Πολύ δυναμική η παρουσία της Renault στο φετινό Goodwood Festival of Speed

Στο χώρο της εταιρείας αλλά και στην εμβληματική ανάβαση του λόφου, τα Renault 5 και Renault 4 κέντρισαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, ενώ το πολυαναμενόμενο Renault 5 Turbo 3E πραγματοποίησε το βρετανικό του ντεμπούτο, με τους επισκέπτες να θαυμάζουν το mini-supercar των 555 ίππων.
Η φετινή παρουσία της Renault στο Goodwood Festival of Speed δεν ήταν απλώς μία ακόμη εμφάνιση ενός κατασκευαστή σε ένα θεσμό της αυτοκίνησης. Ήταν μια δήλωση στρατηγικής, ταυτότητας και πολιτισμού. Με φόντο την εντυπωσιακή έπαυλη Goodwood House και μέσα σε ένα σκηνικό που ισορροπεί ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, η Renault συνδύασε την πλούσια κληρονομιά της με το νέο της ηλεκτρικό όραμα.
Η γαλλική φίρμα έφερε στο προσκήνιο τη φιλοσοφία Nouvelle Vague, το νέο κύμα μοντέλων που τιμούν το παρελθόν αλλά “μιλούν” τη γλώσσα του μέλλοντος: ηλεκτρικά, ψηφιακά και βιώσιμα. Κεντρικό ρόλο στην έκθεση έπαιξαν τα ολοκαίνουρια Renault 5 E-Tech Electric και το ακόμα πιο εντυπωσιακό R5 Turbo 3E, το οποίο έκανε και επίσημο δυναμικό ντεμπούτο στη διάσημη ανάβαση του λόφου.
Το Renault 5 E-Tech, με ρετρό σχεδίαση εμπνευσμένη από το αυθεντικό R5 του 1972, προσέλκυσε πλήθος θεατών που γοητεύτηκαν από την απλότητα του design, την pop αισθητική και το γεγονός ότι ένα τόσο χαριτωμένο αυτοκίνητο κρύβει 150 ηλεκτρικούς ίππους κάτω από το καπό. Η πλατφόρμα CMF-B EV του επιτρέπει αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα, ενώ η ευελιξία και το χαμηλό βάρος του το καθιστούν ιδανικό για την πόλη αλλά και για την ανάβαση του Goodwood.
Αν το Renault 5 E-Tech ήταν η νοσταλγία με μοντέρνα γυαλιά, το Turbo 3E ήταν κάτι σαν διαστημική μεταγραφή του Group B στο σήμερα. Καθαρόαιμο drift machine, με δύο ηλεκτροκινητήρες δημιούργησε show στην ανάβαση με καπνούς και “φωτιά” στα social media. Το αμάξωμα από carbon, οι φωτισμένες λεπτομέρειες και το εσωτερικό που θυμίζει arcade game έκαναν το R5 Turbo 3E το πιο φωτογραφημένο concept του φεστιβάλ.
Το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έκανε επίδειξη drift σε μια διαδρομή που τιμά κυρίως το σπορ και την κλασική ταχύτητα ήταν μια πολιτιστική τομή: η Renault δεν προσπαθεί απλώς να καινοτομήσει τεχνολογικά, αλλά να επανανοηματοδοτήσει την ίδια τη χαρά της οδήγησης στην ηλεκτρική εποχή. Στο περίπτερο της Renault Group δεν έλειψαν και οι υπόλοιπες φίρμες του ομίλου. Η Alpine παρουσίασε την πλήρως ηλεκτρική A290, ένα hot hatch βασισμένο επίσης στο Renault 5, με σαφείς αναφορές σε motorsport, bucket καθίσματα και στήσιμο για πίστα.