ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

Με τo Mokka GSE Rally η εξέλιξη των οδηγών ράλι θα είναι ακόμα πιο θεαματική διαδικασία

Opel Mokka GSE Rally Opel

Ευχάριστα νέα για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού και τους ανερχόμενους οδηγούς ράλι, καθώς η Opel και η ADAC ανακοίνωσαν συναρπαστικές αλλαγές για τη σεζόν 2026, όπου το ηλεκτρικό Corsa δίνει τη θέση του στο αντίστοιχο Mokka.

Στο εξής, το πρώτο στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο rally ενιαίου τύπου θα ονομάζεται ADAC Opel GSE Rally Cup. Επιπλέον, οι αναμετρήσεις θα γίνονται με το νέο Opel Mokka GSE Rally, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς eRally5 της FIA. Η σεζόν 2026 του GSE Rally Cup θα διεξαχθεί σε επτά γύρους σε έξι διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες, ξεκινώντας τον Μάιο με το ELE Rally στο Eindhoven της Ολλανδίας.

Η Ρεμπέκα Ράϊνερμαν, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ Opel και Vauxhall, και ο Πρόεδρος της ADAC Sport, Δρ. Γκερντ Ένσερ, μπροστά από το νέο Opel Mokka GSE Rally Opel

Η Ρεμπέκα Ράϊνερμαν, Αντιπρόεδρος Marketing Opel & Vauxhall, δήλωσε: “Με το ADAC Opel Electric Rally Cup, η Opel και η ADAC δημιούργησαν το πρώτο στον κόσμο θεσμό με ηλεκτρική κατηγορία για αγώνες ράλι τύπου ενιαίου. Πέντε επιτυχημένες σεζόν απέδειξαν ότι ο βιώσιμος μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι εφικτός, συνδυάζοντας ισχυρές επιδόσεις και συναρπαστικό θέαμα. Το Corsa απέδειξε ότι το ηλεκτρικό του σύστημα κίνησης είναι απόλυτα αξιόπιστο, ακόμη και σε συνθήκες ράλι. Με το νέο Mokka GSE Rally, συνεχίζουμε αυτή την επιτυχία με διπλάσια δύναμη και ακόμη περισσότερες προοπτικές για τους νέους οδηγούς”.

Οι ομάδες και οι οδηγοί θα έχουν σύντομα στη διάθεσή τους το Mokka GSE Rally, με μέγιστη ισχύ 281 ίππων, η οποία είναι υπερδιπλάσια σε σχέση με το Corsa Rally Electric (136 hp). Η ροπή των 345 Nm, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πολλαπλών δίσκων, το αγωνιστικό κιβώτιο και η ανάρτηση της Bilstein εγγυώνται κορυφαία δυναμική συμπεριφορά και απόδοση επιπέδου Rally4. Η μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh προέρχεται από το μοντέλο παραγωγής, ενώ το λογισμικό διαχείρισης κινητήρα και μπαταρίας έχει βελτιστοποιηθεί για μέγιστη αποδοτικότητα και επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου.

Όπως και το Corsa Rally Electric, το νέο Mokka GSE Rally πληροί τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας, με κλωβό ασφαλείας πιστοποιημένο από τη FIA, αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες έξι σημείων, προστασία μπαταρίας, αισθητήρες αποσύνδεσης υψηλής τάσης, καθώς και σύστημα πυρόσβεσης με μη αγώγιμο υλικό. Η συνεργασία Opel–ADAC αποτελεί υπόδειγμα επιτυχούς ανάδειξης νέων οδηγών. Από το 2013, 224 άνδρες και γυναίκες οδηγοί από 22 χώρες έχουν κάνει τα πρώτα τους βήματα στους επαγγελματικούς αγώνες rally μέσα από το πρόγραμμα της Opel.

Opel Mokka GSE Rally Opel

Οι καλύτεροι προωθούνται στην ADAC Opel Rally Junior Team, όπου αγωνίζονται με το Opel Corsa Rally4 στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων (JERC). Ο Κάλε Κάρλμπεργκ κατέκτησε φέτος τον έκτο ευρωπαϊκό τίτλο της Opel στο JERC την τελευταία δεκαετία, ενώ ο Τομ Χέϊντριξ, νικητής του φετινού ADAC Opel Electric Rally Cup, θα ενταχθεί την επόμενη σεζόν στην ομάδα Junior. Ο Γιοργκ Σροτ, Επικεφαλής της Opel Motorsport, δήλωσε: “Το πρόγραμμα rally της Opel αποδεικνύει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι ταυτόχρονα κατάλληλη για καθημερινή χρήση, συναρπαστική, αλλά και αξιόπιστη για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πραγματικά ανυπομονώ για τη σεζόν του 2026 με το νέο Mokka GSE Rally”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ