ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εως 90 χλμ. αυτονομία το νέο plug-in υβριδικό σύστημα της Volvo

Volvo
Volvo VOLVO

Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα της Volvo έχει νέα μπαταρία, μεγαλύτερης χωρητικότητας και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, στο πίσω μέρος.

Τα σημερινά plug-in hybrid μοντέλα, διατηρούν την ηλεκτρική αυτονομία στα έως 50-55 χλμ., τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις, μέσα στην πόλη, επαρκούν για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Ωστόσο, πάντα υπάρχουν δυνατότητες επέκτασης της ηλεκτρικής αυτονομίας, με όλα τα οφέλη που συνεπάγεται.

Η Volvo, με το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης Recharge, που λανσάρει στις σειρές των μοντέλων 90 και 60, φθάνει την αυτονομία έως τα 90 χιλιόμετρα, με μία φόρτιση.

Για να συμβεί αυτό, οι μηχανικοί τοποθέτησαν μια νέα μπαταρία, χωρητικότητας 18,8 kWh, από 11,6 kWh στις 18,8 kWh, καθώς επίσης και έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος, ο οποίος αποδίδει 145 ίππους, με την συνδυαστική ισχύ να φθάνει στους 350 ίππους για τα μοντέλα Recharge Τ6 και στους 455 ίππους για τα μοντέλα Recharge Τ8.

Το νέο υβριδικό plug-in σύστημα της Volvo
Το νέο υβριδικό plug-in σύστημα της Volvo VOLVO


Ετσι, με τα περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας, οι περισσότεροι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν κυρίως στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα Pure, μειώνοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, έως και 50% στον κύκλο οδήγησης WLTP.

Επίσης, χάρη και στην ενίσχυση της μπαταρίας, ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας παρέχει αυξημένη ικανότητα τετρακίνησης, η οποία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε χαμηλές ταχύτητες, στη ρυμούλκηση ή κατά την οδήγηση σε ολισθηρούς δρόμους που απαιτούν επιπλέον πρόσφυση και σταθερότητα.

Κι ακόμη, προστέθηκε η λειτουργία One Pedal Drive, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά, μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Αρχικά, θα συμπεριληφθεί στα plug-in υβριδικά Volvo XC60, S90 και V90 Recharge.

Καταλήγοντας, στο πλαίσιο των αναβαθμίσεων των συστημάτων κίνησης, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης Τ8 βελτιώθηκε, προσφέροντας μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και καλύτερη απόδοση. Αυτό σημαίνει περισσότερη ισχύ στις χαμηλές στροφές και κατά την εκκίνηση, καθώς και πιο ομαλή οδήγηση με ηλεκτρική ενέργεια, αλλά και μειωμένες εκπομπές CO2.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ