIS MEDIA


Οι επιλογές είναι οι “Normal”, “Eco”, “Sport”, “Snow”, “Mud” και “Sand” και σε συνδυασμό με το Hill Descent Control που έχει στον εξοπλισμό του το μοντέλο, γίνει τα ρέστα του σε ότι έχει να κάνει με τη συμπαράστασή του στον οδηγό που θέλει να κινηθεί εκτός δρόμου- ή καλύτερα, εκτός ασφάλτου. Προφανώς και δεν έχει ως στόχο να βοηθήσει τον οδηγό του να πάρει τα βουνά.

Η προσέγγιση όμως μιας ωραίας παραλίας ή ενός καλού ξέφωτου σε περιοχή με πυκνή βλάστηση, είναι μέσα στο “φάκελο πτήσης” του νέου μικρού Jeep, που μια και μιλήσαμε για τίτλους, έχει λάβει και το βαρυσήμαντο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς (COTY). Η τετρακίνηση -που θα έρθει σε μελλοντική έκδοση του μοντέλου- θα προσθέσει τα κομμάτια του παζλ που σε πρώτη φάση θα λείπουν, προκειμένου το Avenger να κρατάει και αυτό ψηλά τη σημαία της Jeep.

jeep_avenger_4xe_concept
jeep_avenger_4xe_concept STELLANTIS MEDIA


Όσοι θέλουν το απόλυτο Avenger για κίνηση εκτός δρόμου, θα πρέπει να περιμένουν την 4xe έκδοση που θα καθυστερήσει να κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά και θα εφοδιάζεται με το γνωστό από το Renegade υβριδικό σύνολο. Η 4xe θα εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο των 1.332 κυβικών, ο οποίος θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες εμφανίζοντας συνδυαστική ισχύ 190 ίππων.

Σε αυτή την έκδοση, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 11,4 kWh χάρη στην οποία η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου θα είναι κοντά στα 50 χιλιόμετρα. Σε αυτή την έκδοση, σίγουρα θα παίζουν σημαντικότερο ρόλο και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που έχουν να κάνουν με τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής.

jeep_avenger_e
jeep_avenger_e STELLANTIS MEDIA


Χάρη στη σχεδίαση του Avenger, το μικρότερο των Jeep δείχνει εξαιρετικά ικανό και δύσκολες αποστολές που τα 20 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος, μαζί με τις 20 μοίρες γωνίας προσέγγισης και τις 32 μοίρες γωνίας διαφυγής, συνθέτουν ένα θεωρητικά πολύ δυνατό σύνολο.

Για να επιστρέψουμε όμως στο αμιγώς ηλεκτρικό που έχουμε μπροστά μας, αξίζει να σημειωθεί πως μπορεί να μην έχει τις “βλέψεις” για εκτός δρόμου κίνηση σε σκληρό έδαφος και πέρασμα από ρυάκια και ποτάμια, έχει όμως προστατευμένη τη μπαταρία του πίσω από προστατευτικές ποδιές που απομακρύνουν το ενδεχόμενο ζημιάς στην ατυχή περίπτωση της επαφής του κάτω μέρους του αυτοκινήτου με κάποιο βράχο.

Jeep Avenger First Edition
Jeep Avenger First Edition STELLANTIS MEDIA


Κάπως έτσι λοιπόν φτάνουμε και στα τελευταία στοιχεία του αυτοκινήτου που έχουν το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον και θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχία της εμπορικής του πορείας. Το Avenger στην αμιγώς ηλεκτρική του μορφή, έχει τιμή εκκίνησης τα 30.700 ευρώ, που σε συνδυασμό με τα 4 χρόνια της εγγύησης για το αυτοκίνητο και τα 8 χρόνια της εγγύησης για τη μπαταρία, γίνεται μια αρκετά κολακευτική πρόταση αγοράς.

Περισσότερα θα έχουμε να πούμε ωστόσο, όταν βάλουμε το αυτοκίνητο στο χέρι για τις πρώτες οδηγικές και όχι μόνο εντυπώσεις, τις οποίες και θα σας μεταφέρουμε. Αυτό αναμένεται να γίνει σχετικά σύντομα, οπότε, όπως πάντα, μείνετε συντονισμένοι.

TAGS JEEP AVENGER JEEP STELLANTIS ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ